quote:When the film was in development in 1984,wanted Jack Nicholson to play
.
Neequote:
quote:Thomas Brodie-Sangster was originally set to play the titular character, but had to drop out due to scheduling conflicts.
quote:Claude Berri and Roman Polanski were interested in directing.
Goed he!quote:
si senorquote:
Hilarity mocht 'm zelf inkoppen van mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Apart dat jullie drie goede namen weten te noemen, maar dan de titel weer niet
ik reken hem goed, maar tis eigenlijk: The adventures of Tintinquote:
The_Subsitute +1quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
Stardust
Stage Beauty
Romeo & Julliette
The Mod Squad
quote:
quote:Dreamworks wanted to remake the movie with a bigger budget and better known actors rather than release the film as it was and use the original as a DVD extra.
quote:The actors weren't given scripts but were given guidelines on how to behave or what to discuss in their scenes.
quote:Filmed for USD$15,000 and grossed USD$9.1 million in its first week in the US, breaking the record of highest-grossing weekend ever for a movie playing at less than 200 theaters.
Jupquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
pell, dat is die gast van paranormal activity toch?
Misschien moet je horror daar ook maar bijzetten, want daar bakte je ook erg weinig vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom maar met een leuke vraag zou ik zeggen![]()
Geen westeren, musicals, arthouse, anime, jaren '20-'70 of buitenlandse films bitte
Het was deze maand toch de grote-horror-vragen-show? Kan me niet herinneren dat ik andere genres voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien moet je horror daar ook maar bijzetten, want daar bakte je ook erg weinig van
Dat komt vooral omdat Sands en ik zoveel vragen moesten stellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het was deze maand toch de grote-horror-vragen-show? Kan me niet herinneren dat ik andere genres voorbij heb zien komen.
quote:
quote:
Het laatste plaatje is de titelquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:22 schreef De-Sombrero het volgende:
Is het laatste plaatje trouwens een soort van hint?
Moet alleen nog een woordje voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |