Krommunicatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee joh. Ik huilde om een mod.![]()
Net zoals 'maham' => mam.
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.quote:
Ga er vandaag heen IMAX 3D. Lijkt me wel mooi hoor. Mooiste full animatie film die ik tot nu toe gezien heb. (de trailer dan he)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo min. Het lijkt me nog best een leuke film. Niet helemaal bioscoop bezoek brengend waardig (), maar wel een leuke film
Ondanks mij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.
Sorry, geen Eddy Zoey hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
Ik vraag me al het hele weekend af, wie van jullie deze persoon is
[ afbeelding ]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt kooptquote:
Laat gaan johquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt koopt
hopelijk heeft hij dan niet al te veel vrije dagen
Kut, ik ben gespotquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
hij had mn broer kunnen zijn, maar ik ben meer van effen kleuren zeg maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
Preemptive strike zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.
Ik geloof je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
Preemptive strike zeg maar.
Maar ik ben het niet, ik ben veel lelijker maar kleed me beter
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
damnquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genen
1.91 > 62,8 kg (vandaag gemeten)
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?quote:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdagingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?
Sinds wanneer ben jij een horror- en Aziatische filmfanaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Patch het volgende:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdaging
horrorfanaat altijd al geweest, aziatische films doen me niks tot dusverquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een horror- en Aziatische filmfanaat?
Opschepperquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Patch het volgende:
[..]
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdaging
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegenquote:
Had je serieus 22 minuten nodig voor die grap...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat eens zou doen, zou jij ook meer wegen
Miaaaauw!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had je serieus 22 minuten nodig voor die grap...
Ik vond hem goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Anders ging je bier over hem heen gooien?quote:
Jazeker, ik gooi alleen over alle serieuze mensen bier !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders ging je bier over hem heen gooien?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben ooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hč?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben nooit serieus, dat weet je toch, gekkie.
Ik wist dat iemand deze onbedoelde en makkelijke quote zou pakken, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hč?
Als iemand even snel mijn vraag beantwoord en er heel snel een paintvraag tegenaan gooit. Heb niet meer veel tijd helaas.quote:
Moeten er sowieso genoeg mensen zijn. Ik en Ran is een beetje karig vrees ik. Bovendien heb ik nog maar een minuut of tien. Had er zin in, maar helaas, andere keer inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:42 schreef The_Substitute het volgende:
Had je nog de tijd, gill? Of die paintvraag een andere keer?
Ok.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Gillingham het volgende:
Moeten er sowieso genoeg mensen zijn. Ik en Ran is een beetje karig vrees ik. Bovendien heb ik nog maar een minuut of tien. Had er zin in, maar helaas, andere keer inderdaad.
Ik kan je niet helpen, ken denk ik geen zuid-koreaanse films...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
gok es wat meer! en ik kan trouwens de korte (+ de 2 andere korte) en de lange versie aanraden!
Me neitherquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ken denk ik geen zuid-koreaanse films...
Ga je weer weg dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef picodealion het volgende:
Mooi. Dan kan nu de gezelligheid weer beginnen.
Jazeker. Waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg, Gill, heb jij Dylan al eens live gezien?
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat ik 'm vorige zelf voor de eerste (en mogelijke enige) keer live heb gezien en het nogal zwaar tegenviel.
Hallo Falco.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Falco het volgende:
Dylan is ook zwaar overrated met zijn hemeltergende stemgeluid
Ik denk niet dat ik ooit een grote fan zal worden, maar ik ga 'm wel steeds meer waarderen (zeker na het kijken van Don't Look Back en No Direction Home).quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.
Toch had ik er geen spijt van, vond het wel wat om 'm eens (marig) te zien spelen. Maar ik zou niet nog een keer gaan. Had 'm graag in de jaren '60 of '70 willen zien, daar ben ik te jong voor.
In de Volkskrant stond onlangs overigens nog een lovend stuk over zijn optreden. Ik vond het al raar. Maar de meeste mensen die ik er iets over heb horen zeggen, vonden het niet veel.
Kan je zijn muziek wel waarderen?
Zit ie vast op te wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
Interessante horrorcollectie heeft SoS.![]()
Misschien moeten we eens een ruil doen. Krijgt hij mijn vrouwenfilms.
Ik heb Stardust gezien... in mijn eentjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er misschien best wel wat gezien, maar ik heb er maar weinig in mijn collectie. De vrouwenfilmsterigste zijn Marie-Antoinette, Wings of the Dove, Mansfield Park, Stardust en Zus&Zo.
Gehuild?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb Stardust gezien... in mijn eentje
Ik heb godverdomme vorige week nog om Kung Fu Panda 2 moeten huilenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gehuild?
Ik ben dan wel zo'n vrouw die bij alles moet huilen, word er zelf een beetje gek van. En dan te bedenken dat mijn hormoonlevel eigenlijk altijd constant gereguleerd is. Moet er niet aan denken zwanger te zijn, met die gierende hormonen. Dan moet ik waarschijnlijk al huilen als ik geen chocola in huis heb.
Panda komt te weten dat zijn ouders is vermoord door een genadeloze pauwquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee waar Kung Fu Panda 2 over gaat.![]()
Ik zing wel eens mee met liedjes op Youtube, lyrics erbij en bleren en dan moet ik soms ook al huilen.Ik zou een waardeloze zangeres zijn (in vele opzichten).
Me 2quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon realistisch zijn. Ik ken mijn grenzen.
Pfff laatste tijd valt het wat tegen met de goede recente horrors die ik heb gezien. Amer vond ik erg goed, maar die is zeker niet voor iedereenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef Doff het volgende:
Sam, of wie dan ook, zijn er misschien nog wat recente horroraanraders?
Als dat het ergste is valt dat nog heel erg mee. Ik snap zelfs niet eens wat er zo vrouwenfilmerig is aan Stardust...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er misschien best wel wat gezien, maar ik heb er maar weinig in mijn collectie. De vrouwenfilmsterigste zijn Marie-Antoinette, Wings of the Dove, Mansfield Park, Stardust en Zus&Zo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef The_Substitute het volgende:
Neuh, beetje rustig geweest laatste dagen.
Ik denk dat dat het zelfde concert is geweest waar mijn broertje was. Die kwam aardig gedesillusioneerd terug.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.
Toch had ik er geen spijt van, vond het wel wat om 'm eens (matig) te zien spelen. Maar ik zou niet nog een keer gaan. Had 'm graag in de jaren '60 of '70 willen zien, maar daar ben ik te jong voor.
In de Volkskrant stond onlangs overigens nog een lovend stuk over zijn optreden. Ik vond het al raar. Maar de meeste mensen die ik er iets over heb horen zeggen, vonden het niet veel.
Kan je zijn muziek wel waarderen?
Vakantie was zeker goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
sow, die vakantie heeft je goed gedaan en bij de hand gemaakt is het niet?
Nee, maar ik heb me voorgenomen dat ik hem wel heb gezien voordat ik jou tref bij de volgende meetquote:
* hornage voelt zich enigzins aangesprokenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef picodealion het volgende:
Overigens ben ik een erg slechte organisator (zie stonertoernooi). De kans is groter dat er wat van komt als iemand het regelt die ook daadwerkelijk enige daadkracht en discipline in zich heeft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |