SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Naar drievliet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een dagje uit met de hele familie.
Wtfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Echt, ik heb de hele dag boven gezeten, kwam ik net beneden zitten met laptop alles, vraagt mn moeder: Waarom ga je niet naar boven?![]()
Ikea ontbijt voor 1 euro.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Naar Ikea met de hele familie, en de pannenkoekenboot.
quote:
Jan stond erbij en keek er naar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb een kusje gegeven aan KB, zo op de mond. Zijn jullie jaloers?
Hihi jeetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
inb4 Bah sex iehlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi jeetjeIk ga ooit nog seksen met KB
Was de planning dan
Maar dat mogen jullie niet zien hoor, bah.
Wilde ideeën wat? Ik voel iets warm worden in mijn broek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi jeetjeIk ga ooit nog seksen met KB
Was de planning dan
Maar dat mogen jullie niet zien hoor, bah.
Jij mag datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Minder kanker graag, ik had een moeder die dat had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Beatles het volgende:
kankervader hier oeoee even naar boven verhuizen
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wilde ideeën wat? Ik voel iets warm worden in mijn broek.
Die Breezer, mag zo maar iedereen zoenen.quote:
Hij is nog niet zindelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMME
Gaat je broertje goed nieuws brengen voor mij als jij weer thuis bent? (Facebook)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMME
HAHAHAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gaat je broertje goed nieuws brengen voor mij als jij weer thuis bent? (Facebook)
Komt me bekend voor. Zo'n sarcast is mijn ma ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Echt, ik heb de hele dag boven gezeten, kwam ik net beneden zitten met laptop alles, vraagt mn moeder: Waarom ga je niet naar boven?![]()
Slaaaaap breezer slaaaaap, daarbuiten loopt een lief schaapjeee en ik kan helemaal niet ziiiiingen dus als ik jou was zou ik snel gaan slaaaaapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben ook niet moe, en over 5 en een half uur alweer een wekker. Gedoe altijd.. Ik ga morgen wel even hyperen.
.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Zo'n sarcast is mijn ma ook.
Lekker danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn moeder meende het ook nog.
Joejoequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben ook niet moe, en over 5 en een half uur alweer een wekker. Gedoe altijd.. Ik ga morgen wel even hyperen.
.
Broodje/bolletje met een dikke rookworst eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bôle mei rikke ielwoarst ite..
Zou de mijne ook menen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn moeder meende het ook nog.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Broodje/bolletje met een dikke rookworst eten?
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik eet een broodje palingworst.
Bij mij ook niet, gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij mij breken die balletjes nooit af.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje. Ik wordt wel gewoon psychiatrisch verpleegkundige, dat is beter
Ik ben bang. Heel bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hij zag dit:
Poppetje gezien, kastje dicht.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ranzig he.. Ik word gewoon hetero van zulks.
.
Goed dat je hem weggeedit hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hij zag dit:
Poppetje gezien, kastje dicht.
Ik wordt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje. Ik wordt wel gewoon psychiatrisch verpleegkundige, dat is beter
Ik moet lachen om die foto's. Net als dat ik in een deuk lag bij two girls one cup en one men one jawrquote:
Iets sterft dan van binnen, maar ik weet niet wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die foto's. Net als dat ik in een deuk lag bij two girls one cup en one men one jawr
Ja sorry, ik moet gewoon lachen dan. Net als dat ik bevallingverhalen tof vind tijdens het eten. Mijn eten smaakt er niet slechter om.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iets sterft dan van binnen, maar ik weet niet wat..
Ok nee, daar heb ik ook niet echt last van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet gewoon lachen dan. Net als dat ik bevallingverhalen tof vind tijdens het eten. Mijn eten smaakt er niet slechter om.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:31 schreef Renesite het volgende:
"SPOILER: wil je niet zien, eigen risico, ik verwijfer het zo"
Nee.quote:Today, I had sex with my boyfriend for the first time. After we finished, he went under the covers and started touching me. At first I thought he was trying to give me "oral pleasure". It turns out he lost the condom inside of me and was trying to fish it out before I noticed. FML
quote:Today, I was washing my hands in the bathroom when I looked up and saw a spider on my cheek. Panicking, I slapped myself in the face as hard as I could to kill it. Turns out the spider was on the mirror. FML
Ik was ff in overlegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:50 schreef Bloempje. het volgende:
Tjeetje, hoe is het zo laat geworden opeens?
quote:
Je krijgt wel een grolschje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
en een glaasje ranja, pronto
Hey ik vroeg je wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
luisteren...
Waardeloos ding ook
Huh wat dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd hetzelfde verhaal ook..
Diequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
luisteren...
Waardeloos ding ook
Ik wist het!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem ben ik een man weet toch
wat doe jij nog wakker dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:21 schreef Sinji het volgende:
NO problem brah, zolang jij die waan ophoudt is er niets aan de hand
jan is stiekem een vrouw en heet jantienquote:
hihihiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vond ons kusje al zo opwindend
Ik heb een hele zware module-opdracht voor mijn studie en heb de afgelopen tijd alleen maar gefeest. Moet nog ontzettend veel gebeuren en ik heb nog maar 3 dagen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat doe jij nog wakker dan?
[..]
jan is stiekem een vrouw en heet jantien
ach je hebt je tijd leuk besteedt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb een hele zware module-opdracht voor mijn studie en heb de afgelopen tijd alleen maar gefeest. Moet nog ontzettend veel gebeuren en ik heb nog maar 3 dagen..
Drank en vrouwen.. not good. Wel veel nieuwe partypics though![]()
Jazekerrquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach je hebt je tijd leuk besteedt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
JazekerrLike a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik eigenlijk nooit voor om eerlijk te zijn. Meestal probeer ik er een one-night uit te halen... maar bij de echte leuke inderdaad, dan wil ik wel een date regelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:43 schreef Sinji het volgende:
Hahah, ik snap je. Punt is het komen tot een vervolgafspraak. Wel tel/email verkrijgen mocht ze echt leuk zijn.
Veel meiden hebben die interne tijdsafspraak waar ze niet van afwijken. ONS zijn vaak onmogelijk op dezelfde dag. Tenzij het ekte ekte ho's zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar ga ik eigenlijk nooit voor om eerlijk te zijn. Meestal probeer ik er een one-night uit te halen... maar bij de echte leuke inderdaad, dan wil ik wel een date regelen
Ik ga nu de chicks in rotterdam meemaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Veel meiden hebben die interne tijdsafspraak waar ze niet van afwijken. ONS zijn vaak onmogelijk op dezelfde dag. Tenzij het ekte ekte ho's zijn.
Ik wacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:33 schreef Renesite het volgende:
Joe.
Even iemand goedemorgen whatsappen
Jij hebt mij niet eens in je telefoon, uitzuigerttttquote:
Dat haalt het bereik niet neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet eens in je telefoon, uitzuigertttt
negerwat waaromquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik stop voorlopig met het forum. Dus even een doei post
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef Flippiee het volgende:
;e ;equote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef Flippiee het volgende:
ik ben je nu al vergetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:39 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik lig vanavond er ook om 1930 in!
We zien welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik meen hetlekker huiswerk doen.. Ik ga het niet trekken!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik lig vanavond er ook om 1930 in!
Ik ga het wel trekkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik meen hetlekker huiswerk doen.. Ik ga het niet trekken!
quote:Bel + SMS + Web 200
Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.
De einddatum van je huidige contract is 1 Juni 2012
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef Beatles het volgende:
IS DAT JE VRIENDJEEEEEEEEEEEEEE?
NEE IS MN GAYFRIEND OK
hallooooquote:
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Cos is het langste dus die is de linker.
Nee, dat doen we pas als de rest slaapt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Uit je piemel ja? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou... dat is niet te zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoals een echte boulimiapatient behelst.
Ooo, maar ik slaap nooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat doen we pas als de rest slaapt!
Hoi.quote:
hahahaha viese conjoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Uit je piemel ja? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Halloooquote:
Kijk ik niet wil ik niet doe ik niet haat ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom staat er de hele tijd een man in een bak ijs bij Ik hou van Holland?
Wij gaan daar nog wel een keerjte heen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk ik niet wil ik niet doe ik niet haat ik
Okeeeeeejenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij gaan daar nog wel een keerjte heen hoor
Ow, dat lijkt me wel wat. Op de keukentafel? Mijn ouders zijn denk ik nog wel een half uurtje in bed.quote:
Okan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me wel wat. Op de keukentafel? Mijn ouders zijn denk ik nog wel een half uurtje in bed.
Hullemol nix.quote:
JP KB SCquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja met PI alles dan is het menens toch
Hihihi vet cute die foto waar je zittend op staat.quote:
Oh myquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Beatles het volgende:
[..]
JP KB SC[ afbeelding ]
[..]
Hihihi vet cute die foto waar je zittend op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |