Oh, ik ben momenteel ook meer van de dunne pyjama's, die heeft hij alleen maar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja mwah, je moet ervan houden. Het is een flanellen pyjama en voor Ivan houd ik meer van dunne pyjama's, heb ik gemerkt. Ik heb 'm zelfs nog nooit gewassen.![]()
[ afbeelding ]
Ojaaa, thanks! de print kwam me wel vaag bekend voor.Vaak weet ik meteen als ik kinderen zie, waar iets vandaan komt wat ze aanhebbenquote:
Dat zat ik net te denken. Dat lijkt op Puck zijn jas! Het is een zomerjasje van prenatal, met wel een echte glimmende voering e.d.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van die kleur en streepjes. Retro.
Puck had ook zoiets aan, of niet, DML? Stond hem erg leuk!
Ik houd je in gedachten! Het zal niet lang duren, want eigenlijk zit de trui nu al krap. Erg jammer, want hij staat hem zo leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef pessie het volgende:
Claudia die kabeltrui vind ik geweldig! Maar een maatje te klein voor mijn mannetje. Mocht je ooit overwegen die streepjestrui weg te doen hou ik me aanbevolen!
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd je in gedachten! Het zal niet lang duren, want eigenlijk zit de trui nu al krap. Erg jammer, want hij staat hem zo leuk.
Wat een lieve pyjama's! Hebben...!!!Gaat er nog iemand een lindex bestelling doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik een meisje had...
[ afbeelding ]
En deze wil ik wel voor Puck![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |