Ik heb overlegd met huisarts en kinderartsen poli over de griepprik. Ook ivm de operatie die er aankomt en de evt bijwerkingen qua ziekte van de prik hebben we besloten hem niet te geven. Het zit allemaal ff te dicht op elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, krijgt Jelle nou de griepprik? Driekus komt op basis van zijn pufjes en de problemen van vorig jaar in aanmerking, dus hij krijgt em. Dan zijn we hier met 2 vd 4 ingeent en de opa's en oma's ook (obv leeftijd, werk in de zorg en ivm wonen in België)
Ik maak me wel wat zorgen omdat zijn lijntje dus afbuigt. Het gewichtlijntje zeg maar (lengte niet). Hij moppert ook meer/eerder om eten en dat relateer ik dan aan het meer spugen ivm op de buik liggen (wat weer enorm goed is voor zijn hoofd en ontwikkeling, dus hoe meer, hoe liever). Er komen echt best wel golven uit bij het op de buik liggen, ook na langere tijd dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Juud79 het volgende:
@Mefke, ik begrijp niet echt waarom je de voeding gaat ophogen, heb je ook het idee dat ie wat tekort komt, dat maak ik niet echt uit je verhaal op? Is ie ontevreden met wat ie nu krijgt bedoel ik eigenlijk.
Want hij is niet klein of heel licht, en BV kindjes dippen ook rond de 4 maanden in hun groei, dat zou hij toch ook kunnen doen ook al krijgt ie de fles en spuugt hij.
Ik zou blij zijn als Lientje maar 400 gram in 4 weken zou aankomen dit keer, dan zou ze volgende week 7300 wegen. Al is zij maar een cm of 64.
Wat ik eigenlijk zeggen wil, ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was.
psst morgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:20 schreef wickie het volgende:
Mignonne![]()
Je arme meiske gepriktpfff wat krijgen jullie 4tjes het te voorduren zeg..
KD veel weegplezier vandaagen buh voor het poepplas festijn vannacht. Jij bent vandaag dus mooi gesierd met wallen.
Wies is weer lekker zichzelf, ze is goed gewend aan de flesvoeding. Ze heeft vannacht doorgeslapen![]()
Van 0:30 tot 6:30, ben benieuwd of het eenmalig was. Nou merkte ik met het borstvoeden ook al dat de nachtvoeding afnam, ze dronk dan maar erg weinig en dat deed ze half slapend.
Wij gaan strakjes op nacontrole van de bevalling. Ff mn spekkie showen en alle misère bespreken.
leuk is dat he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Aventura het volgende:
Mijn bink besloot vanmorgen het heft in eigen hand te nemen
[ afbeelding ]
niets te klagen idd, voel me awesome!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Haha KDmazzelaar
![]()
ik zie dr vaak al snel uit alsof ik weet ik veel wat voor dramatische nachten heb gehad ofzodus ik loop er al twee jaar als een daas lijk bij geloof ik. Gaat ook wel weer over.
Ben benieuwd naar t gewicht van je mooie manneke! T gaat goed hè bij jullie? <3 fijn om te lezen na zn billi toestanden enzo.
Succes met je nacontrole wicks!![]()
Ik geloof dat ik ook doorgeslapen heb vannachtik ben er twee keer snel uitgeweest voor oudste en verder niet. Jemig man dat had ik even nodig haha
ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik verschoon Matthias 's nachts nooit. Alleen als ie heeft gepoept. Maar hij luistert goed en doet dat alleen overdag
Vandaar al die vetjes die er aan het aankomen zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veel
Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
psst morgen
en geen wallen, die heb ik gelukkig nooitt kraambezoek was vol van verbazing over mijn frisse voorkomen. geestelijk is t af en toe wel anders
ik heb opeens vaak hoofdpijn, heb ik echt nooit. en wat fijn dat je muppet doorslaapt
hoe is het met jou nu? au?
Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:20 schreef _Bar_ het volgende:
Kom hier even binnenvallen,We hebben "opdracht"gekregen om Roy zijn speelgoed uit te zoeken en al het "grote"weg te doen en het speelgoed terug te halen waarmee hij speelde toen hij 9 maand was. Zacht kubusblokken heb ik al terug gevonden, zijn vormenstoof er bij gezet.
En dan ook nog eens leuke spelletjes bedenken die Roy snapt... Lastig
Het verbaasd me nogal dat ik serieus na moet denken waarmee Roy speelde rond de 9 maand.
ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?
Dat is waarschijnlijk de reden van je hoofdpijn
dit heb ik nu ook maar dan zonder Sofiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?
Hier is het een vormenstoof, Sofie, activitycentre, knisperboekjes en vooral knuffels
Flesje water op de bank of waar je dan ook voedt zetten. Hielp mij toen ook erg goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinken
Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:44 schreef mrien het volgende:
Jelle speelt veel met de poppetjes en figuurtjes van de v tech treinbaan en ark van noach en little people poppetjes. Stapelringen van fisher price. Activity tafeltje. Ballen. Autotjes. Knisperdingen
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.
Gooien dat kan Roy als de beste
Oh, die vind ik leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk:baby bowling setje
![]()
[ afbeelding ]
Nou best goed, ik doe haar overdag strak in een deken en dan slaapt ze waardoor ze echt veel beter in haar vel zit, terwijl het al een stuk beter ging.quote:
Wat raar dat je niet eerder bij de ka terecht kon. Matthias kwam ook niet aan en de vlos belde erheen en we konden er eigenlijk direct al heen. Vooral omdat het om zo'n kleintje gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Jipster het volgende:
Even niet bijgelezen, druk hier met de kleine man. Het lijkt erop dat hij verborgen reflux heeft, kunnen pas over 3wk bij KA terecht..![]()
Na overleg cb nu nutriton voor door de bv. Omdat hij toch nog niet goed aankomt weer twee dagen kolven en dat met fles geven. Kijken of dan beter gaat. Ook ziet ie weer een tikkie geel in zijn gezichtje. Donderdag terug naar cb en al dan niet beter gaat bellen zij KA voor ons, omdat eigen huisarts dat niet doet (hadden we gevraagd in de hoop we dan eerder terecht zouden kunnen)..
Ik ga vanavond even terug lezen, maar alvast eenvoor het gedoe bij Mignonne en voor de rug van Juud!
bleugh bij jullie zit t ook niet mee he..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Jipster het volgende:
Even niet bijgelezen, druk hier met de kleine man. Het lijkt erop dat hij verborgen reflux heeft, kunnen pas over 3wk bij KA terecht..![]()
Na overleg cb nu nutriton voor door de bv. Omdat hij toch nog niet goed aankomt weer twee dagen kolven en dat met fles geven. Kijken of dan beter gaat. Ook ziet ie weer een tikkie geel in zijn gezichtje. Donderdag terug naar cb en al dan niet beter gaat bellen zij KA voor ons, omdat eigen huisarts dat niet doet (hadden we gevraagd in de hoop we dan eerder terecht zouden kunnen)..
Ik ga vanavond even terug lezen, maar alvast eenvoor het gedoe bij Mignonne en voor de rug van Juud!
Ik vind dat eng, mijn man is breed/groot. Hij droomt geregeld en stap dan soms plots uit bed, nog half in slaap. Soort slaapwandelen, maar dan praat ie ook in zijn slaap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Juud kan ze niet tegen je man aan slapen?
Ja uiteraard!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat een debielen mignonne. Heb je nog verteld hoe idioot het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah gos arme Dottir. Dat is ook naar als je denkt iets lekkers te krijgen en t blijkt dan helemaal niet te zijn wat je verwacht hadwat doen je mama's je ook aan! Tsk!
Heeft ze nu vanavond weer de goeie gehad?:)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja uiteraard!
Ik heb dikke stennis gestopt en geëist dat ze me een alternatief boden. Even goed de waarheid gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
suffie.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja ik ben assertief op gezette tijden en dit was niet zo mijn dagquote:
Ach, als dat de manier is om de obstipatie op te heffen dan zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ik ben assertief op gezette tijden en dit was niet zo mijn dag![]()
Bovendien zul je zien, ga ik dat halve ziekenhuis aan het werk zetten omdat het niet te doen is, gaat mevrouw straks twee weken lang aan de dunne ofzo
De mijne slaapt ondertussen ook alweer. Die was in de draagdoek lekker in slaap gevallen en ligt nu in bed te knorren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Lujaxa het volgende:
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
Hahaha, herkenbaar!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken
Ja dat had Evan ook. Ik zou er niet al te veel zorgen over maken...meestal is het niet heel erg en hoeft er niets te gebeuren. Zo wel, dat moet er geopereerd worden...dat is wel wat minder natuurlijk. Sterkte!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef danic het volgende:
Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog. Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......
En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid!
We moeten er allemaal inderdaad nog even aan wennen, het is ook allemaal nieuw!quote:@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthiasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kleurdoos het volgende:
3880 en 53 cm!
dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik
grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk
3790, 53cm en hoofdje 37 cm
jep, blijkbaar een betere productie dan toentertijd bij elin..al deed die t ook al prima..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias![]()
Hij doet het dus lekker
Die dan weer uitgroeien tot heel gemiddelde kleuters, het zegt niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef p_iglet het volgende:
Jij maakt kleine olifantenbaby's![]()
Van die lieve bolletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |