Is niks voor Ivan, maar in het bloesjesgenre is daar inderdaad niks mis mee.quote:
19 euro idd, bergsteins zijn 21 euro ofzo? Maar goed, ik vond het weer eens wat andersquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook!
Ik heb ze niet meegenomen omdat ik ze toch nog vrij duur vond. Zijn Bergsteinlaarsjes niet even duur? (Of heb ik dat verkeerd in m'n hoofd?)
Ja joh, laten staan juist!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Cooki het volgende:
zal ik m er weer neerzetten dan maar, ik dacht dat ik nog op tijd was hahahaha
wat ik er niet leuk aan vind, is de sfeer eromheen, ik zie er hier alleen maar jochies inlopen met n oorbelletje (so to speak)
terwijl t vestje van Niels weer wel heel leuk is!
Ik heb deze voor Ivan:quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Cooki het volgende:
zal ik m er weer neerzetten dan maar, ik dacht dat ik nog op tijd was hahahaha
wat ik er niet leuk aan vind, is de sfeer eromheen, ik zie er hier alleen maar jochies inlopen met n oorbelletje (so to speak)
terwijl t vestje van Niels weer wel heel leuk is!
deze
[ afbeelding ]
heeft lucas in donkerblauw, maar omdat Ivan en Lucas zo witblond zijn, staat dit middenblauw nog veel beter![]()
Jep! Als in: het tegenovergestelde van in joggingset op de camping rondlopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Cooki het volgende:
oud zuid achtig? als in rode broek bij studenten?
Het doet me wat denken aan dit vestje dat hij vorig jaar had (dat heb ik volgens mij nog in de verkoop staan, niemand die het wilquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo Claudia; dat gebreide vestje is leuk!!!als ik een jonkie had dan kocht ik die ook!!! mooooooooi
Maat 80.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Cooki het volgende:
mefke, die paarse wolf is toch ook leuk, eerst vond ik m n beetje meisjesachtig, maar t went, haha
n vraagje over de streepjestrui van hm: is die zacht of van stevig materiaal?
claudia: welke maat is dat vestje? ben je zo duur of is ie zo klein?![]()
heb ik je sjaal:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo onhandig, ik heb roze muts
en
roze handschoenen
gekocht voor Sofie, maar ze hebben er geen sjaal van. Nu ben ik op zoek naar een sjaal die er een beetje leuk bij past, maar kan het niet vinden...
Ja, ik heb nog best veel! Maar er zit wel een hoop zomerspul tussen, dus ik denk dat een groot deel niet geschikt is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@claudia; heb je ook nog leuke meidenkleertjes??ik vind jouw stijltje wel altijd leuk!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Oh Barbabientje wat koop jij altijd verschrikkelijk veel leuks voor je meisje, ik vind dit alles ook weer helemaal geweldig!![]()
![]()
dat jasje! en stippenjurkje
![]()
![]()
Mocht ik ooit een meisje krijgen dan weet je iig dat ik een liefhebber van je kleertjes ben
Broeken mt 86 en longsleeves/truien mt92 heb ik wel interesse in!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog best veel! Maar er zit wel een hoop zomerspul tussen, dus ik denk dat een groot deel niet geschikt is.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]Helaas al veel kleertjes weg moeten doen ivm ruimte gebrek maar ik zal aan je denken!
heuyquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:31 schreef Poppejans het volgende:
En heerlijk dat er mensen zijn die mijn ergernis delen over de kleine grote jongetjesafdeling van de Hema! vre-se-lijk!! Ik vind dat wolfshirt dus ook echt vreselijk.Lelijke print!
Wat voor maat heeft Leentje nu eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@claudia; heb je ook nog leuke meidenkleertjes??ik vind jouw stijltje wel altijd leuk!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het doet me wat denken aan dit vestje dat hij vorig jaar had (dat heb ik volgens mij nog in de verkoop staan, niemand die het wil):
[ afbeelding ]
Ik kwam bij het doorbladeren van foto's ook nog deze muts tegen. Zo schattig.
[ afbeelding ]
Oeh, hebben... <3quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ] nog meer
Ik zal morgen even voor je kijken! Ik denk dat het wat tegenvalt. Ivan heeft zijn kleding in die maten flink afgedragen, met name de shirts. Maar ik heb misschien nog wel wat broeken. Ken je die blauwe Hema-pyjama met auto's? Die heb ik wel nog helemaal nieuw in maat 86/92.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Broeken mt 86 en longsleeves/truien mt92 heb ik wel interesse in!
(Als ik een keer op tijd ben als je het in vraag&aanbod zet![]()
)
Ken ik niet, maar klinkt goed! Pyjama's met leuke afbeeldingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zal morgen even voor je kijken! Ik denk dat het wat tegenvalt. Ivan heeft zijn kleding in die maten flink afgedragen, met name de shirts. Maar ik heb misschien nog wel wat broeken. Ken je die blauwe Hema-pyjama met auto's? Die heb ik wel nog helemaal nieuw in maat 86/92.
van de bovenste heb ik t shirtje gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ] nog meer
Ja mwah, je moet ervan houden. Het is een flanellen pyjama en voor Ivan houd ik meer van dunne pyjama's, heb ik gemerkt. Ik heb 'm zelfs nog nooit gewassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed! Pyjama's met leuke afbeeldingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |