abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103501371
Leuke jas Wickie!

En de trui van Niels past inderdaad net.. Ik zou ook gaan voor een maatje groter!

En de leggings die dml voor ons heeft besteld, worden hier ook als maillot gedragen.

Sorry voor de slechte telefoon foto's.

De zara jas in actie

En onze Gap bestelling is al binnen *O*

close-up van het vestje (dubbelzijdig te dragen)

En dit jurkje heeft manlief van de week gekocht, met een rode maillot zag ie het wel zitten om met dochterlief op stap te gaan O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103501587
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef wickie het volgende:
Ja, ze zijn een soort van gevoerd met licht velours aan de binnenkant.
Ik zag net ook een leuke winterspeeljas voor Mette. Ze heeft haar winterjas van vorig jaar nog, maar dat is een lange jas en niet prettig voor het spelen
Deze jas:
[ afbeelding ]
En deze trui is ook leuk :)
[ afbeelding ]
Uhm, ja dat bedoel ik: de bovenste is een fijne speeljas lijkt me :Y
sommige heule mooie jassen die ik hier voorbij zie komen lijken me zo zandbak-ongeschikt :@ (vooral de meisjesmodellen) :@
of heb ik hiermee te veel mijn bomen-gras-zand-klim-klauterkabouter-bril op? :7
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:34:52 #103
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103502109
Wat staat die kleur niels mooi! Ik zou ook voor een maatje groter gaan.
pi_103502464
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat staat die kleur niels mooi! Ik zou ook voor een maatje groter gaan.
Ja, maar dat kan dus niet meer :'( Ik vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek.
Dus als er iemand wil ruilen? O-)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103502597
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef Twinkly het volgende:
Ja, maar dat kan dus niet meer :'( Ik vind de kleur hem ook heel mooi staan, het staat ook erg mooi bij zijn bruine ribbroek.
Dus als er iemand wil ruilen? O-)
ik heb de donkerblauwe in maat 98/104 :o ik houd blijkbaar van te groot O+
maar je wil denk ik geen donkerblauwe ? ik hoor t evt wel via pm?
pi_103502714
Oh jammer dat het de donkerblauwe is, dat staat Niels juist niet. Wel heel toevallig dat je die maat hebt gekocht zeg!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103502734
Bientje, je bent om op te vreten in dat jasje! O+
pi_103502845
ja, idd toevallig , en al in de zomer joh :? ik houd van mouwen omslaan geloof ik :D
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:04:01 #109
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103503306
Twinkly, bij de meeste HEMA's doen ze niet moeilijk over ruilen zonder bon. Gewoon proberen. :*
A grand adventure has begun.
pi_103503373
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Keshet het volgende:
Twinkly, bij de meeste HEMA's doen ze niet moeilijk over ruilen zonder bon. Gewoon proberen. :*
En zonder kaartjes? Hmm, ik kan het proberen... maar ik heb de laatste tijd al best veel teruggebracht (ok, wel dingen waar ik niets aan kon doen, zoals een rits en drukknoop die stuk waren.
pi_103504182
Oh Barbabientje wat koop jij altijd verschrikkelijk veel leuks voor je meisje, ik vind dit alles ook weer helemaal geweldig! O+ O+ O+ dat jasje! en stippenjurkje O+ :9~
Mocht ik ooit een meisje krijgen dan weet je iig dat ik een liefhebber van je kleertjes ben

Oh wat ontzettend zonde dat het vestje te klein is Twinkly! Zou ik helemaal niet gedacht hebben dat zoiets klein valt bij de Hema!
Balen dat het hele prijskaartje er al is afgeknipt, maar je zou het inderdaad nog kunnen proberen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103506432
Zo onhandig, ik heb

en

gekocht voor Sofie, maar ze hebben er geen sjaal van. Nu ben ik op zoek naar een sjaal die er een beetje leuk bij past, maar kan het niet vinden...
*poef* nu is het weg
pi_103508011
Twinkly, ik wil m wel van je overnemen als t niet lukt om m te ruilen? kom jij ook 5 nov? *O*
pi_103509759
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, zo'n langere wollen jas zou Ivan super staan denk ik, vooral in het grijs. Niels heeft een wollen jas die van binnen alleen een stuk voeringstof heeft en een die wat dikker gevoerd is voor als het echt koud wordt.
Waar heb je die jas vandaan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103509854
OMG, wat is Barbabientje ontzettend schattig in dat jasje! O+

Wickie, ik vind die trui erg leuk! De jas zou ik volgens mij straal voorbij zijn gelopen, maar als ik Mette ermee zou zien zou ik hem vast geweldig vinden.
pi_103510713
Ik vind de kleur van de stipjestrui niet zo mooi, maar misschien is ie in het echt mooier.

Heeft iemand hier tips voor mij? Ik ga me in de wereld van meisjesondergoed begeven. Wil voor Hannah over van rompers naar onderbroekjes met hemdjes, maar wat is een beetje fijn spul?
pi_103510840
ik zoek lekker warme en een beetje leuke joggingbroekjes in maatje 68 en 74 (slik). Ik had hele mooie van lindex, met de ster erop, maar die is er nu niet meer en ik houd niet van velours (wat er voor in de plaats gekomen is). Iemand een idee, anders dan de HEma?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103510892
Leuk Octo! Claesen's O+
Blijft ontzettend mooi.
pi_103511352
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef mefke79 het volgende:
ik zoek lekker warme en een beetje leuke joggingbroekjes in maatje 68 en 74 (slik). Ik had hele mooie van lindex, met de ster erop, maar die is er nu niet meer en ik houd niet van velours (wat er voor in de plaats gekomen is). Iemand een idee, anders dan de HEma?
Zara:

Dit is wel velours, maar niet van dat typische, volgens mij, als je begrijpt wat ik bedoel:

Ik heb er zelf nog wat van de H&M in maat 74:

En die staan ook nog online te koop:

pi_103511409
Die twee kleuren zijn wel leuk. Ik vond die van Lindex zo gaaf omdat ze in twee kleuren waren.
pi_103511416
Dit vind ik ook wel lief:

pi_103511629
Je kunt ook eens op www.orangebag.nl kijken, mefke, want daar staat joggingbroekjes van Claesen's en Kidscase. Ze zijn wel duurder en het merendeel is effen van kleur.
pi_103511769
ik heb nog een oude van Driekus, die is van kikkid, ook al zo'n mooi exemplaar (maar ook al rap te klein aan het worden). En maatje 74 van Driekus is zomerspul, vandaar...
pi_103511789
Voor Leen. O+

65 euro maar. ;(
pi_103512075
We waren in Frankrijk en namen mee:

en nog wat pyama's, shirtjes en een maillot *O*

Voor jongens van 7 zijn de meeste dingen toch net even te kinderachtig vind ik.
Bij dpam dus.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_103512156
Leuk snoop!! O+
:)
pi_103512191
Goeie buit, snoopy!

Het is me opgevallen dat er in de supermarkten heel veel DPAM-achtig spul van 'eigen merk' hangt.
pi_103512268
Het erge was dat ik in 2 verschillende plaatsen die winkel tegenkwam en ze hadden net weer even andere spullen :o En uitverkoop. Maar daar heb ik natuurlijk weer niks uit gekocht, niet mooi of de juiste maat niet -O-
pi_103512277
Mefke, was je niet op zoek naar dit soort broekjes? Die zie ik namelijk gewoon nog op de Lindex-site.

Of is dat voor meisjes? :@
pi_103512302
Geweldig rokje, Snoopy O+
Hier hangt de jurk ervan in de kast te wachten tot dochterlief 2 wordt.
pi_103512343
Maar ook veel lelijke meuk in de supermarkten ook Claudia. Hello Kitty en erger!
pi_103512344
@ Claudia, eerder hadden ze van die broekjes met sterren als kniestukken zeg maar. Die heb ik in zwart met rood. Die hebben ze niet meer, in geen enkele maat.
pi_103512443
Spewey, die jurk zag ik pas in de 2e winkel, anders was het zeker die jurk geworden :Y
En er hing ook een jas van maar ze heeft heel geen jas nodig.
pi_103512444
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef snoopy het volgende:
Maar ook veel lelijke meuk in de supermarkten ook Claudia. Hello Kitty en erger!
In onze supermarkt hing er in ieder geval voor de kleine meisjes ontzettend veel leuks, al vond ik de rompers weer van baggerkwaliteit. Voor Ivan heb ik ook nog gekeken, maar die collectie was om te janken. (Vergelijkbaar met de Hema voor oudere jongens, maar dan nog net iets erger.)
pi_103512541
En vind je dit niet iets, mefke? Dit broekje heb ik ook voor Lena en het is zo lekker zacht.

pi_103512592
is dat velours of gewoon?
pi_103512604
:@ Die jas kon ik niet weerstaan, ze heeft hem alleen nog niet aangehad, hangt gewoon cute aan de kapstok te zijn. :D
pi_103512693
Ik koop er altijd Petit Bateau ondergoed in de supermarkt. Helaas dit jaar maar 1 setje boxers kunnen scoren en voor meisjes niks. Wel Aigle regenlaarsjes O+

pi_103512765
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Spewey het volgende:
:@ Die jas kon ik niet weerstaan, ze heeft hem alleen nog niet aangehad, hangt gewoon cute aan de kapstok te zijn. :D
O+

Mijn handen jeukten maar mijn geweten liep naast me. Moeilijk te kijken }:|
pi_103512818
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
... die collectie was om te janken. (Vergelijkbaar met de Hema voor oudere jongens, maar dan nog net iets erger.)
vertel ns :D
pi_103512963
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
is dat velours of gewoon?
Volgens mij 'gewoon', in ieder geval niet van dat typische velours. Op de site staat ook niets van 'velours', maar 'Materials:95% Cotton,5% Elastane.'

Maar ik durf het je ook niet te garanderen, want een van die Zara-broekjes heb ik voor Ivan (het blauwe broekje met gele binnenkant) en ik kan er niet aan merken dat het velours is.
pi_103513011
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef snoopy het volgende:

[..]

O+

:D_!

laarsjes O+

in de supermarkten waar ik kwam hing altijd een mix van babypakjes met beertjes en konijntjes in jaren '80 geel tot hip-sjiek gebreid spul enzo tot meer dpam achtige dingen.

Over dat velours van zara... die site is bagger vertaald ;) volgens mij bedoelen ze jersey of tricot waar velours genoemd wordt.
:)
pi_103513012
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:19 schreef snoopy het volgende:
Ik koop er altijd Petit Bateau ondergoed in de supermarkt. Helaas dit jaar maar 1 setje boxers kunnen scoren en voor meisjes niks. Wel Aigle regenlaarsjes O+

[ afbeelding ]
Ja, die zag ik ook! O+

Ik heb ze niet meegenomen omdat ik ze toch nog vrij duur vond. Zijn Bergsteinlaarsjes niet even duur? (Of heb ik dat verkeerd in m'n hoofd?)
pi_103513088
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef mignonne het volgende:

Over dat velours van zara... die site is bagger vertaald ;) volgens mij bedoelen ze jersey of tricot waar velours genoemd wordt.
De Zara heeft echt vertaalissues. Zonde is dat, want de service is heel goed. Het komt allemaal alleen heel amateuristisch over vanwege het knullige Nederlands in correspondentie.
pi_103513144
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef snoopy het volgende:

[..]

O+

:D

Herkenbaar +1
pi_103513188
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Cooki het volgende:

[..]

vertel ns :D
Een beetje dit idee:

pi_103513393
ok, maar deze vind je toch wel leuk, ja toch, zeg ja! :+ :P

maar idd niet alles is leuk :N
pi_103513499
Kun jij iets op de Hema-site vinden voor grote jongens dat wél leuk is?
pi_103513566
1 post boven je :Y
pi_103513575
Deze bodywarmer valt wel mee. Ik zou misschien door het logo heen kunnen kijken:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')