abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103518284
Lekker "advies" zeg mefke..kun je ook wat mee :X
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:42:08 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103518653
Mignonne, wat een gedoe... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103518678
Mrien, krijgt Jelle nou de griepprik? Driekus komt op basis van zijn pufjes en de problemen van vorig jaar in aanmerking, dus hij krijgt em. Dan zijn we hier met 2 vd 4 ingeent en de opa's en oma's ook (obv leeftijd, werk in de zorg en ivm wonen in België)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:43:53 #104
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103518775
Nou snelle baby's.....die van mij is nu 4 en een halve maand en gaat net beginnen met omdraaien. Wel meteen van buik naar rug en van rug naar buik, alleen haar arm zit nog in de weg dat is nog lastig, als ze dat stukje door heeft dan kan ze het zelf.
Ze groeit al zo hard, dus van mij mag de rest wel langzaam gaan, ik heb geen haast.

@Mignonne, wat hartverscheurend, prikken in je kleine.... ;(
Wat een gedoe toch met jullie kindjes.
pi_103518992
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, krijgt Jelle nou de griepprik? Driekus komt op basis van zijn pufjes en de problemen van vorig jaar in aanmerking, dus hij krijgt em. Dan zijn we hier met 2 vd 4 ingeent en de opa's en oma's ook (obv leeftijd, werk in de zorg en ivm wonen in België)
Ik heb overlegd met huisarts en kinderartsen poli over de griepprik. Ook ivm de operatie die er aankomt en de evt bijwerkingen qua ziekte van de prik hebben we besloten hem niet te geven. Het zit allemaal ff te dicht op elkaar
pi_103519171
Ja en nee schudden doet Jelle nu trouwens ook, zo lief en grappig. Doet vrolijk mee met Lotte als die ja/nee zit te schudden, maar "antwoord" soms ook op je vragen met ja of nee. Of hij het dan echt doorheeft is dan natuurlijk de vraag ;)
Hij heeft nu ook echt door dat hij kan staan en weer kan zitten. Ploft de hele tijd dus van staan weer op z'n billen O+
Gisteravond waren we uit eten en hij heeft zich hardstikke goed gedragen. Beetje jammer dat de kinderstoel die er was niet echt kindproof was (veel te groot en met openingen aan alle kanten), maar hij bleef er redelijk netjes in zitten.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:51:48 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103519289
@Mefke, ik begrijp niet echt waarom je de voeding gaat ophogen, heb je ook het idee dat ie wat tekort komt, dat maak ik niet echt uit je verhaal op? Is ie ontevreden met wat ie nu krijgt bedoel ik eigenlijk.

Want hij is niet klein of heel licht, en BV kindjes dippen ook rond de 4 maanden in hun groei, dat zou hij toch ook kunnen doen ook al krijgt ie de fles en spuugt hij.
Ik zou blij zijn als Lientje maar 400 gram in 4 weken zou aankomen dit keer, dan zou ze volgende week 7300 wegen. Al is zij maar een cm of 64.

Wat ik eigenlijk zeggen wil, ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was. ;)
pi_103519626
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Juud79 het volgende:
@Mefke, ik begrijp niet echt waarom je de voeding gaat ophogen, heb je ook het idee dat ie wat tekort komt, dat maak ik niet echt uit je verhaal op? Is ie ontevreden met wat ie nu krijgt bedoel ik eigenlijk.

Want hij is niet klein of heel licht, en BV kindjes dippen ook rond de 4 maanden in hun groei, dat zou hij toch ook kunnen doen ook al krijgt ie de fles en spuugt hij.
Ik zou blij zijn als Lientje maar 400 gram in 4 weken zou aankomen dit keer, dan zou ze volgende week 7300 wegen. Al is zij maar een cm of 64.

Wat ik eigenlijk zeggen wil, ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was. ;)
Ik maak me wel wat zorgen omdat zijn lijntje dus afbuigt. Het gewichtlijntje zeg maar (lengte niet). Hij moppert ook meer/eerder om eten en dat relateer ik dan aan het meer spugen ivm op de buik liggen (wat weer enorm goed is voor zijn hoofd en ontwikkeling, dus hoe meer, hoe liever). Er komen echt best wel golven uit bij het op de buik liggen, ook na langere tijd dus.
Het stomme is, je moet niet vergelijken met andere kindjes, maar ik doe dat dus wel steeds met Driekus. Ze zijn alleen niet echt te vergelijken want Driekus was een veelvraat, spuugde nooit en zat al vrij vroeg aan het fruit ivm enorme honger. (je zou het niet zeggen als je nu kijkt wat voor mager scharminkel er uit die bolle baby gekomen is)
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:05:21 #109
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103520254
@Mefke, ja dat lees ik altijd elders, dat ie geen billen heeft om zijn broek op te laten hangen. O+

Als Tienus ontevreden is, dan zou ik er idd ook iets aan doen, maar help je het spugen niet in de hand door zulke grote hoeveelheden? Zou hij dan niet beter iets minder en een fles meer kunnen krijgen?

(Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar Lientje drinkt 100 cc afgekolfde melk en zit dan bomvol.)
Al is dat weinig voor bv, mijn melk is gewoon enorm vet en ze drinkt 8 keer per dag. :Y
pi_103520448
Mef ik heb geen ervaring met spugen verder dus ik weet niet of er meer ouders zijn die de combi buiklig/meer spugen herkennen.
Maar tegen ons is wel gezegd dat het niet zo gek is dat jongste alleen op haar buik slaapt, omdat er in de buikligging de minste druk op de maag staat (gek genoeg, ik had juist de grootste druk verwacht.), waardoor er minder terugstroomd de slokdarm in.

Klinkt wel een beetje als een vier-maanden dipje ja. Maar dat is niet leuk om te horen als je jezelf er zorgen om maakt. Kan best zijn dat Tienus steeds meer honger krijgt. Borstkindjes slaan rond de 3 maanden ook aan het regelen dus ze zullen wel een grotere energie behoefte hebben erna.
Kun je niet in plaats van die flessen groter te maken een klein flesje bijgeven? Dus die schepjes die je nu extra bij zn flessen doet dan dus in 1 fles geven. En dan die fles als eerste vervangen voor een fruitmoment bij 6 maanden ofzoiets?
Het lijkt mij ook wel een beetje dat Tienus van grotere hoeveelheden melk in 1 keer wel eerder zou spugen ivm overflow van de maag.
:)
pi_103524583
hmmm
geen extra voeding en toch geen mopperkind
maar wel: kletsen en volop rollen rug/buik en buik/rug bijna.

Kaboem, hier valt een kwartje...het was geen honger

echt je zou denken dat je dat de tweede keer zou herkennen, he. Niet dus.

Dusss..geen extra voeding nog even, kijken of het zo gaat.
pi_103525381
kutsprongetjes :')

:D

fijn dat t voor nu opgelost lijkt :*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 03:08:36 #113
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103531137
I <3 sprongetjes.....

Mef, Seth is hier BTW ook in die tijd van vier naar vijf voedingen weer gegaan en is nog steeds een hongerbeer. Krijg nu 5*180(6).... En heeft het ook echt nodig.... Ik herken het overigens ook, het buikliggen en spugen. Alhoewel dat hier per dag kan schelen .

Mignonne dikke :* wat een ellende met je kleine. Beetje dubbel ook, je hoopt duidelijkheid te krijgen maar je hoopt ook dat er niets is. Man, zon kleintje en dan al allemaal dat gedoe. Breekt je moederhart....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103531452
@mefke,ik zou een extra fles geven hoor,indien nodig.
Wat mignonne (je andere username was makkelijker typen op foon haha) zegt,als je ineens heel veel geeft,ook meer kans op te vol en meer spugen.
Die fles gaat er wel een x vanaf,geven ze zelf goed aan.

Joep heeft ook veeeeeel gespuugd,hele flessen maar gewicht heeft zich weer aardig bijgetrokken,hij is niet zoals tijn toen en zit allemaal wat meer onder de lijntjes maar als ze zich ontwikkelen,redelijk rustig zijn ,aardig slapen en plassen en poepen gaat t wel oke denk ik altijd maar.
pi_103531527
Jeetje Mignonne, wat is dit weer ongelooflijk zielig. En die foto O+ Echt, ik weet niet hoe het kan, maar ik heb zo'n zwak voor die twee van jou.
(stom dat je zaterdag niet op de kledingruilbeurs bij Taartjesfee was }:| )

Mefke, wat is dat nou weer voor lauwe reactie van het cb, daar kun je toch helemaal niets mee?
Eva heeft ook veel gespuugd en ik merkte dat het bij haar averechts werkte als je grote flessen gaf. Dan kwam er ook meer terug. Vaker een beetje bleef er beter in.
Dus ik zou er ook voor kiezen om tijdelijk terug te gaan naar 5 flesjes. Maar als ik je berichtje erna lees is het dus wellicht niet nodig.

Hier ook allemaal kleine mijlpaaltjes: ook over naar luier 3 (en idd wat zijn ze gróót, f_r, helemaal mee eens), ook een 'rijdend hondje'/tijger zoals Seth en gisteren heeft ze haar hele wortelhapje op bij opa en oma *O*
Ik was na 4 dagen al bang dat het niets ging worden met dat hapje, maar geduld is toch wel een schone zaak :P
pi_103531983
Arme Elin ;(
De vrouw die Lex moest prikken toen ie 4 dagen was vond dat zo erg :D tranen stonden in r ogen..Lex kreeg wel een dapperheidsdiploma..ik wilde haar er ook 1 geven :P

hier weer een pittig nachtje..kind is keilief..maar dat poep en plasgedoe ;( hij piest wel 5x achter elkaar en net op t moment dat ik snel de luier verwissel..piest ie me weer onder :') of zichzelf en dan ben je zo 2! uur bezig 's nachts.
Ook krijgt ie spekkies! morgen voor t eerst wegen :o ben ziekelijk nieuwsgierig!
pi_103532143
Mignonne :*
Je arme meiske geprikt :'( pfff wat krijgen jullie 4tjes het te voorduren zeg..

KD veel weegplezier vandaag :) en buh voor het poepplas festijn vannacht. Jij bent vandaag dus mooi gesierd met wallen.

Wies is weer lekker zichzelf, ze is goed gewend aan de flesvoeding. Ze heeft vannacht doorgeslapen :o
Van 0:30 tot 6:30, ben benieuwd of het eenmalig was. Nou merkte ik met het borstvoeden ook al dat de nachtvoeding afnam, ze dronk dan maar erg weinig en dat deed ze half slapend.

Wij gaan strakjes op nacontrole van de bevalling. Ff mn spekkie showen en alle misère bespreken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103532594
Cas heeft prima geslapen vannacht. Normaal krijg hij zijn laatste fles om 19:00 uur en valt dan als een blok in slaap, wordt om 03:00 uur wakker en krijgt dan een fles. Nu heb ik hem gisteravond een fles gedaan om 21:30 en meneer werd wakker rond 06:00 uur. Zal vast wat tijd over heen gaan, ben benieuwd of het gaat lukken :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Cyntiaa op 25-10-2011 09:09:24 ]
pi_103532858
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:20 schreef wickie het volgende:
Mignonne :*
Je arme meiske geprikt :'( pfff wat krijgen jullie 4tjes het te voorduren zeg..

KD veel weegplezier vandaag :) en buh voor het poepplas festijn vannacht. Jij bent vandaag dus mooi gesierd met wallen.

Wies is weer lekker zichzelf, ze is goed gewend aan de flesvoeding. Ze heeft vannacht doorgeslapen :o
Van 0:30 tot 6:30, ben benieuwd of het eenmalig was. Nou merkte ik met het borstvoeden ook al dat de nachtvoeding afnam, ze dronk dan maar erg weinig en dat deed ze half slapend.

Wij gaan strakjes op nacontrole van de bevalling. Ff mn spekkie showen en alle misère bespreken.
psst morgen :P
en geen wallen, die heb ik gelukkig nooit :D t kraambezoek was vol van verbazing over mijn frisse voorkomen. geestelijk is t af en toe wel anders :D ik heb opeens vaak hoofdpijn, heb ik echt nooit. en wat fijn dat je muppet doorslaapt :o hoe is het met jou nu? au?
pi_103532924
Matthias heeft van 20:30 tot vanmorgen 05:00 geslapen :o Lekkerrr hoorrrr :P
Hij zit nu op 5 voedingen per 24 uur. Eigenlijk moet ie er nog 6 want hij drinkt zijn 120cc nog niet eens op. Maar met die 5 flessen spuugt ie in ieder geval niet.
Verder is het gewoon zo lief klein ding O+ Hij lacht de hele dag, behalve als ik het fototoestel pak }:| En brabbelt tegen zijn muziekmobiel, knuffel, zijn broers, de hond en vooral tegen mama O+ En hij slaapt veel :o Dat ben ik van Leander helemaal niet gewend. Ook al is ie niet moe en leg ik hem even in bed omdat ik de was moet doen ofzo dan gaat ie gewoon slapen tot ik klaar ben :Y En hij moet altijd zo hard lachen als ie slaapt O+ Met zo'n knorretje erbij :D
Mijn lieve kleine O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103533173
Haha KD :D mazzelaar :P
ik zie dr vaak al snel uit alsof ik weet ik veel wat voor dramatische nachten heb gehad ofzo :') dus ik loop er al twee jaar als een daas lijk bij geloof ik. Gaat ook wel weer over.

Ben benieuwd naar t gewicht van je mooie manneke! T gaat goed hè bij jullie? <3 fijn om te lezen na zn billi toestanden enzo.

Succes met je nacontrole wicks! :*

Ik geloof dat ik ook doorgeslapen heb vannacht :o ik ben er twee keer snel uitgeweest voor oudste en verder niet. Jemig man dat had ik even nodig haha
pi_103533336
Je meisje zal ook wel helemaal kapot geweest zijn mignonne, wel lekker voor jou!!

Wallen..check ;)

Je klinkt goed KD! Wat lastig dat poepen en plassen 's nachts. Helpt de schone luier er onder klaar leggen wellicht? Maar misschien doe je dat ook wel hoor :)

Succes wickie

Klinkt goed MeNicole!!
pi_103533385
Ik verschoon Matthias 's nachts nooit. Alleen als ie heeft gepoept. Maar hij luistert goed en doet dat alleen overdag :P
pi_103533394
goedemorgend dames

hier is Kyan gisteren weer gewogen hij weegt nu 3760gr en is 53.5cm. Hij doet het super met alles.. ook de gehoortest was in orde.. alleen beetje last van spruw dus. Hier slaapt onze kleine man al zo'n 5 uurtjes door en daarna gewoon weer 4 uurtjes... zo een gemak heb ik bij de dames echt niet gehad.... hier nog eens fotootje.. is wel van 2 weken geleden.. moet andere nog van camera halen

je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_103533834
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Aventura het volgende:
Mijn bink besloot vanmorgen het heft in eigen hand te nemen :D

[ afbeelding ]
leuk is dat he? :)
pi_103533997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Haha KD :D mazzelaar :P
ik zie dr vaak al snel uit alsof ik weet ik veel wat voor dramatische nachten heb gehad ofzo :') dus ik loop er al twee jaar als een daas lijk bij geloof ik. Gaat ook wel weer over.

Ben benieuwd naar t gewicht van je mooie manneke! T gaat goed hè bij jullie? <3 fijn om te lezen na zn billi toestanden enzo.

Succes met je nacontrole wicks! :*

Ik geloof dat ik ook doorgeslapen heb vannacht :o ik ben er twee keer snel uitgeweest voor oudste en verder niet. Jemig man dat had ik even nodig haha
niets te klagen idd, voel me awesome!

op t feit na dat ik net met lekplek op mn shirt de monteur binnen moest laten (wistikveeldatiekwam) en nu is ie boven en ik voed Lex :') terwijl Elin heel hard rondrent en een stom zelfverzonnen liedje gilt
pi_103534010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik verschoon Matthias 's nachts nooit. Alleen als ie heeft gepoept. Maar hij luistert goed en doet dat alleen overdag :P
ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veel :P
pi_103534060
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veel :P
Vandaar al die vetjes die er aan het aankomen zijn. :P
pi_103534079
MP, hoe gaat het nu met Sarah?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103534130
van het weekend een fruithapje geprobeerd...niet zo slim om dat voor de fles te doen. Hij deed mjam mjam, "wat moet ik hier mee papa? enne...ik kan best zelf die lepel vast houden", *prut* op z'n gezicht. Oke dan maar na je fles...

Na z'n fles...lik lik "Ik vind het wel lekker!" *kijkt blij* "maar dat spul in m'n fles ging sneller hoor! Waarom kan ik dit niet drinken?" *hap* "aha!" *grijpt met beide handen naar lepel*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:20:50 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534159
Kom hier even binnenvallen,We hebben "opdracht"gekregen om Roy zijn speelgoed uit te zoeken en al het "grote"weg te doen en het speelgoed terug te halen waarmee hij speelde toen hij 9 maand was. Zacht kubusblokken heb ik al terug gevonden, zijn vormenstoof er bij gezet.
En dan ook nog eens leuke spelletjes bedenken die Roy snapt... Lastig

Het verbaasd me nogal dat ik serieus na moet denken waarmee Roy speelde rond de 9 maand.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:22:39 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103534210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

psst morgen :P
en geen wallen, die heb ik gelukkig nooit :D t kraambezoek was vol van verbazing over mijn frisse voorkomen. geestelijk is t af en toe wel anders :D ik heb opeens vaak hoofdpijn, heb ik echt nooit. en wat fijn dat je muppet doorslaapt :o hoe is het met jou nu? au?
Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?
Dat is waarschijnlijk de reden van je hoofdpijn :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:29:03 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103534388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:20 schreef _Bar_ het volgende:
Kom hier even binnenvallen,We hebben "opdracht"gekregen om Roy zijn speelgoed uit te zoeken en al het "grote"weg te doen en het speelgoed terug te halen waarmee hij speelde toen hij 9 maand was. Zacht kubusblokken heb ik al terug gevonden, zijn vormenstoof er bij gezet.
En dan ook nog eens leuke spelletjes bedenken die Roy snapt... Lastig

Het verbaasd me nogal dat ik serieus na moet denken waarmee Roy speelde rond de 9 maand.
Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?
Hier is het een vormenstoof, Sofie, activitycentre, knisperboekjes en vooral knuffels
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103534465
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?
Dat is waarschijnlijk de reden van je hoofdpijn :Y
ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinken
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:33:51 #135
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534527
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?
Hier is het een vormenstoof, Sofie, activitycentre, knisperboekjes en vooral knuffels
dit heb ik nu ook maar dan zonder Sofie ;)
Ach morgen komt ze langs, weet ik het gelijk. Foto's had ik er al bijgepakt idd :)
pi_103534579
Ik heb ook even foto's voor je gekeken maar Leander speelde toen al met auto's.
pi_103534799
Jelle speelt veel met de poppetjes en figuurtjes van de v tech treinbaan en ark van noach en little people poppetjes. Stapelringen van fisher price. Activity tafeltje. Ballen. Autotjes. Knisperdingen
pi_103534826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinken
Flesje water op de bank of waar je dan ook voedt zetten. Hielp mij toen ook erg goed :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:49:14 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534896
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:44 schreef mrien het volgende:
Jelle speelt veel met de poppetjes en figuurtjes van de v tech treinbaan en ark van noach en little people poppetjes. Stapelringen van fisher price. Activity tafeltje. Ballen. Autotjes. Knisperdingen
Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.
Gooien dat kan Roy als de beste :')
pi_103535109
Gewoon omdat hij zo leuk is!!
Dit deed Leander met 9 maand!!

Met auto's spelen!

Op zijn loopauto!

En gewoon stout doen >:)
pi_103536351
Elin speelde volgens mij alleen met ballen en blokken
pi_103536512
o en boeken

en met r emoties :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 25-10-2011 11:58:56 ]
pi_103536664
Elin _O-
pi_103536950
oh de bovenste was dubbel :D
pi_103537154
Ach gos, wat een drama KD haha, ik moest er om lachen, dat zielige koppie.
pi_103537170
Ik kom een foto van Leander tegen waar Matthias zo op hem lijkt.

Als Matthias eens huilt is dit zo hetzelfde :o
pi_103537334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:49 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.
Gooien dat kan Roy als de beste :')
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk: :Y baby bowling setje *O*

pi_103537723
dit was Elins tweede! huiltje, en Lex is exact! hetzelfde O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:42:11 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103538215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk: :Y baby bowling setje *O*

[ afbeelding ]
Oh, die vind ik leuk O+

Soneal heeft kennelijk meegekregen dat ik me beklaagd had dat hij overal staat behalve in de box, want vanmorgen was het eindelijk zo ver :D

En hij staat graag voor de TV, lekker warm natuurlijk ook.... alleen een beetje jammer dat hij nog niet doorheeft hoe hij dan weer moet gaan zitten, want na een tijdje staan word je moe :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103539912
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
MP, hoe gaat het nu met Sarah?
Nou best goed, ik doe haar overdag strak in een deken en dan slaapt ze waardoor ze echt veel beter in haar vel zit, terwijl het al een stuk beter ging.
's Nachts durf ik dit niet dus dan slaapt ze nog bij ons, moet zeggen dat dat me wel begint op te breken. Mijn lijf doet pijn, mijn hoofd is moe, maar goed het is wel de manier waarop we allemal het meeste slapen.

Verder besefte ik me daarstraks opeens dat Sarah eignelijk helemaal niet beweegt in haar slaap, ze draait alleen haar hoofd. Maar wat ik me kan Herinneren ging Jaël juist het hele bed doro toen ze eenmaal kon kruipen enzo.. Maar Sarha ligt altijd nog precies zoals je haar erin hebt gelegd, is dit niet raar??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103542091
nee hoor, Elin vind ik nog steeds op dezelfde manier terug..en Lex verroert zich ook al niet in zijn slaap
pi_103542196
Mijne zijn allemaal wel heel bewegelijk. Mikael en Leander liggen eigenlijk altijd over dwars of achterste voren. Matthias die kruipt of helemaal naar boven of zakt helemaal naar onderen. Die moet ik altijd op de tast pakken 'snachts.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:36:27 #153
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103542343
Mijn mupke beweegt zich ook niet in haar slaap/bed, terwijl ze in de box rondjes draait, zoals de wijzers van de klok gaan. :)

Van de fysio moet ze overigens in haar eigen bed/co-sleeper....want ik lig om haar heen en dat zorgt ervoor dat ik gespannen slaap en dat is niet goed voor mijn rug.
Iets minder vaak drinken zou ook beter zijn, want dan krijg ik ook mijn diepe slaap weer terug.

Maar ja, vertel dat dochterlief maar eens, die slaapt momenteel het liefst de hele nacht tegen mij aan en dan zeer geregeld wil ze even een slokje... :{

Ik moet rustig aan doen, wandelen, zitten, soms even liggen, dus ik geniet me suf, heb bijna de hele dag de tijd voor Lientje en ze is zo schattig momenteel. Liedjes zingen met haar is favo, ze kan al lekker kletsen, veel lachen, heerlijk een uurtje spelen in de box. Ze is zo tevreden en vermaakt zich al zo goed zelf.

Dond weer werken, eens kijken hoe dat gaat.
pi_103547967
Even niet bijgelezen, druk hier met de kleine man. Het lijkt erop dat hij verborgen reflux heeft, kunnen pas over 3wk bij KA terecht.. :'(

Na overleg cb nu nutriton voor door de bv. Omdat hij toch nog niet goed aankomt weer twee dagen kolven en dat met fles geven. Kijken of dan beter gaat. Ook ziet ie weer een tikkie geel in zijn gezichtje. Donderdag terug naar cb en al dan niet beter gaat bellen zij KA voor ons, omdat eigen huisarts dat niet doet (hadden we gevraagd in de hoop we dan eerder terecht zouden kunnen)..

Ik ga vanavond even terug lezen, maar alvast een :* voor het gedoe bij Mignonne en voor de rug van Juud!
pi_103548093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Jipster het volgende:
Even niet bijgelezen, druk hier met de kleine man. Het lijkt erop dat hij verborgen reflux heeft, kunnen pas over 3wk bij KA terecht.. :'(

Na overleg cb nu nutriton voor door de bv. Omdat hij toch nog niet goed aankomt weer twee dagen kolven en dat met fles geven. Kijken of dan beter gaat. Ook ziet ie weer een tikkie geel in zijn gezichtje. Donderdag terug naar cb en al dan niet beter gaat bellen zij KA voor ons, omdat eigen huisarts dat niet doet (hadden we gevraagd in de hoop we dan eerder terecht zouden kunnen)..

Ik ga vanavond even terug lezen, maar alvast een :* voor het gedoe bij Mignonne en voor de rug van Juud!
Wat raar dat je niet eerder bij de ka terecht kon. Matthias kwam ook niet aan en de vlos belde erheen en we konden er eigenlijk direct al heen. Vooral omdat het om zo'n kleintje gaat.
Maar hoop voor jullie dat het dan vanaf nu beter gaat en dat alles niet meer nodg is!!
pi_103548301
Och Jipster... wat vervelend dit... ik wens jullie ook wat meer rust zeg. Jullie arme menneke..
Jammer dat jullie huisarts niet wil bellen. Wel fijn van het CB zeg.
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk helemaal geen problemen heb met het instituut CB, bij ons worden we altijd supergoed geholpen.

Juud... je rug, klinkt erg pijnlijk.. Lijkt me ook moeilijk worden zeg je dochter minder laten drinken 's nachts... Als je haar een flesje (afgekolfde melk natuurlijk) geeft, drinkt ze dan meer in 1x keer? Anders zou je dat voor de nacht kunnen doen, misschien dat ze dan minder kaan komt 's nachts?

Even een jompelerd voor Mignonne die door heeft geslapen *O*

KD, ik ben een wandelend gat in mn hoofd vergeef me. Maar ben benieuwd naar het gewicht van je mooie mannetje!
Maar het gaat redelijk tot best goed hoor. De 'au' is er zo goed als niet. Zeker niet bij de verschrikkelijke pijn van de afgelopen weken. Alleen gruwel ik een beetje van mn open wond, maar pijn doet ie niet echt.

De nacontrole was niet wat ik ervan had verwacht. Over de bevalling en dat soort zaken is niet gepraat. De consulterende hoofd internist van de afdeling gynaecologie zat er ineens. Ik was verbaast, maar al snel bleek waarom... Ik ben aan een te lage dosis bloedverdunners gezet.. dus alles moet omgegooid worden. Iemand ergens heeft een foutje gemaakt :')
Heb ik weer.. Maar dus niet kunnen praten over de bevalling (niet dat ik echt vragen had, alleen de vraag hoe Wies precies vast zat, ben ik gewoon benieuwd naar).
Ik heb inmiddels een medisch punthoofd en ben toe aan vakantie :+

En Wies is de rust zelve, lekker beetje hangen, beetje slapen en beetje drinken O+
Mijn kleine mini kuifje O+
Oja, ik wilde nog wat verellen.
Wies heeft in het begin heel erg gespuugd, wekenlang was het een ramp en gooide ze er echt een hoop uit. Maar dat is de afgelopen weken steeds minder geworden.
Anderhalve week geleden heeft de nicht van R. haar behandelt. Ze is kinderfysio en manueel therapheute. Zij heeft Mette de vorige keer ook geholpen. Ze was op kraamvisite en hoorde ons verhaal aan en ging gelijk maar even voelen. Wies zat vast aan de rechterkant, dat heeft ze los gemaakt. Sindsdien geen gespuug meer en nog bizarder, ze slaapt op haar rug :o

[ Bericht 6% gewijzigd door wickie op 25-10-2011 20:28:31 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103550990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Jipster het volgende:

bleugh bij jullie zit t ook niet mee he..
heel veel sterkte! :*

lex ziet nog steeds geel hoor, kan bij BV wel 6 weken duren voor t wegtrekt zei de wijkverpleegkundige
pi_103551401
jipster: geel zien is geen ramp, duurde hier ook weken, ondanks flesvoeding. Kan je je huisarts niet vragen alvast medicatie voor te schrijven iom ka? Dat is hier de procedure, bij ons sloeg de nutritron goed aan, dus nooit meer bij ka geweest (en recept zantac niet nodig gehad)
succes!
pi_103553151
:* voor alle mama's en beebs die het nodig hebben.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:21:19 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103555366
wauw Wicks; wat fijn dat je nicht Wies zo goed van de klachten heeft geholpen!!! heerlijk!!!

jipster; wat naar dat je kleintje toch nog niet goed lijkt te groeien op de bv... ik hoop dat de KA jullie kan helpen.. :*

Mignonne wat ontzettend fijn om te lezen dat je een betere nacht hebt gehad! heeeeerlijk *O*

liene is verkouden, maar verder gaat het ok hier... :Y meissie krijgt mooie spekkies O+ O+ O+ lacht steeds meer en begint geluidjes terug te maken.... zooooo liefffff O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103556693
Juud kan ze niet tegen je man aan slapen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:00:05 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103557171
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Juud kan ze niet tegen je man aan slapen?
Ik vind dat eng, mijn man is breed/groot. Hij droomt geregeld en stap dan soms plots uit bed, nog half in slaap. Soort slaapwandelen, maar dan praat ie ook in zijn slaap.
Daarnaast is hij dan ook een paar keer per nacht wakker en nu slaapt ie tenzij Lientje echt huilt overal doorheen.

Ze slaapt tussen ons in op haar eigen matrasje, maar dat lijkt de laatste week niet voldoende te zijn, al is t al zo dichtbij. We houden ook al vaak beide haar handje vast. Ze heeft heel veel behoefte aan lichamelijk contact met slapen, ik hou ook vaak als ze in haar eigen bedje ligt een paar minuten haar handje vast als ze aan het mopperen is. Daardoor komt ze tot rust.

Wel fijn dat je meedenkt!

@Jipster, wat naar van je manneke en wat irritant dat de huisarts niets voor je wil doen.
@Wickie, fijn dat het wat beter gaat met jou, slordig van die dosering zeg....
En handig zo'n nicht die zoveel kan fixen bij jullie Wies, fijn dat ze beter in haar vel zit.
pi_103560143
gisteren een wat moeilijke dag. Nu weet ik waarom..z'n 2de tand komt door! Vandaag had hij een super dag met mama.
pi_103562531
Jeetje Jipster wat vervelend zeg! En jullie kunnen niet bij een andere kinderarts sneller terecht?
Wij hoefden ook maar een weekje te wachten, jongste was toen 2 maanden oud ongeveer. Wat naar :{

weet je wat ook idioot is...
drie potjes poep moeten verzamelen van je geobstipeerde kind. welke klapjosti heeft dat bedacht? :')

en die assistente, "ja dan moet u om de dag een potje vullen. Ja t mag ook een dagje later hoor, kijk maar." Ehm... ik ben al blij als ze überhaupt poept voordat de terugbelafspraak met de arts is... om de dag :')
pi_103562722
Tegenwoordig krijgt Dottir pap rond 22u. De eerste keer heb ik een uur voor dat schap gestaan omdat ik niet zo goed kon kiezen. Het nestlepapje dat de strijd won, werd met gejuich ontvangen. Wij dus denken dat het allemaal niet zo nauw komt met dat spul.
Van de week eens een bambixpapje gekocht. Dat spul vond mevrouw zo smerig dat ze niet alleen ontroostbaar ging brullen, maar ook het alternatief (gewone fles) onder nog meer gebrul pertinent weigerde, waarop ze natuurlijk om 3u alsnog scheurend van de honger wakker werd.
Ze doet dus wel of ze makkelijk is, maar dat geldt alleen als de situatie haar aanstaat :D

Mijn kleine glimpje in de wereld van fles(/borst)weigeraarmoeders. Wat een ellende moet dat zijn!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103562866
Wat een debielen mignonne. Heb je nog verteld hoe idioot het is?
pi_103563207
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat een debielen mignonne. Heb je nog verteld hoe idioot het is?
Ja uiteraard!
Ik heb dikke stennis gestopt en geëist dat ze me een alternatief boden. Even goed de waarheid gezegd! :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah gos arme Dottir. Dat is ook naar als je denkt iets lekkers te krijgen en t blijkt dan helemaal niet te zijn wat je verwacht had ;( wat doen je mama's je ook aan! Tsk! :P
Heeft ze nu vanavond weer de goeie gehad?
pi_103563389
:Y
Ik ben er vanavond terwijl ze sliep voor naar de super gerend (lief was er niet en ik moest natuurlijk dat spul hebben).
pi_103563430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja uiteraard!
Ik heb dikke stennis gestopt en geëist dat ze me een alternatief boden. Even goed de waarheid gezegd! :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suffie.
pi_103564949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

suffie.
Ja ik ben assertief op gezette tijden en dit was niet zo mijn dag :+

Bovendien zul je zien, ga ik dat halve ziekenhuis aan het werk zetten omdat het niet te doen is, gaat mevrouw straks twee weken lang aan de dunne ofzo :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:21:28 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103565102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja ik ben assertief op gezette tijden en dit was niet zo mijn dag :+

Bovendien zul je zien, ga ik dat halve ziekenhuis aan het werk zetten omdat het niet te doen is, gaat mevrouw straks twee weken lang aan de dunne ofzo :P
Ach, als dat de manier is om de obstipatie op te heffen dan zie ik het probleem niet zo :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103565210
haha ook weer zo :D
pi_103569687
potjes poep verzamelen, dat klinkt als een uit de hand gelopen hobby Mignonneke :+

ik eis trouwens een nachtvoederslultopic :P
pi_103569818
Klinkt als een moeilijke opdracht ja.. Poep verzamelen als er geen poep komt.. Da was juist het hele probleem..

Ik voel me hier een slechte moeder.. Ik ben gisteren naar bed gegaan voor dat de laatste voeding gegeven moest worden en dacht dat ik een wekker gezet had om half 12.. Maaruh.. Ik ben nie wakker geworden hoor :(
Jelle ook niet, maar die moet ik altijd wakker maken voor een voeding (rond dat tijdstip altijd, en andere tijden ook vaak).. Dus hij heeft maar vier voedingen gehad terwijl 5 wel het minimum is..
Hij zal dadelijk wel flink eten denk ik (hoop ik.. Ik heb ploftieten nou.. Auw) hij begint nu langzaam wakker te worden

Maar man man wat voel ik me slecht..
pi_103570285
Dat is denk ik alle moeders wel eens overkomen hoor. Je moet je niet schuldig voelen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:28:07 #176
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103570364
Buuh, Larissa is flink aan het hoesten en heeft 39,1 graden koorts. Kan onderhand een abonnement nemen bij de huisarts volgens mij :')
Ach beter 1 keer teveel dan te weinig, toch? Dadelijk weer ernaar toe. Hoop zo dat ze niet weer bronchitus heeft ofzo.
Ik had het kunnen weten, ze was gisteren zo ontzettend onrustig/ontevreden, en ik had haar al regelmatig nisykind gegeven voor haar verkoudheid (+ een spray van vsm). Heeft niet echt geholpen dus :(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:38:52 #177
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103571677
Hilliebillie, daar zou ik me niet druk om maken hoor, kan gebeuren toch?

Mijn meisje is alweer bijna een half jaar oud, voor mijn gevoel is ze nog maar 4 maanden ofzo. De tijd gaat veel te snel ;(
Ik moet mezelf er elke keer aan helpen herinneren dat ze al bijna een half jaar oud is en dan ook bijvoeding gaat krijgen, moet ik niet vergeten natuurlijk :P
pi_103572820
zeggeuh, is t normaal dat je tranen je de kop uit knallen bij een toeschietreflex.. ?
ben er gisteren eens op gaan letten, maar steeds als t toeschiet word ik emotioneel.. hilarisch :D

ik huil dan niet, maar gewoon het brok in je keel en ik ga zo heel hard huilen gevoel :D (merkte dat t aan de TSR lag nadat ik mn tietpadz vergat :')
pi_103572906
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken 8)7
pi_103573613
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_103574634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Lujaxa het volgende:
de mijne ligt nu heerlijk te slapen. Wel leuk als ze wat meer rond kijken enzo hè.
De mijne slaapt ondertussen ook alweer. Die was in de draagdoek lekker in slaap gevallen en ligt nu in bed te knorren.
pi_103575291
Cas kan ook tijden lang naar niets kijken, heel grappig. O+

Ik vind het zo dubbel, weer aan het werk zijn is fijn maar lekker met mijn mannetje knuffelen is ook zo fijn! -O- Gelukkig heeft hij het naar zijn zin op het kdv, hij gaat lachend heen en komt met een grote lach weer thuis *;
pi_103575922
gisteren voor het eerst een schaterlach gekregen bij het verschonen, ondanks dat ie vol snot zit :)
pi_103576226
Schaterlachen O+
rondkijken en gefascineerd zijn door "niets" *check* O+
Vergeten tietpadz O-)
Draagdoek slapers O+ O+

Floris is een beetje uit zijn hummetje, we denken doorkomende tandjes, regeldagen én een verbouwende bovenbuur; dus heel gek is het niet.
Vandaag dus maar veel melkkoe spelen en Floris in de draagdoek en veel knuffelen.
pi_103576378
Mignonne, echt belachelijk natuurlijk weer. Ben benieuwd of het gaat lukken. Hoop voor je meisje van wel.
Ach gos, Larissa, beterschap meiske :*

Wij zijn vanmorgen weer naar het CB geweest. Goed nieuws en minder goed nieuws.
Eerst het goede nieuws: 66cm en 7010 gram, mooi volgens haar lijntje, kijk maar:

Geen commentaar ook over de bijvoeding. Nog geen boterhammen geven, maar een korstje om op te sabbelen was prima.

Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog -O- . Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......

En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid! O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:37:29 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103577251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn gekke zoon ligt al een half uur naar een stopcontact te kijken 8)7
Hahaha, herkenbaar!
Mijne ligt in een deuk als ze een stopcontact ziet :D O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:23:52 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103579095
Herkenbaar, maar ze kijken niet 'nergens' naar volgens mij. Wij benoemen het als niks, maar voor een baby is bijvoorbeeld en relief op het behang, het contrast van boomblaadjes tegen een blauwe lucht of een schaduw van een lamp echt megaboeiend!

@Danic,wat een vervelend nieuws! Is zoiets erfelijk (omdat jij het ook hebt?) Wel mooie curves en fijn dat ze zich zo goed ontwikkelt. Da's het belangrijkste toch?

@Mignonne, wat idioot van dat poepsparen :D Denk niet dat iemand je het kwalijk zal nemen als het niet gelukt is!

@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
pi_103579406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef danic het volgende:
Helaas ook doorverwijzing gekregen voor de radioloog -O- . Ze heeft een ongelijke bilplooi en ongelijke lengte van benen. Er moet dus een echo (of eventueel röntgen) gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of ze wel goed in elkaar zitten (kop in kom zeg maar).
Nou heb ik ook ongelijke benen, dus ik schrok er niet heel erg van. Maar toch......
De arts gaf zelf ook aan dat het voor de zekerheid was, want ze gebruikt beide benen goed, dus waarschijnlijk is het niets en heeft haar ene been gewoon een iets grotere groeispurt gehad.
Maar in mijn maag zit nu toch wel een knoopje......

En om dan weer positief af te sluiten: ze kan al dingen die ze bij 9 maanden past hoeft te kunnen! Mijn stoere meid! O+
Ja dat had Evan ook. Ik zou er niet al te veel zorgen over maken...meestal is het niet heel erg en hoeft er niets te gebeuren. Zo wel, dat moet er geopereerd worden...dat is wel wat minder natuurlijk. Sterkte!
pi_103580781
Ik weet niet of het erfelijk is. Bij mij is het dus gebleven. het kan bij Eva ook goed zo zijn dat haar rechterbeen een groeispurt heeft gehad en dat haar linkerbeen het nog gaat inhalen. Schijnbaar zagen ze ook wel eens kindjes waarbij de beentjes steeds wisselden, dan weer links langer, dan weer rechts.
Ze ontwikkeld zich super, dus ik maak me ook niet echt zorgen, maar toch hè........
Maar heb inmiddels mijn moeder gesproken en die gaf aan dat ik het ook had als baby en schijnbaar kon ze het nog zien, maar dan moest ik wel in mijn blote kont voor d'r staan. Nou vind je het erg........(had er trouwens aan de telefoon dus had toch geen zin haha)
pi_103585882
quote:
@Cyntiaaa, ik heb het ook nog steeds hoor, thuis zijn en knuffelen is zo fijn, maar werken is ook zo leuk (vind ik dan). Het zal nog we lang een beetje moeilijk zijn. Ik bekijk de situatie nu van dag tot dag. Gelukkig zie ik hem vaak genoeg. Als ik 's avonds thuiskom drukt manlief hem in mijn handen en ga ik hem voeden en daarna spelen. Man kookt. Vervolgens breng ik de vent naar bed en ga ik eten, en dan geef ik hem later ook nog zijn late voedingen. Werkt mijn man en ben ik thuis dan gaat dit andersom. En de woensdagmiddagen en vrijdagen en weekends ben ik er helemaal. Ik vind dat het prima gaat zo. Mensen vinden vaak dat ik zo druk ben en zo veel werk, maar je ervaring van drukheid heeft ook veel te maken met hoe je de dingen thuis verdeelt en hoe tevreden jullie daar dan allebei mee zijn.
We moeten er allemaal inderdaad nog even aan wennen, het is ook allemaal nieuw!
Ik merk wel dat ik hem met een gerust hart daar laat 3 dagen per week, hij lijkt het ontzettend naar zijn zin te hebben en dat draagt bij in mijn goede gevoel. <3 En nu ben je niet alleen maar mamma, ook een fijne collega :)
Mijn vriend haalt hem altijd op en dan gaan we lekker even met hem kletsen en knuffelen. Ondertussen samen eten, Cas lekker in de box en na het eten samen hem naar bed doen.
pi_103586130
Matthias heeft de hele dag honger vandaag. De laatste dagen veel geslapen en nu veel eten!!
pi_103588039
3880 en 53 cm!

dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik

grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk

3790, 53cm en hoofdje 37 cm
pi_103588580
Netjes KD, hij groeit lekker dus!
pi_103588804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kleurdoos het volgende:
3880 en 53 cm!

dus 270 gram aangekomen per week en 2 cm de lucht in. hoofdje 37 geloof ik

grappig, want hij is dus ongeveer net zo groot als elin was.. want offi is ie nu dus 41 wk en elin werd geboren met 41 wk

3790, 53cm en hoofdje 37 cm
Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias :o
Hij doet het dus lekker O+
pi_103589616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Hij is gewoon al groter en zwaarder dan Matthias :o
Hij doet het dus lekker O+
jep, blijkbaar een betere productie dan toentertijd bij elin..al deed die t ook al prima..
en ik kan goed inschatten, want ik zei gisteren tegen manus dat Lex precies zo aanvoelde als Elin toen ze geboren was.. had ik t erg goed :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Kleurdoos op 26-10-2011 17:40:57 ]
pi_103591143
Zo Lex doet het netjes!

Joris was vandaag 5165gram en 56,5cm.
Prikken maar even uitgesteld aangezien hij net 2 dagen vrij is van waterpokken.
pi_103591154
Ik vind Lex er op de foto's zo klein uitzien en de mijne juist zo groot. Terwijl het dus eigenlijk andersom is.
pi_103591261
Leonore was vorige week vijf kilo, op drie weken. Dat wordt weer een dikke baby die niet meer in de curve van het cb past. :p
pi_103591313
Jij maakt kleine olifantenbaby's :D
Van die lieve bolletjes O+
pi_103591857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef p_iglet het volgende:
Jij maakt kleine olifantenbaby's :D
Van die lieve bolletjes O+
Die dan weer uitgroeien tot heel gemiddelde kleuters, het zegt niks. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: