Op de internetvoting stond WIDM bijna de hele avond bovenaan hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef PirE het volgende:
Volgend jaar doen ze geen internetvoting meer
Volgend jaar doen ze met briefkaartenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef PirE het volgende:
Volgend jaar doen ze geen internetvoting meer
Volgend jaar nomineren ze gewoon, WIDM, WIDM en WIDM. Misschien lukt het danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
WIDM is de Anita Witzier van de ring zo langzamerhand...
Waarom? Omdat hij ongeïnteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?quote:
Gaat er niet om wie hem wil winnen, gaat er om wie hem verdientquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ongeïnteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
Goed puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
Vind je serieus dat VI die prijs verdient?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat er niet om wie hem wil winnen, gaat er om wie hem verdient
Nee, omdat 'ie gewoon echt zichzelf is en zich niet mee laat slepen door dit soort dingen. Zou juist FOK!kers aan moeten spreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft heeft johan helemaal gelijk. Het is allemaal show en pronkgedrag, zwaar overrated.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, omdat 'ie gewoon echt zichzelf is en zich niet mee laat slepen door dit soort dingen. Zou juist FOK!kers aan moeten spreken.
Daarbij is VI niet Johan Derksen. De ring is ook voor het beste programma, niet voor het programma die het het liefste wil of iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |