Wat valt er "serieus te nemen" aan die prijs?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef BobW het volgende:
VI wel leuk hoor, maar eigenlijk kan je de prijs nu niet serieus meer nemen. Qua programma stelt het natuurlijk niet veel meer voor, ze maken geen bijzondere TV.
Het publiek beslist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ongeïnteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
Inderdaad, alleen een beetje elkaar in de konten kruipen van Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat valt er "serieus te nemen" aan die prijs?
Idd. what a joke. en ze begonnen gelijk te haten, kijk die mies bouwman de directeur van rlt7 zo even afwimpelen en denigrerend doen. Hmm, volgend jaar weer massaal stemmen op VI. gewoon om de rest de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat valt er "serieus te nemen" aan die prijs?
Nouja, dat is zijn mening. Je kan het natuurlijk ook zien als waardering voor je werk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft heeft johan helemaal gelijk. Het is allemaal show en pronkgedrag, zwaar overrated.
Waarom zouden the Voice en WIDM het meer verdienen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vind je serieus dat VI die prijs verdient?
Ik eigenlijk niet hoor...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. what a joke. en ze begonnen gelijk te haten, kijk die mies bouwman de directeur van rlt7 zo even afwimpelen en denigrerend doen. Hmm, volgend jaar weer massaal stemmen op VI. gewoon om de rest de mond te snoeren.
Dat zeker, in die zin vind ik juist dat johan het heel goed relativeert. Hij is erg blij voor de makers van het programmas, en Genee etc. maar tegelijk is ie ook heel kritisch op de circus eromheen. tegenwoordig zijn er zoveel prijzen te winnen, dat de meeste prijzen geen reet meer voorstellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nouja, dat is zijn mening. Je kan het natuurlijk ook zien als waardering voor je werk.
Maar het is gewoon mooi dat hij, omdat hij dat zo vindt, zich toch niet mee laat slepen door het hele gebeuren er omheen en ook gewoon zegt wat 'ie er van vindt.
WIDM heeft nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom zouden the Voice en WIDM het meer verdienen dan?
VI heeft voetbal denk ik een stuk aantrekkelijker gemaakt voor veel mensen door er niet met saaie lullen zonder mening over te praten maar het meer als borrelpraat in een cafe te brengen.
WIDM doet al iets van 10 seizoenen hetzelfde en hebben de prijs al eens gewonnen. The Voice is en blijft een gewone talentenjacht met een paar nieuwe elementen.
Dat dus. Want WIDM en TVOH zullen ook dicht bij elkaar gelegen hebben. Zal morgen trouwens verder wel bekend gemaakt worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Maar met 37% voor VI lag het heel dicht bij elkaar.
Nou ja. Dat vond ik nog wel grappig. Hadden ze zelf maar moeten langskomen. Ik dacht, welke security-aap hebben ze nu weer gestuurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. what a joke. en ze begonnen gelijk te haten, kijk die mies bouwman de directeur van rlt7 zo even afwimpelen en denigrerend doen.
Je kan toch maar 1x winnen met een bepaald formatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. what a joke. en ze begonnen gelijk te haten, kijk die mies bouwman de directeur van rlt7 zo even afwimpelen en denigrerend doen. Hmm, volgend jaar weer massaal stemmen op VI. gewoon om de rest de mond te snoeren.
Haha, dat vond ik juist geniaal; toch die prijs winnen en 'm gewoon niet komen afhalen. Maar zou Derksen zich dan moeten aanpassen aan die circus? Zou hij dan daar moeten staan en doen alsof het 'm wat boeit en dus meespelen met het theater? Nee toch, hij blijft gewoon zichzelf, dat is zeldzaam in de televisiewereld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja. Dat vond ik nog wel grappig. Hadden ze zelf maar moeten langskomen. Ik dacht, welke security-aap hebben ze nu weer gestuurd.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik juist geniaal; toch die prijs winnen en 'm gewoon niet komen afhalen. Maar zou Derksen zich dan moeten aanpassen aan die circus? Zou hij dan daar moeten staan en doen alsof het 'm wat boeit en dus meespelen met het theater? Nee toch, hij blijft gewoon zichzelf, dat is zeldzaam in de televisiewereld.
En zal nu ook niet meer winnen, want na vijf keer genomineerd te zijn, mag je niet meer meedoen.quote:
Als dit waar is, dan is het helemaal geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En zal nu ook niet meer winnen, want na vijf keer genomineerd te zijn, mag je niet meer meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |