SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Naar drievliet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een dagje uit met de hele familie.
Wtfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Echt, ik heb de hele dag boven gezeten, kwam ik net beneden zitten met laptop alles, vraagt mn moeder: Waarom ga je niet naar boven?![]()
Ikea ontbijt voor 1 euro.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Naar Ikea met de hele familie, en de pannenkoekenboot.
quote:
Jan stond erbij en keek er naar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb een kusje gegeven aan KB, zo op de mond. Zijn jullie jaloers?
Hihi jeetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
inb4 Bah sex iehlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi jeetjeIk ga ooit nog seksen met KB
Was de planning dan
Maar dat mogen jullie niet zien hoor, bah.
Wilde ideeën wat? Ik voel iets warm worden in mijn broek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi jeetjeIk ga ooit nog seksen met KB
Was de planning dan
Maar dat mogen jullie niet zien hoor, bah.
Jij mag datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Minder kanker graag, ik had een moeder die dat had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Beatles het volgende:
kankervader hier oeoee even naar boven verhuizen
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wilde ideeën wat? Ik voel iets warm worden in mijn broek.
Die Breezer, mag zo maar iedereen zoenen.quote:
Hij is nog niet zindelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMME
Gaat je broertje goed nieuws brengen voor mij als jij weer thuis bent? (Facebook)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA OP TIJD NAAR DE WC DAN, GADVERDAMME
HAHAHAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gaat je broertje goed nieuws brengen voor mij als jij weer thuis bent? (Facebook)
Komt me bekend voor. Zo'n sarcast is mijn ma ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Echt, ik heb de hele dag boven gezeten, kwam ik net beneden zitten met laptop alles, vraagt mn moeder: Waarom ga je niet naar boven?![]()
Slaaaaap breezer slaaaaap, daarbuiten loopt een lief schaapjeee en ik kan helemaal niet ziiiiingen dus als ik jou was zou ik snel gaan slaaaaapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben ook niet moe, en over 5 en een half uur alweer een wekker. Gedoe altijd.. Ik ga morgen wel even hyperen.
.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Zo'n sarcast is mijn ma ook.
Lekker danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn moeder meende het ook nog.
Joejoequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben ook niet moe, en over 5 en een half uur alweer een wekker. Gedoe altijd.. Ik ga morgen wel even hyperen.
.
Broodje/bolletje met een dikke rookworst eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bôle mei rikke ielwoarst ite..
Zou de mijne ook menen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn moeder meende het ook nog.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Broodje/bolletje met een dikke rookworst eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |