Uhm, ja dat bedoel ik: de bovenste is een fijne speeljas lijkt mequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef wickie het volgende:
Ja, ze zijn een soort van gevoerd met licht velours aan de binnenkant.
Ik zag net ook een leuke winterspeeljas voor Mette. Ze heeft haar winterjas van vorig jaar nog, maar dat is een lange jas en niet prettig voor het spelen
Deze jas:
[ afbeelding ]
En deze trui is ook leuk
[ afbeelding ]

(vooral de meisjesmodellen)
  (vooral de meisjesmodellen)   

Ja, maar dat kan dus niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat staat die kleur niels mooi! Ik zou ook voor een maatje groter gaan.
 Ik vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek.
 Ik vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek. 

ik heb de donkerblauwe in maat 98/104quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef Twinkly het volgende:
Ja, maar dat kan dus niet meerIk vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek.
Dus als er iemand wil ruilen?
 ik houd blijkbaar van te groot
  ik houd blijkbaar van te groot   

En zonder kaartjes? Hmm, ik kan het proberen... maar ik heb de laatste tijd al best veel teruggebracht (ok, wel dingen waar ik niets aan kon doen, zoals een rits en drukknoop die stuk waren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Keshet het volgende:
Twinkly, bij de meeste HEMA's doen ze niet moeilijk over ruilen zonder bon. Gewoon proberen.

dat jasje! en stippenjurkje
  dat jasje! en stippenjurkje  

Waar heb je die jas vandaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, zo'n langere wollen jas zou Ivan super staan denk ik, vooral in het grijs. Niels heeft een wollen jas die van binnen alleen een stuk voeringstof heeft en een die wat dikker gevoerd is voor als het echt koud wordt.

Zara:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef mefke79 het volgende:
ik zoek lekker warme en een beetje leuke joggingbroekjes in maatje 68 en 74 (slik). Ik had hele mooie van lindex, met de ster erop, maar die is er nu niet meer en ik houd niet van velours (wat er voor in de plaats gekomen is). Iemand een idee, anders dan de HEma?

En uitverkoop. Maar daar heb ik natuurlijk weer niks uit gekocht, niet mooi of de juiste maat niet
 En uitverkoop. Maar daar heb ik natuurlijk weer niks uit gekocht, niet mooi of de juiste maat niet   

In onze supermarkt hing er in ieder geval voor de kleine meisjes ontzettend veel leuks, al vond ik de rompers weer van baggerkwaliteit. Voor Ivan heb ik ook nog gekeken, maar die collectie was om te janken. (Vergelijkbaar met de Hema voor oudere jongens, maar dan nog net iets erger.)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef snoopy het volgende:
Maar ook veel lelijke meuk in de supermarkten ook Claudia. Hello Kitty en erger!

Die jas kon ik niet weerstaan, ze heeft hem alleen nog niet aangehad, hangt gewoon cute aan de kapstok te zijn.
 Die jas kon ik niet weerstaan, ze heeft hem alleen nog niet aangehad, hangt gewoon cute aan de kapstok te zijn.  

quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Spewey het volgende:

vertel nsquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
... die collectie was om te janken. (Vergelijkbaar met de Hema voor oudere jongens, maar dan nog net iets erger.)

Volgens mij 'gewoon', in ieder geval niet van dat typische velours. Op de site staat ook niets van 'velours', maar 'Materials:95% Cotton,5% Elastane.'quote:

quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mijn handen jeukten maar mijn geweten liep naast me. Moeilijk te kijken
 _!
_! 
 volgens mij bedoelen ze jersey of tricot waar velours genoemd wordt.
 volgens mij bedoelen ze jersey of tricot waar velours genoemd wordt.

Ja, die zag ik ook!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:19 schreef snoopy het volgende:
Ik koop er altijd Petit Bateau ondergoed in de supermarkt. Helaas dit jaar maar 1 setje boxers kunnen scoren en voor meisjes niks. Wel Aigle regenlaarsjes
[ afbeelding ]

De Zara heeft echt vertaalissues. Zonde is dat, want de service is heel goed. Het komt allemaal alleen heel amateuristisch over vanwege het knullige Nederlands in correspondentie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef mignonne het volgende:
Over dat velours van zara... die site is bagger vertaaldvolgens mij bedoelen ze jersey of tricot waar velours genoemd wordt.

quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mijn handen jeukten maar mijn geweten liep naast me. Moeilijk te kijken

Een beetje dit idee:quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |