Dit dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik juist geniaal; toch die prijs winnen en 'm gewoon niet komen afhalen. Maar zou Derksen zich dan moeten aanpassen aan die circus? Zou hij dan daar moeten staan en doen alsof het 'm wat boeit en dus meespelen met het theater? Nee toch, hij blijft gewoon zichzelf, dat is zeldzaam in de televisiewereld.
En zal nu ook niet meer winnen, want na vijf keer genomineerd te zijn, mag je niet meer meedoen.quote:
Als dit waar is, dan is het helemaal geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En zal nu ook niet meer winnen, want na vijf keer genomineerd te zijn, mag je niet meer meedoen.
Zul je zien dat die regel dit jaar nog geschrapt wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En zal nu ook niet meer winnen, want na vijf keer genomineerd te zijn, mag je niet meer meedoen.
Die regel bestaat ook helemaal niet hoor. Toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je zien dat die regel dit jaar nog geschrapt wordt.
Moet ie vooral blijven doen. Ieder zijn rol. Jeroen van Koningsbrugge maakt de grappen, Ali B krijgt de zaal aan het zingen, Mies Bouwman boterbabbelt iedereen zoet in slaap. En Johan Derksen speelt de nukkige student op zijn eigen kamertje. Het gaat toch om die prijs, man. Iedereen wil die prijs winnen, RTL7 of Avro of John de Mol, maakt niet uit. En elke winnaar viert zijn eigen fuif. Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik juist geniaal; toch die prijs winnen en 'm gewoon niet komen afhalen. Maar zou Derksen zich dan moeten aanpassen aan die circus? Zou hij dan daar moeten staan en doen alsof het 'm wat boeit en dus meespelen met het theater? Nee toch, hij blijft gewoon zichzelf, dat is zeldzaam in de televisiewereld.
Klokhuis is toch al twaalf keer genomineerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ze hadden 'm uit medelijden moeten winnen?:')quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
Waarom? Omdat hij ongenteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
'Scheinheilige?'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef leilab het volgende:
Johan is gewoon zichzelf en niet dat scheinheilige van de andere rotzooi (circus).
Vergeet deze niet:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Pain_Elemental het volgende:
Speciaal voor de fans van WidM en The Voice heb ik deze twee filmpjes bewaard:
Wat 'waarom'? Doe eens even normaal man!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ongenteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:44 schreef Mishu het volgende:
Die Johan Derksen is een oude schijnheilige lul. Stampei maken om niks, die vind zichzelf heel wat.
Ik vind het gewoon een irritante vent. Laat die man lekker mopperen in het bejaardentehuis, onaangepast figuur. Stiekem is het allemaal een rol en behoorlijk nep allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |