Ga nu Barcelona kijkenquote:
Ah je weet er vast nog wel 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef The_Substitute het volgende:
Heb geen idee verder, Njos.
Val in herhaling vandaag.
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.quote:
Wyccie slaapt...quote:Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
Ik kende hem niet, maar klopt inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
Ik heb Fok altijd wel open staan, maar kijk er niet altijd naarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie nu toevallig dat michel online is...
Ahquote:
Voor Almodovar kennis hoef je niet bij mij te zijn hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken mijn zoon, hoe is het op den zaterdagavond?
Ik worstelde er wel mee, maar had het niet geraden. Deze had ik wel geweten, maar ik was inderdaad aan het slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:29 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, de vraag.
Ik kijk nu een beetje naar een tv-film op Net 5 bla bla ...
Kan je beter hier vragen: [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Modje die TT kan veranderen naar The Adventures of Tintin ?
Spielberg maakt Kuifje-film
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
maar waarom zou je die willen wijzigen? tis toch maar een kuifje film?
Nou zeg, niet zo min. Het lijkt me nog best een leuke film. Niet helemaal bioscoop bezoek brengend waardig (quote:
Kungfu Panda 2, Cars 2quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
er is toch wel meer geweest dan alleen Rango?
...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind eigenlijk alle animaties die je opnoemt nog best leuk. Zelfs de smurfen vond ik leuk.
Nou, ik vond Thor en Captain America toch niet in de buurt komen van de Iron Man films en Green Lantern was ook al .... apart. Maar ik was wel X-Men: First Class vergeten, die vond ik erg goed meevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb drive nog niet gezien, maar las daar laatst ook niet zulke positieve dingen over. maar de superhelden film zijn toch goed? ik vond cap A erg goed en thor ook beter dan verwacht
Thor was aardig, Captain A. deed mijn ogen bloeden, Green Latern was mwoah en X-Men was goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Thor was vermakelijk en stukken beter dan ik verwacht had. Cap A vond ik gewoon echt goed. Green lantern was inderdaad wat apart en X-men ja die was ook wel goed. Zat voor mij tussen Thor en Cap A in
Gelukkig maarquote:
Dat is inderdaad ronduit absurd, hoe kun je?quote:
Daar heb je best een goed punt. Hollywood heeft nog niet bijzonder veel laten zien in 2011. De beste films die ik zag waren niet bepaald Hollywoodfilms.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar goed, het probleem zit niet alleen bij animatie, het lijkt me in 't algemeen geen al te best filmjaar, buiten Harry Potter en wat onconventionele films (Drive, Tree of Life) lijkt zowat alles tegen te vallen en de buzz van alle oscarfilms die er nog zitten aan te komen, is ook niet om van achterover te vallen.
Dat maak jij er zelf van. Ik zie dat meer als 'haten' op Kuifje.quote:
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.
Welk scheldwoord, wanneer, wie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, Wyc, wat bedoelde je nu onlangs met dat ene scheldwoord? (Ik neem tenminste aan dat het een scheldwoord was, maar ik had er nog nooit van gehoord.)
Weet ik niet meer, gisteren of eergisteren, jij tegen mij (na mijn (grappig- en goedbedoelde) 'trut').quote:
Krommunicatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee joh. Ik huilde om een mod.![]()
Net zoals 'maham' => mam.
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.quote:
Ga er vandaag heen IMAX 3D. Lijkt me wel mooi hoor. Mooiste full animatie film die ik tot nu toe gezien heb. (de trailer dan he)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo min. Het lijkt me nog best een leuke film. Niet helemaal bioscoop bezoek brengend waardig (), maar wel een leuke film
Ondanks mij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.
Sorry, geen Eddy Zoey hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
Ik vraag me al het hele weekend af, wie van jullie deze persoon is
[ afbeelding ]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt kooptquote:
Laat gaan johquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt koopt
hopelijk heeft hij dan niet al te veel vrije dagen
Kut, ik ben gespotquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
hij had mn broer kunnen zijn, maar ik ben meer van effen kleuren zeg maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
Preemptive strike zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.
Ik geloof je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
Preemptive strike zeg maar.
Maar ik ben het niet, ik ben veel lelijker maar kleed me beter
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
damnquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genen
1.91 > 62,8 kg (vandaag gemeten)
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?quote:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdagingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?
Sinds wanneer ben jij een horror- en Aziatische filmfanaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Patch het volgende:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |