quote:
Daar acteert hij alleen inquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:41 schreef Asap het volgende:
Ik heb ook nog Marebito gekeken, maar dat vond ik geen succes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef Michelangelo2 het volgende:
Wat een baggerfilm was dat Tetsuo zeg.. hehe. Heb de film volgens mij op een 2 staan ofzo
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo isquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:43 schreef Gillingham het volgende:
Dit is Tetsuo niet, of is er een of andere remake van gemaakt?
Heb jij ooit deel 2 gekeken? Ligt bij nog als to-do, dus ben benieuwd of die de moeite waard is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo is
Ah, had je post niet gelezen. Had enkel snel de plaatjes gescand die me (uiteraard nog steeds) niks zeiden. Nu snap ik de overige posts ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo is
Freddy Kruegerquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
De gezochte film gaat over een gast die in andermans dromen kan komen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Heb jij ooit deel 2 gekeken? Ligt bij nog als to-do, dus ben benieuwd of die de moeite waard is?
De titel deelt 1 woord met die films.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een van de Phantom of the Opera's?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |