Haha, ik vind de pasvorm niet leuk (meer) bij hem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jawel, jawellll joh, ik vind die jas juist heel erg leuk!![]()
![]()
![]()
Eraf knippen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:27 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft van mijn moeder een Jill&Sil rokje gehad, ik wist niet zo goed wat ik met de bretels moest (...)
Of als je je kind in onmogelijke situaties moet verschonen. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef PureEvil het volgende:
die luierbroekjes zijn alleen handig als je kind al kan lopen en bezig is met zindelijk worden. Bij de lidl hebben ze ook van die luierbroekjes trouwens.
Als je eens toevallig bij de Zeeman komt zou ik dat heel graag willen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik wil ze ook wel voor je bij de zeeman halen
Ze zitten namelijk wel goed. En de wibra had ze ook, maar dat is waarschijnlijk ook niet ok..
Ik had een hoop T-shirts besteld voor vriendlief.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha! die grote H&M doos ernaast.
Bruin staat haar goed! dat stond Isa echt totaal niet in de beeb tijd.
C1000 heeft ze vanaf maat 4. Geloof dat die van de pampers pas een maat groter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef wickie het volgende:
Vanaf welke maat zijn die luierbroekjes?
98/104 kopen, H&M valt ruimquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ik vrees het ergste voor de bestelde hennes-jurkje. Gisteren een ander jurkje meegenomen in maat 110/116 en die is nogal ruim. Maar wat moet je dan als je kind 104 / 110 heeft en je kunt kiezen tussen 98/104 en 110/116
In welke maat heb je die?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
doe bovenste heb ik nog wel voor jemet ruitjesvoering. Lekker warm hoor, maar pilt als de neten!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ik vrees het ergste voor de bestelde hennes-jurkje. Gisteren een ander jurkje meegenomen in maat 110/116 en die is nogal ruim. Maar wat moet je dan als je kind 104 / 110 heeft en je kunt kiezen tussen 98/104 en 110/116
uit betrouwbare bronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dat ze niet heel lang zijn, dus ms is de bestelde 110/116 toch goed, als je m echt als jurkje wil laten dragen, en anders past t wel na een rondje droger
als je m als soort tuniekje wil laten dragen, dan ms wat sacrecoeur zegt![]()
Dyon zn jasje van vorig jaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Bespaar je de moeite dan maar, joh! Mijn schoonmoeder wil een jas cadeau doen, dus ik kan het me veroorloven gewoon iets nieuws uit te zoeken.
Ik kwam net deze tegen.
[ afbeelding ]
heeft jouw kind ieder jaar een andere voering in zn jasjes ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon zn jasje van vorig jaaralleen dit jaar heeft ie een andere voering.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
uit betrouwbare bronAh kijk dan geef ik ze een rondje droger en anders bewaar ik ze gewoon voor volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dat ze niet heel lang zijn, dus ms is de bestelde 110/116 toch goed, als je m echt als jurkje wil laten dragen, en anders past t wel na een rondje droger
als je m als soort tuniekje wil laten dragen, dan ms wat sacrecoeur zegt![]()
![]()
Ah, dank! Zijn die ook net zo warm als maillots?quote:
Tsss, tis dat ik je nu een beetje kenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Cooki het volgende:
[..]
heeft jouw kind ieder jaar een andere voering in zn jasjes ?![]()
Ja, ze zijn een soort van gevoerd met licht velours aan de binnenkant.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, dank! Zijn die ook net zo warm als maillots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |