abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103443944
Van harte KJ! *O*
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:30:58 #32
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103444482
Hiep hiep hoera voor Sofie!! *O*

Wat een mooie collage heb je gemaakt van dr... ;)
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:58:00 #33
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103445024
Jarige Sofie *O* Leuk die foto's, wat veranderd er toch veel in 12 maanden!

Hier trouwens ook een baby die het liefst bij zijn moeder is. Soms wat minder leuk voor zijn vader, maar ik geniet er van ;) Echt bijzonder dat je kind je gewoon ECHT de allermooiste en allerliefste vindt O+
Oude (on)bekende.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:43:46 #34
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103446114
Ik denk dat vooral dat een baby toetrekt naar degene die hem/haar het meest verzorgd.
Mijn Lientje is erg gericht op mij, gaat huilen als ik er even niet ben, zoals van de week naar de fysio. Al ze uitgerust is dan trekt ze dat nog net, maar nu was ze een beetje moe en was het drama. Gelukkig is mijn moeder heel rustig en ervaren en kreeg ze haar toch tot rust en in slaap, maar fijn was het niet. De komende keren moet ze gewoon mee, omdat ik niet telkens oppas kan regelen, dus dan heb ik dat probleem gelukkig niet meer.

Ze hangt enorm aan mij, ik ben haar stabiele factor en vooral haar voedingsbron.
Ze is wel ook gek op haar papa hoor, grapjes maken met hem daar wordt ze enorm blij van en ze is ook graag bij hem.
Maar bij huilen heb ik haar zo stil (met borst) dat lukt niemand anders. :)
pi_103451620
KJ en Sofie gefeliciteerd *O*

Mijn kleine baby, what happened?! :'( :D

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:12:36 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103452071
Ow my, die staat opeens rechtop in de box!

Knap kind! :)
pi_103452767
Puck *O* mooie grote jongen, doe jij dat zomaar opeens even :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:38:35 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103453392
Mijn bink besloot vanmorgen het heft in eigen hand te nemen :D

DML, wat goed!!

Over naar een ouder trekken, dat speelt hier niet. Manlief verzorgt hem 2 hele dagen en ik ook, en hij is 1 dag op het kdv. Ik merk geen voorkeur voor een van ons twee. Ik ben er blij mee, lijkt me juist vervelend om de enige te zijn waar baby zich door laat troosten.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:47:36 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103453767
Ik vind het ook wel eens wat vervelend hoor; dat Liene bij papa direct gaat huilen, vind dat sneu.. zowel voor papa als voor Liene, maar dat zal straks nog wel anders worden denk ik.
Evie kreeg natuurlijk de eerste maanden BV uit de fles; en dus gaf papa ook wel eens voeding; en ik had het gevoel dat Evie daardoor minder dat heel erg naar 1 persoon trekken had. Liene houdt mij altijd continu in de gaten, als ze bij iemand anders ligt en niet huilt; dan is ze over het algemeen wel continu mijn kant uit aan het kijken... Aan de ene kant vind ik het idd wel fijn; blijkbaar is ze erg aan mama gehecht en voelt ze zich goed en geborgen en veilig bij mama, maar ik gun papa dat gevoel ook... en als ik de deur uit ben; wil ik ook het gevoel hebben dat mijn meisje tevreden is.

jeeeeeeejj voor Puck!! zomaar staan in de box! goed hoor!! *O*

KJ ik ben nu al benieuwd naar jullie verjaardagsspam vanavond! hoop dat de dag leuk is.
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103454223
Puck :o *O*

Ik merk wel dat nu Wies helemaal op de fles zit en ik geen voedingsbron meer ben, ze veel makkelijker troostbaarder is voor anderen (dat merken we sinds gisteren). Nou was ze daar zoiezo niet zo moeilijk in maar ze minder naar mij verbonden. Bij mij was ze daarvoor altijd wel stil en bij anderen niet, pas als ik er dan naast kwam zitten bijvoorbeeld :D

Wat ik dus heel erg leuk vind is dat vriendlief ook van alles met haar kan doen. Zoals nu, hij had even zin om te gaan paraderen met Wies, dus is hij net vertrokken met haar. Even de stad in O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:06:07 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103454462
Wicks; ik vind het echt superstoer dat je zo knap omgaat met het stoppen van de BV en de positieve kanten ervan kunt inzien! ik vind echt dat je het super hebt gedaan, en ook al zeg je dat je het gewoon normaal vindt/vond, makkelijk was het niet.. :*

en tja; moet ook eerlijk zeggen dat Evie ook met papa echt superleuke dingen doet, en heeeeel veel lol heeft, maar als Evie valt of Evie zich niet goed voelt en we zijn beide thuis; dat ook Evie dan mama 'kiest'...En knuffelen doet ze ook alleen met mama. Mijn grote lieve..
(geheel offtopic... sorrrrrrrry)
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:06:38 #42
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103454476
Ik vind het ook niet handig hoor, ik zou liever hebben dat ze altijd bij iedereen op haar gemak zou zijn. Haar een halve dag of avond uit handen geven gaat nu niet, want de kans is groot dat ze gaat huilen.

Ik herken dat heel erg BJ dat in de gaten houden, dat doet mijn Mupke ook vanaf pasgeboren, haar focus ligt altijd bij mij, op mij.
pi_103455169
Sofie en ik gaan hier nu toch echt afscheid nemen. Ze heeft een heerlijk feestje gehad, en is enorm verwend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag allemaal, tot snel :W
*poef* nu is het weg
pi_103459954
KJ gefeliciteerd
Wow Puck wat goed
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:26:53 #45
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103460000
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het ook niet handig hoor, ik zou liever hebben dat ze altijd bij iedereen op haar gemak zou zijn. Haar een halve dag of avond uit handen geven gaat nu niet, want de kans is groot dat ze gaat huilen.

Ik herken dat heel erg BJ dat in de gaten houden, dat doet mijn Mupke ook vanaf pasgeboren, haar focus ligt altijd bij mij, op mij.
Simon kan gelukkig ook door andere getroost worden, zeker door zijn vader. Ik kan dan ook met een gerust gevoel af en toe even alleen weg, ook rond bedtijd. Zolang Simon zijn melk krijgt (live of gekolfde melk uit een flesje) is het al snel goed :Y) Ik merk alleen dat als er iets is, ik Simon het snelst kan troosten en hij mij altijd in de gaten houdt. In het begin vond ik het vetrouwen dat zo'n kleintje in je heeft best heftig, maar nu geniet ik er vooral ontzettend van. Ik vind hem de mooiste en hij mij *;
Oude (on)bekende.
pi_103460318
KJ van harte *O* , wat een mooie collage!
En kijk die Puck staan dan, wat een mooie, wijze foto! O+

Hier wil hij best ook lekker bij papa liggen. Krijgt ook regelmatig de fles van papa natuurlijk. Ik merk wel dat hij snel in slaap valt bij ons op schoot, en in de wieg/box blijft hij vaak wat maaien met de armpjes en wakkerder.

Waar laten jullie je baby overdag met slapen? In het wiegje? Of bij je in de woonkamer in de box ofzo? Ik wil gaan oefenen met de draagdoek, dat knopen heb ik nog niet helemaal onder de knie ;) Maar dat ik hem dan kan dragen bij me lijkt me zo fijn O+ Zeker ook als vriendlief weer gaat werken deze week en dan ben ik naar buiten toe ook wat mobieler (we wonen 2hoog zonder lift en kan/mag de maxi cosi/kinderwagen niet naar beneden dragen).
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:42:59 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103463075
Onze vent slaapt alleen in zijn bedje, of, als we niet thuis zijn, in de auto of wandelwagen. Andere plekken zijn om te spelen. Hij valt ook niet zomaar meer in slaap, hij is ook alweer bijna 14 weken.
pi_103465106
pffrrr moe.. babyborrel vanaf 10:00 en nu is t even 10 minuten rustig :o zo komt de volgende ploeg..
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:17:21 #49
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103467501
Simon slaapt overdag in zijn wiegje. Daar zijn we ook redelijk strik in, het wiegje is de plek om te slapen :) Wanneer we op pad zijn slaapt Simon in de doek. Begin de doek trouwens steeds meer te waarderen, je bent zo veel mobieler dan met een wandelwagen :Y Simon is nu ook gewend aan de doek en ook hij is er wel fan van volgens mij ;)
Oude (on)bekende.
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:17:56 #50
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103467529
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:
pffrrr moe.. babyborrel vanaf 10:00 en nu is t even 10 minuten rustig :o zo komt de volgende ploeg..
Wat doen jullie jezelf aan :D
Oude (on)bekende.
pi_103468361
KJ, ook hier gefeliciteerd met je dreumes! *O* Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind het zo leuk om te zien dat je haar kenmerkende kin al net na haar geboorte kon zien!

OMG, DML! :o *O* Wat goed van Puck! Dat dagje met de dreumesen heeft hem geïnspireerd, zo te zien. :7

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef wickie het volgende:

Wat ik dus heel erg leuk vind is dat vriendlief ook van alles met haar kan doen. Zoals nu, hij had even zin om te gaan paraderen met Wies, dus is hij net vertrokken met haar. Even de stad in O+
Ja, tof is dat. Maar jouw lief is sowieso een ontzettend leuke, lieve en betrokken vader. O+

Ik vond het zelf helemaal niet zo fijn dat Lena meer aan mij gewend raakte dan aan mijn lief. Het is ook zijn dochter! En ik vind het juist heel bijzonder om de band tussen vader en kind te zien. Nu Lena minder afhankelijk van de borstvoeding is, is er meer ruimte voor mijn lief en ik vraag ook hem regelmatig om haar te troosten als ik dat met de borst eigenlijk sneller zou kunnen doen. Dat geeft mij niet alleen meer vrijheid, maar ik geef daarmee voor mijn gevoel ook meer gelegenheid aan hen om een band te ontwikkelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103468503
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en tja; moet ook eerlijk zeggen dat Evie ook met papa echt superleuke dingen doet, en heeeeel veel lol heeft, maar als Evie valt of Evie zich niet goed voelt en we zijn beide thuis; dat ook Evie dan mama 'kiest'...En knuffelen doet ze ook alleen met mama. Mijn grote lieve..
(geheel offtopic... sorrrrrrrry)
Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:11:09 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103475865
KJ: Gefeliciteerd met Sofie *O*
DML: Wooow! Puck kijkt ook zo lekker stoer uit zijn ogen 8-)

Het tweede tandje van Larissa is doorgekomen, het gaat echt snel nu!

Ze probeert ook van alles tegelijk: hoofdje omhoog als ze op haar rug ligt, draagpogingen naar links & rechts. Ze kijkt ook nu elke keer omhoog als ze op mijn schoot zit. Ik heb het idee dat ze alles heel snel wil inhalen sinds dat haar nekje is losgemaakt door de manueel therapeut ;)
Het enige wat ze nog steeds niet lang kan is op haar armpjes steunen, maar dat zijn we nog aan het oefenen..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103476224
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Wat doen jullie jezelf aan :D
i know

tís klaar nu , laatste lui hebben we gevraagd een andere keer te komen..ik ben helemaal op en veel dat t er waren :o (trui & dochterlief waren er ook) gezellig!
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:19:35 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103476518
ik vond 't ook leuk, KD! gelukkig mochten wij nog wel naar binnen. ;) welterusten!
in de haak.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:21:31 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103476674
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?
Toen T thuis was was dat wel meer idd, maar ook toen was het als ze zich niet zo goed voelde wel altijd mama waar ze troost zocht...
:)

En KD pfffff wat een drukte zal dat geweest zijn!!
pi_103476689
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
KJ, ook hier gefeliciteerd met je dreumes! *O* Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind het zo leuk om te zien dat je haar kenmerkende kin al net na haar geboorte kon zien!

Ik haal hem zo weer weg, maar op deze foto is goed te zien van wie ze hem heeft (mijn vader). Ik heb ook zo'n kuiltje in mijn kin, maar een stuk minder dan mijn vader. Ik hoopte zo dat "ilse" ok zo'n kuiltje had. Het was ook een van de eerste dingen die ik zei toen ik haar zag:'ze heeft een kuiltje in haar kin".

[ Bericht 14% gewijzigd door kaatjejannie op 23-10-2011 23:12:32 ]
*poef* nu is het weg
pi_103476782
jullie waren vroeg :+ al zaten we toen ook al met best een groep, toch? Elin heeft nog en uur naar A. lopen zoeken toen ze uit bed kwam ;(
ik zal morgen even wat fotootjes naar je sturen, kan je zelf kijken of je ze in t fototopic wil zetten :)
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:09:31 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103479863
DML! Wat is Puck snel :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:21:13 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103480446
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
jullie waren vroeg :+ al zaten we toen ook al met best een groep, toch? Elin heeft nog en uur naar A. lopen zoeken toen ze uit bed kwam ;(
ik zal morgen even wat fotootjes naar je sturen, kan je zelf kijken of je ze in t fototopic wil zetten :)
't was druk zat! en Cato vond 't ook heel gezellig, vertelde ze me wel 3x na afloop. :)
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')