Krommunicatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee joh. Ik huilde om een mod.![]()
Net zoals 'maham' => mam.
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.quote:
Ga er vandaag heen IMAX 3D. Lijkt me wel mooi hoor. Mooiste full animatie film die ik tot nu toe gezien heb. (de trailer dan he)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou zeg, niet zo min. Het lijkt me nog best een leuke film. Niet helemaal bioscoop bezoek brengend waardig (), maar wel een leuke film
Ondanks mij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier idd nog maar zelden of nooit een mod zien ingrijpen. Dit is een relatief volwassen stukje Fok! lijkt het.
Sorry, geen Eddy Zoey hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
Ik vraag me al het hele weekend af, wie van jullie deze persoon is
[ afbeelding ]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt kooptquote:
Laat gaan johquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol ik heb het uiteraard over die andere vrolijke vriend die op zijn vrije dag 5 a 6 films kijkt en deze kennelijk bij de mediamarkt koopt
hopelijk heeft hij dan niet al te veel vrije dagen
Kut, ik ben gespotquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
hij had mn broer kunnen zijn, maar ik ben meer van effen kleuren zeg maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
Preemptive strike zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit is wel een hele makkelijke manier om de aandacht van jezelf af te wenden.
Ik geloof je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
Preemptive strike zeg maar.
Maar ik ben het niet, ik ben veel lelijker maar kleed me beter
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben dik, maar toch gelukkig niet zo dik..
niet beledigend bedoeld natuurlijk...
damnquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dun. Té dun. Maar dat zit nou eenmaal in mijn genen
1.91 > 62,8 kg (vandaag gemeten)
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?quote:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdagingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
He patch, vraagje, waarom speel jij deze maand eigenlijk niet mee?
Sinds wanneer ben jij een horror- en Aziatische filmfanaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Patch het volgende:
vakantie en de vragen zijn gewoon té gemakkelijk, geen uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |