ik geef het op, iemand anders mag het zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook niet. Maar ik vind het wel een passend alternatief.
DF +1quote:
Da's alvast 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef The_Substitute het volgende:
Captain America: First Avenger
Cellular
Dat is 4!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef wyccie het volgende:
Nog even voor ik ga luieren:
Fantastic Four 1 en 2.
quote:
Onder andere nog een met PC.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:58 schreef The_Substitute het volgende:
Pedro Almodovar
Todo sobre mi madre.
Hable con Ella
Volver
't is weer zo ver.
quote:
Oh deze had ik over het hoofd gezien. Maar neequote:
Op de een of andere manier ben jij altijd erg goed in mijn gemaskeerde of (doorgaans) moeilijk te herkennen plaatjes.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Gillingham het volgende:
Carne Tremula
Mujeres al Borde de un Ataque de Nervios
The Skin I Live In
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Gillingham het volgende:
Die met Bernal is La Mala Educacion. En dan zijn laatste nog, Embrazos Rotos ofzo?
Het bed deed het hem vooralquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Op de een of andere manier ben jij altijd erg goed in mijn gemaskeerde of (doorgaans) moeilijk te herkennen plaatjes.
Bijnaquote:
Stand Oktober 2011:quote:
Volgens mij lees je niet goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
wat is de vraag? alsgeraden is, dan is de film toch bekend?
Dat ja, wel dezelfde acteur in beide filmsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Ken haar alleen maar van Children of Men, of is het een algemene verwijzing naar CoM, en is in die film die jij zoekt ook een 'awkward' bevalling het geval?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ik bedoel, 28 days. Zonder het later...
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef lamers het volgende:
Die met Ashton Kutcher? Guess who's coming to dinner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |