Ok, we zullen ons inhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten folks. Wacht de volgende keer even op mij als er iets staat gebeuren. Dank!
Ik bedoel de tweeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijst
Ja, maar mijn lieve, prachtige meisje en jongen zie ik helaas maar 1x in de 2 weken.quote:
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat positief is bedoeld.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelaten
Bot?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja. Ik was nog van plan haar te versieren, maar na haar botte afwijzing van FF1 heb ik het er ook maar bij gelaten
Jaquote:
Sorry man! Dit is niet persoonlijk bedoeld! Mijn menig was gebaseerd op niets. En ik vond het gewoon knap dat je na 1 nietszeggende pic, het antwoord wistquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Firefox, ik ben november 2003 begonnen hier mee te spelen
zoals je net al zei, de druppel was je eigen opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JaIk heb 3 nachten moeten huilen
oh haiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef picodealion het volgende:
Psst. Bij mij moet je altijd even naar de PI kijken.
Of je dingen opzocht, ja of nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't care. Vroeg me alleen af waar je aan twijfelde.
Je had ook gewoon direct: Geen interesse kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals je net al zei, de druppel was je eigen opmerking
Daarvoor ben ik steeds heel geduldig met je geweest juist
Dat was niet per definitie zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon direct: Geen interesse kunnen zeggen
Heerlijk hoe vrouwen er omheen kunnen draaienquote:
Tijd om te slapenquote:
Ga je nou pas?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:17 schreef picodealion het volgende:
Ik moet deze nog even reviewen voor ik op vakantie ga, dus ik ga in elk geval een uurtje kijken. Dan kan de rest morgen wel.
Al gevonden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waar blijft die foto van Hornage's vriendin?
Dan kan ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan of eind november, of ergens in het nieuwe jaar. December is een kutmaand.
Zaterdag 19 November. Eenmaal, andermaal?
Tof! Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Al gevonden?
[..]
Dan kan ik niet
Mensen, een fijne week, ik ga ff een weekje de bergen inTabee
Als het aan mij ligt het liefst allebei, als het even kan. Een mooie balans tussen natuur en cultuur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
de bergen in.. ik zoek liever een hotelletje in een stad op voor mijn vakanties
Way out westquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:47 schreef The_Substitute het volgende:
1) Way Out West - Intensify (2001) --- 2) Leftfield - Leftism (1995) --- 3) Alan Parsons Project - Eye in the Sky (1984)
4) Joris Voorn - From a Deep Place (2007)
5) System F - Out of the Blue (2001)
6) Leftfield - Rhythm & Stealth (1999)
7) Alan Parsons Project - Pyramid (1978)
8) Portishead - Dummy (1994)
9) Massive Attack - Blue Lines (1991)
10) Tiesto - In My Memory (2001)
11) Pete Philly & Perquisite - Mindstate (2005)
12) Sasha - Airdrawndagger (2002)
13) Jean-Michel Jarre - Oxygene (1976)
14) Madonna - Ray of Light (1998)
15) St. Germain - Tourist (2000)
16) Autechre - Tri Repetae (1995)
17) Air - Moon Safari (1998)
18) Michael Jackson - Thriller (1982)
19) Ferry Corsten - Right of Way (2003)
20) Mike Oldfield - Tubular Bells (1973)
21) Zero 7 - Simple Things (2001)
22) U2 - Achtung Baby (1991)
23) Massive Attack - Mezzanine (1998)
24) The Prodigy - The Fat of the Land (1996)
25) Autechre - Incunabula (1993)
Afwisseling is het leukst, maar als ik moest kiezen ging ik voor de bergen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
de bergen in.. ik zoek liever een hotelletje in een stad op voor mijn vakanties
Dank u.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Way out west
Massive Attack
Portishead
Jean-Michel Jarre
Mike Oldfield
![]()
![]()
Mooie lijst
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef Gillingham het volgende:
Sub, staat Autechre nu dankzij mij in je lijst?
Dacht dat je misschien in slaap was gevallen.quote:
Nee, ik ga het eens checken als ik tijd heb. NIN zelf kan ik wel waarderen, maar helaas kan ik er niet echt van genieten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:30 schreef picodealion het volgende:
Gill, heb jij How To Destroy Angels wel eens beluisterd? Het side project van Trent Reznor, niet het album van COIL.
Denk dat je dat ook wel wat vindt.
vast dat eerste... of wilde je juist iets positiefs horenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:39 schreef wyccie het volgende:
Ben ik gek, of is mijn vraag opeens verdwenen? Heb 'm echt net gepost.
- waarschijnlijk vergeten op invoeren te drukken in de preview.![]()
Moet je ergens voor wakker blijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, het lag dus aan mij. Ben niet wakker. Sterker nog, ik lag al bijna met mijn hoofd op m'n bureau.
Daar ligt te veel rotzooi. Dus ik ga zo zappen in bed en hoop dat het bij een kort hazenslaapje blijft. Geen zin om om 1 uur 's nachts nog verrotter wakker te worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn er niet prettigere oorden om te slapen? op een bank bijvoorbeeld?
Voor mijn vraag, want ik had een groot vermoeden dat mijn RHPS-antwoord goed zou zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef The_Substitute het volgende:
Moet je ergens voor wakker blijven?
Dat is dan inmiddels opgelost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Voor mijn vraag, want ik had een groot vermoeden dat mijn RHPS-antwoord goed zou zijn.
wekker zetten, weet je zeker dat je niet te lang kan slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ligt te veel rotzooi. Dus ik ga zo zappen in bed en hoop dat het bij een kort hazenslaapje blijft. Geen zin om om 1 uur 's nachts nog verrotter wakker te worden.
[..]
Voor mijn vraag, want ik had een groot vermoeden dat mijn RHPS-antwoord goed zou zijn.
Waarvoor dank aan DF.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
Dat is dan inmiddels opgelost.
Hmmm, maar het zou juist zo goed zijn als ik net zo veel kan slapen als waar mijn lichaam behoefte aan heeft. Ik vind zo'n wekker zo cru op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
wekker zetten, weet je zeker dat je niet te lang kan slapen
Ga nu Barcelona kijkenquote:
Ah je weet er vast nog wel 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef The_Substitute het volgende:
Heb geen idee verder, Njos.
Val in herhaling vandaag.
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.quote:
Wyccie slaapt...quote:Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
Ik kende hem niet, maar klopt inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
Ik heb Fok altijd wel open staan, maar kijk er niet altijd naarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie nu toevallig dat michel online is...
Ahquote:
Voor Almodovar kennis hoef je niet bij mij te zijn hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken mijn zoon, hoe is het op den zaterdagavond?
Ik worstelde er wel mee, maar had het niet geraden. Deze had ik wel geweten, maar ik was inderdaad aan het slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:29 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, de vraag.
Ik kijk nu een beetje naar een tv-film op Net 5 bla bla ...
Kan je beter hier vragen: [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Modje die TT kan veranderen naar The Adventures of Tintin ?
Spielberg maakt Kuifje-film
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
maar waarom zou je die willen wijzigen? tis toch maar een kuifje film?
Nou zeg, niet zo min. Het lijkt me nog best een leuke film. Niet helemaal bioscoop bezoek brengend waardig (quote:
Kungfu Panda 2, Cars 2quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
er is toch wel meer geweest dan alleen Rango?
...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind eigenlijk alle animaties die je opnoemt nog best leuk. Zelfs de smurfen vond ik leuk.
Nou, ik vond Thor en Captain America toch niet in de buurt komen van de Iron Man films en Green Lantern was ook al .... apart. Maar ik was wel X-Men: First Class vergeten, die vond ik erg goed meevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb drive nog niet gezien, maar las daar laatst ook niet zulke positieve dingen over. maar de superhelden film zijn toch goed? ik vond cap A erg goed en thor ook beter dan verwacht
Thor was aardig, Captain A. deed mijn ogen bloeden, Green Latern was mwoah en X-Men was goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Thor was vermakelijk en stukken beter dan ik verwacht had. Cap A vond ik gewoon echt goed. Green lantern was inderdaad wat apart en X-men ja die was ook wel goed. Zat voor mij tussen Thor en Cap A in
Gelukkig maarquote:
Dat is inderdaad ronduit absurd, hoe kun je?quote:
Daar heb je best een goed punt. Hollywood heeft nog niet bijzonder veel laten zien in 2011. De beste films die ik zag waren niet bepaald Hollywoodfilms.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar goed, het probleem zit niet alleen bij animatie, het lijkt me in 't algemeen geen al te best filmjaar, buiten Harry Potter en wat onconventionele films (Drive, Tree of Life) lijkt zowat alles tegen te vallen en de buzz van alle oscarfilms die er nog zitten aan te komen, is ook niet om van achterover te vallen.
Dat maak jij er zelf van. Ik zie dat meer als 'haten' op Kuifje.quote:
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.
Welk scheldwoord, wanneer, wie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, Wyc, wat bedoelde je nu onlangs met dat ene scheldwoord? (Ik neem tenminste aan dat het een scheldwoord was, maar ik had er nog nooit van gehoord.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |