Ah, dank! Zijn die ook net zo warm als maillots?quote:
Tsss, tis dat ik je nu een beetje kenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Cooki het volgende:
[..]
heeft jouw kind ieder jaar een andere voering in zn jasjes ?![]()
Ja, ze zijn een soort van gevoerd met licht velours aan de binnenkant.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, dank! Zijn die ook net zo warm als maillots?
Uhm, ja dat bedoel ik: de bovenste is een fijne speeljas lijkt mequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef wickie het volgende:
Ja, ze zijn een soort van gevoerd met licht velours aan de binnenkant.
Ik zag net ook een leuke winterspeeljas voor Mette. Ze heeft haar winterjas van vorig jaar nog, maar dat is een lange jas en niet prettig voor het spelen
Deze jas:
[ afbeelding ]
En deze trui is ook leuk
[ afbeelding ]
Ja, maar dat kan dus niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat staat die kleur niels mooi! Ik zou ook voor een maatje groter gaan.
ik heb de donkerblauwe in maat 98/104quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef Twinkly het volgende:
Ja, maar dat kan dus niet meerIk vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek.
Dus als er iemand wil ruilen?
En zonder kaartjes? Hmm, ik kan het proberen... maar ik heb de laatste tijd al best veel teruggebracht (ok, wel dingen waar ik niets aan kon doen, zoals een rits en drukknoop die stuk waren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Keshet het volgende:
Twinkly, bij de meeste HEMA's doen ze niet moeilijk over ruilen zonder bon. Gewoon proberen.
Waar heb je die jas vandaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, zo'n langere wollen jas zou Ivan super staan denk ik, vooral in het grijs. Niels heeft een wollen jas die van binnen alleen een stuk voeringstof heeft en een die wat dikker gevoerd is voor als het echt koud wordt.
Zara:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef mefke79 het volgende:
ik zoek lekker warme en een beetje leuke joggingbroekjes in maatje 68 en 74 (slik). Ik had hele mooie van lindex, met de ster erop, maar die is er nu niet meer en ik houd niet van velours (wat er voor in de plaats gekomen is). Iemand een idee, anders dan de HEma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |