van de bovenste heb ik t shirtje gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ] nog meer
Ja mwah, je moet ervan houden. Het is een flanellen pyjama en voor Ivan houd ik meer van dunne pyjama's, heb ik gemerkt. Ik heb 'm zelfs nog nooit gewassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed! Pyjama's met leuke afbeeldingen
Oh, ik ben momenteel ook meer van de dunne pyjama's, die heeft hij alleen maar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja mwah, je moet ervan houden. Het is een flanellen pyjama en voor Ivan houd ik meer van dunne pyjama's, heb ik gemerkt. Ik heb 'm zelfs nog nooit gewassen.![]()
[ afbeelding ]
Ojaaa, thanks! de print kwam me wel vaag bekend voor.Vaak weet ik meteen als ik kinderen zie, waar iets vandaan komt wat ze aanhebbenquote:
Dat zat ik net te denken. Dat lijkt op Puck zijn jas! Het is een zomerjasje van prenatal, met wel een echte glimmende voering e.d.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van die kleur en streepjes. Retro.
Puck had ook zoiets aan, of niet, DML? Stond hem erg leuk!
Ik houd je in gedachten! Het zal niet lang duren, want eigenlijk zit de trui nu al krap. Erg jammer, want hij staat hem zo leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef pessie het volgende:
Claudia die kabeltrui vind ik geweldig! Maar een maatje te klein voor mijn mannetje. Mocht je ooit overwegen die streepjestrui weg te doen hou ik me aanbevolen!
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd je in gedachten! Het zal niet lang duren, want eigenlijk zit de trui nu al krap. Erg jammer, want hij staat hem zo leuk.
Wat een lieve pyjama's! Hebben...!!!Gaat er nog iemand een lindex bestelling doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik een meisje had...
[ afbeelding ]
En deze wil ik wel voor Puck![]()
[ afbeelding ]
Ohja, shoot! Dat wist ik wel. De collecties hebben vaak wel wat van elkaar weg, vind ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil alleen die pyjama's dus als er meer mensen mee doen stel ik wel mijn cc beschikbaar....
Pyjama's zijn dus ook van Lindex Clau![]()
haha oepsquote:
Hier?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Twinkly het volgende:
Ik zoek voor Niels nog een lekkere warme wollen trui, voor als het straks echt koud wordt. Maar ik kan alleen maar truien vinden van katoen, maar vooral synthetisch en met een klein beetje wol.
Iemand ideeën?
Ik vind de 2e er ook niet dik uitzien, maar volgens mijn schoonmoeder is het derde jasje juist niet zo dik (mijn neefje heeft het). Ik vind het maar lastig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:15 schreef pessie het volgende:
Ik denk de 3de. Sowieso ziet de 2de er erg dunnetjes uit.
Mijn idee! Bij twijfel gewoon de mooiste nemen, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
derde claudia, tevens de mooiste jas
wahha, dat doe ik met mijn te dunne winterjas, hij is zo mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:18 schreef Kleurdoos het volgende:
vestje of dikke trui eronder, probleem opgelost slotje
Nu je het zegt, de mouwen lijken inderdaad niet gevoerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
het lijkt alleen wel alsof de mouwen niet gevoerd zijn bij de derde? Nou gaat het om warmhouden toch meer om de romp, maar dan krijg je van die kouwe tochtstukken op de rug vind ik.
Ik zou toch meer gaan voor een lekkere dikke jas, en bepotelen.
helemaal mijn smaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef Twinkly het volgende:
Deze!Maar die is niet van wol
![]()
[ afbeelding ]
Oh, daar heb ik helemaal niet over nagedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
maar heeft ie dan geen last dat op de rug zeg maar, waar de mouw er inzit, via het mouwsgat kou naar binnen komt?
Ja, dat zei ik ook tegen m'n schoonmoeder: "Nu kan ik hem nog in jassen hijsen die ík leuk vind."quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
graag gedaan!![]()
Bij 3suisses hebben ze ook een leuke Duffelcoat.mijn jongens willen er helaas niet meer aan. Maar ik hou er zooooo van. Met ruitjesvoering en al! maar ziet er ook dun uit.
Vorig jaar had ik een mooie, en dikke, in het mandje bij DPAM. Maar mijn kleine met groots karakter weigerde resoluut al voordat ik m gekocht had m te dragen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne nooit binnengekregen en heb mijn geld teruggevraagd (en ook gekregen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:32 schreef Keshet het volgende:
Ik hou ook van zulke jassen Buuf!
Vraagje aan de legginghamsteraars: Hoe lang duurde het voor jullie je pakketjes binnen hadden?
Ja, dat was ook een van de jassen die ik gespot had! Ik vind 'em leuk. Ik weet niet meer zo goed waarom ik hem afgekeurd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Twinkly het volgende:
Deze heeft wel gevoerde mouwen. En een 'aspect' van wol![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik vind die capuchon heel lelijk en het ziet eruit alsof je je niet kunt bewegen in die jas.
Deze trui heb ik trouwens voor Ivan maar dan blauwgestreept, zoals mignonne hem vorig jaar liet zien. Hij is erg fijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef Twinkly het volgende:
Deze!Maar die is niet van wol
![]()
[ afbeelding ]
Compenseert voor Ivans gigantische hoofd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:38 schreef Keshet het volgende:
Die verhoudingen lijken een beetje raar!
http://brittanyboutique.com/store/dufflecoatchild.htmlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Compenseert voor Ivans gigantische hoofd.
Wat zou de schade zijn, buuf?
Bij fashiongroup2011 ging het bij mij mis. Ze garandeerde me dat ze de boel verzonden had en ik geloof haar wel. Wat er nou mis is gegaan? Ik kreeg bij haar geen track & trace-code, en ze heeft heel lang aan me gevraagd om af te wachten. Het kon volgens haar gerust 30-40 werkdagen (!) duren voor de leggings er waren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef Keshet het volgende:
Bij wie hebben jullie besteld? Ik zit even te kijken maar zie tig aanbieders van 't zelfde!
moet je ff DML pménquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef Keshet het volgende:
Bij wie hebben jullie besteld? Ik zit even te kijken maar zie tig aanbieders van 't zelfde!
Ah, een kenner!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
het lijkt alleen wel alsof de mouwen niet gevoerd zijn bij de derde? Nou gaat het om warmhouden toch meer om de romp, maar dan krijg je van die kouwe tochtstukken op de rug vind ik.
Ik zou toch meer gaan voor een lekkere dikke jas, en bepotelen.
ik heb bij stainlessk besteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef Keshet het volgende:
Da's die ene van mijn ploatje oepie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef Keshet het volgende:
Claudia, had je deze al gezien? http://www.3suisses.nl/F-(...)ffelcoat-met-kap.htm
Bedankt voor de ebay info trouwens!
Mignonne, wat een mooi jurkje! Aan issie nog mooier dan op de foto's.
Is 't vandaag ook een bijzondere dag?
Niels heeft ook blond haar (al wordt het nu steeds donkerder) en bruine ogen en bij hem staat groen, oranje, turquoise, okergeel en rood (deze kleur:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef becky27 het volgende:
Gaat er iemand lindexen? Zal ik dan een keer mee doen? Ik moet meer kleur in Noortje d'r garderobekast (weet alleen niet zo goed welke kleur buiten hardroze, iemand?, iemand die veel tijd heeft om te kijken wat ze leuk bij Noortje vinden staan?)
de tas,jas en jurk wel..de rest niet.. maar 102cm..dat gaat elin niet meer lang passenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef mignonne het volgende:
oh die jas KD![]()
maar jurk/tas/col zou ik dan weer niet hoeven
Mn kleine grote heeft vandaag dr feestjurk aan. Voor Kerst en oud&nieuw enzo, zulke dagen. Ik ben jaloershij is keizacht en lijkt me zo lekker comfi warm enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gare foto's want lens zat niet goed op de camera gedraaid
ik vind t kantrandje onderaan zo lief <3
[ afbeelding ]
ik heb de witte versie van dat truitje onderweg voor elin, helaas geen bijpasende maillotquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels heeft ook blond haar (al wordt het nu steeds donkerder) en bruine ogen en bij hem staat groen, oranje, turquoise, okergeel en rood (deze kleur:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093220%2045003%2074%205336%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ])
Als hij een meisje was geweest zou dit hem mooi staan
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2093517%2016057%2058%206721%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
(oh wat cute!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2095347%2016057%2071%207026%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ])
Dat is de jas die Buuf liet zien! Maar hij lijkt me niet dikker dan de Zara-versie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef Keshet het volgende:
Claudia, had je deze al gezien? http://www.3suisses.nl/F-(...)ffelcoat-met-kap.htm
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef mignonne het volgende:
oh die jas KD![]()
maar jurk/tas/col zou ik dan weer niet hoeven
Mn kleine grote heeft vandaag dr feestjurk aan. Voor Kerst en oud&nieuw enzo, zulke dagen. Ik ben jaloershij is keizacht en lijkt me zo lekker comfi warm enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gare foto's want lens zat niet goed op de camera gedraaid
ik vind t kantrandje onderaan zo lief <3
[ afbeelding ]
Ik heb voor beide kids via mp jassen gekocht. Voor 30 euro 3 jassen. Waarvan 2 niuwe met kaartjes er nog aan. De derde gewoon nog heel mooi. Je kunt altijd even kijken!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grrrrrrr! Tylers jas is na een paar keer dragen al stuk. En natuurlijk geen bonnetje meer.
Dus moet er een nieuwe komen. Wie helpt mee zoeken? Voor 30,- moet er toch wel iets te vinden zijn lijkt me.
C&a en wehkamp hebben leuke, niet dure jassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grrrrrrr! Tylers jas is na een paar keer dragen al stuk. En natuurlijk geen bonnetje meer.
Dus moet er een nieuwe komen. Wie helpt mee zoeken? Voor 30,- moet er toch wel iets te vinden zijn lijkt me.
Mignonne mooie jurk en mooi meisje!
Als je geld teveel hebt, moet je vooral niet teruggaan met de jas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mignonne mooie jurk en mooi meisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |