quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef mrien het volgende:
Ow en Jelle staat nu zo'n beetje echt los![]()
![]()
Steeds vaker en steeds langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef MamaPurk het volgende:
Stoere Jelle!
Hier gaf ik ook met 5 a 6 maanden al brood. CB gaf aan dat het niet het advies was, waarop ik aan gaf dat ze nergens last van had, waarop CB zei dat ik dan door mocht gaan ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt ook nog eens alleen maar erger. Wij zitten op 2x 180/6, 1 papfles, 2 borstvoedingen, ontbijt, lunch en avondeten (nog beperkte hoeveelheden) en 1 of 2 tussendoortjes. Ik vind het erg veel eetmomenten.. En dan nog is onze worm een dunnetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef danic het volgende:
[..]
Dat dus.
Op het moment hebben we echt een hongerlapje en lijken 4 flessen van 180/6 niet echt afdoende. Vandaar dus een stukje korst om op te sabbelen en nu worteltjes. Hoewel daar nog niet echt wat van binnenkomt.
Dat heeft Sarah ook heel erg ja, ook gehad, maar nog steeds af en toe. En als ik bijv. een hele dag heb gewerkt en ze is de hele dag met papa geweest, dan wil ze niet naar mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaah we hebben een jarige!! Gefeliciteerd KJ en Sofie!! een echte dreumes![]()
![]()
![]()
en KD: hoe is het daar? kan je Lex inmiddels af en toe wegleggen?
Hier ook een meisje die wel erg aan mama gehecht is, de laatste dagen wil ze alleen maar bij mama liggen, dan is het goed, maar als ik dr aan papa geef is het al huilen...
kennen jullie dat? of is dat niet normaal?en hier weer een goede nacht; 23 tot 5:30 uur en ze slaapt nu nog.
Begint al een beetje op dr zus te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag allemaal, tot snel
*poef* nu is het weg
Simon kan gelukkig ook door andere getroost worden, zeker door zijn vader. Ik kan dan ook met een gerust gevoel af en toe even alleen weg, ook rond bedtijd. Zolang Simon zijn melk krijgt (live of gekolfde melk uit een flesje) is het al snel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het ook niet handig hoor, ik zou liever hebben dat ze altijd bij iedereen op haar gemak zou zijn. Haar een halve dag of avond uit handen geven gaat nu niet, want de kans is groot dat ze gaat huilen.
Ik herken dat heel erg BJ dat in de gaten houden, dat doet mijn Mupke ook vanaf pasgeboren, haar focus ligt altijd bij mij, op mij.
Wat doen jullie jezelf aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:
pffrrr moe.. babyborrel vanaf 10:00 en nu is t even 10 minuten rustigzo komt de volgende ploeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |