quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef mrien het volgende:
Ow en Jelle staat nu zo'n beetje echt los![]()
![]()
Steeds vaker en steeds langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef MamaPurk het volgende:
Stoere Jelle!
Hier gaf ik ook met 5 a 6 maanden al brood. CB gaf aan dat het niet het advies was, waarop ik aan gaf dat ze nergens last van had, waarop CB zei dat ik dan door mocht gaan ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt ook nog eens alleen maar erger. Wij zitten op 2x 180/6, 1 papfles, 2 borstvoedingen, ontbijt, lunch en avondeten (nog beperkte hoeveelheden) en 1 of 2 tussendoortjes. Ik vind het erg veel eetmomenten.. En dan nog is onze worm een dunnetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef danic het volgende:
[..]
Dat dus.
Op het moment hebben we echt een hongerlapje en lijken 4 flessen van 180/6 niet echt afdoende. Vandaar dus een stukje korst om op te sabbelen en nu worteltjes. Hoewel daar nog niet echt wat van binnenkomt.
Dat heeft Sarah ook heel erg ja, ook gehad, maar nog steeds af en toe. En als ik bijv. een hele dag heb gewerkt en ze is de hele dag met papa geweest, dan wil ze niet naar mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaah we hebben een jarige!! Gefeliciteerd KJ en Sofie!! een echte dreumes![]()
![]()
![]()
en KD: hoe is het daar? kan je Lex inmiddels af en toe wegleggen?
Hier ook een meisje die wel erg aan mama gehecht is, de laatste dagen wil ze alleen maar bij mama liggen, dan is het goed, maar als ik dr aan papa geef is het al huilen...
kennen jullie dat? of is dat niet normaal?en hier weer een goede nacht; 23 tot 5:30 uur en ze slaapt nu nog.
Begint al een beetje op dr zus te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag allemaal, tot snel
*poef* nu is het weg
Simon kan gelukkig ook door andere getroost worden, zeker door zijn vader. Ik kan dan ook met een gerust gevoel af en toe even alleen weg, ook rond bedtijd. Zolang Simon zijn melk krijgt (live of gekolfde melk uit een flesje) is het al snel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind het ook niet handig hoor, ik zou liever hebben dat ze altijd bij iedereen op haar gemak zou zijn. Haar een halve dag of avond uit handen geven gaat nu niet, want de kans is groot dat ze gaat huilen.
Ik herken dat heel erg BJ dat in de gaten houden, dat doet mijn Mupke ook vanaf pasgeboren, haar focus ligt altijd bij mij, op mij.
Wat doen jullie jezelf aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:
pffrrr moe.. babyborrel vanaf 10:00 en nu is t even 10 minuten rustigzo komt de volgende ploeg..
Ja, tof is dat. Maar jouw lief is sowieso een ontzettend leuke, lieve en betrokken vader.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Wat ik dus heel erg leuk vind is dat vriendlief ook van alles met haar kan doen. Zoals nu, hij had even zin om te gaan paraderen met Wies, dus is hij net vertrokken met haar. Even de stad in
Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en tja; moet ook eerlijk zeggen dat Evie ook met papa echt superleuke dingen doet, en heeeeel veel lol heeft, maar als Evie valt of Evie zich niet goed voelt en we zijn beide thuis; dat ook Evie dan mama 'kiest'...En knuffelen doet ze ook alleen met mama. Mijn grote lieve..
(geheel offtopic... sorrrrrrrry)
i knowquote:
Toen T thuis was was dat wel meer idd, maar ook toen was het als ze zich niet zo goed voelde wel altijd mama waar ze troost zocht...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?
Ik haal hem zo weer weg, maar op deze foto is goed te zien van wie ze hem heeft (mijn vader). Ik heb ook zo'n kuiltje in mijn kin, maar een stuk minder dan mijn vader. Ik hoopte zo dat "ilse" ok zo'n kuiltje had. Het was ook een van de eerste dingen die ik zei toen ik haar zag:'ze heeft een kuiltje in haar kin".quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
KJ, ook hier gefeliciteerd met je dreumes!Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind het zo leuk om te zien dat je haar kenmerkende kin al net na haar geboorte kon zien!
't was druk zat! en Cato vond 't ook heel gezellig, vertelde ze me wel 3x na afloop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
jullie waren vroegal zaten we toen ook al met best een groep, toch? Elin heeft nog en uur naar A. lopen zoeken toen ze uit bed kwam
![]()
ik zal morgen even wat fotootjes naar je sturen, kan je zelf kijken of je ze in t fototopic wil zetten
Valt toch wel mee? Sarah van MP is jonger en doet het al een maand of zo. Om maar niet te spreken van jongste van mignonne, de snellerd!quote:
Ja, maar dat zijn reflux kindjes en meisjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Sarah van MP is jonger en doet het al een maand of zo. Om maar niet te spreken van jongste van mignonne, de snellerd!
Hahaha, ik moest erg lachen om het EN MEISJESquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn reflux kindjes en meisjes
Soneal staat sinds vorige week... en vreemd genoeg bij de tafel, bij de open haard, bij de bank, maar niet in z'n box, waar staan het makkelijkst is
Sterker nog: gisteren stond hij ineens aan de buitenkant van de box en het viel ons op
Nog een maand.... ik heb nog gewoon een baby, echtquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Puck probeerde gisteren aan de benen van opa zich op te trekken. Dat lukte niet
Soneal is trouwens ook alweer bijna een jaar![]()
Ik kan al 44 jaar en een maand lopen, beat thatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan al 27 jaar staan ofzo
loserbaby's
De adviezen zijn tot 6 maanden of tot ze kunnen draaien. Nu draait Sarah al vanaf 4,5 maand en is ze al 7,5 maand. Maar in bed draait ze dus helemaal niet daarom durfde ik het wel aan, maar in principe zijn we al maanden geleden gestopt met inbakeren, maar ik had zo erg even tijd nodig voor mezelf en mijn huishouden... En das nu wel lekker allemaal geluktquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zo, wat gaan jullie kindjes hard! V. en Soneal weten al duidelijk wat ze willen.
En Seth het komt allemaal wel goed! Tot die tijd gewoon blijven oefenen!
MP, wat fijn dat Sarah 2 uur heeft geslapen, wel jammer dat je ze in hebt gebakerd. Ik weet niet wat de adviezen daarin zijn dus kan je ook niet helpen..
Ja daar ligt ze al in al een tijdje maar schiet niet erg op..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij zijn toen van de bakerdoeken, naar een dikke slaapzak met mouwen gegaan. De mouwen waren iets te lang. Sofie kon haar armen er niet echt in bewegen. Dat hielp hier ook. Misschien kan je dat nog proberen mp?
en dan strak instoppen met een lakentje? Ik spui maar wat hoor?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja daar ligt ze al in al een tijdje maar schiet niet erg op..
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef mignonne het volgende:
crosspost bv-topic, sorry geen zin om mn post aan te passen, ben gesloopt nu.
We zijn terug van de kinderarts.
Met oudste gelukkig alles goed, wel weer verder onderzoek naar die darm. Nu onderzoek op hirschsprung.
Over mn kleine was de ka niet zo tevreden. Ze vond de stilstand in lengte zorgwekkend. Het feit dat mn kleine nu ook obstipatieklachten begint te vertonen en de afbuigende lengtecurve zorgen ervoor dat ze gelijk een zelfde batterij aan tests uit wil voeren als oudste heeft gehad, met coeliakie voorop en op de voet gevolgd door de zweetproef. We zijn vandaag alvast bloed wezen prikken (hoe zielig, dr adertje was nauwelijks aan te prikken) en over twee weken uitslag.
Langzaamaan weer starten met bijvoeding en in versneld tempo herintroduceren. Daarnaast krijgt ze forlax en we moeten dat niet opgelost in water geven maar opgelost in een fles nutramigen zodat ze die kcal ook extra binnentikt ipv water. Qua borstvoeding vooral zo doorgaan, hoe vaker aanleggen hoe beter en zolang het voor mij allemaal nog te doen was moedigde zij het eigenlijk alleen maar aan.
Hij is echt wel snel, hoor! Je hebt natuurlijk altijd kindjes die sneller zijn, en in deze 'lichting' zitten een boel wel heel snelle kindjes. Mijn neefje (zoon van mijn tante) kon al met 6 maanden los lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Sarah van MP is jonger en doet het al een maand of zo. Om maar niet te spreken van jongste van mignonne, de snellerd!
Ja ook al geprobeerd dat trekt ze los het gaat echt om die armen met friemelvingers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
en dan strak instoppen met een lakentje? Ik spui maar wat hoor?
Och, wat word ik hier verdrietig van, dat beeld van je kleine meisje met haar adertje dat nauwelijks aan te prikken valt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef mignonne het volgende:
crosspost bv-topic, sorry geen zin om mn post aan te passen, ben gesloopt nu.
We zijn terug van de kinderarts.
Met oudste gelukkig alles goed, wel weer verder onderzoek naar die darm. Nu onderzoek op hirschsprung.
Over mn kleine was de ka niet zo tevreden. Ze vond de stilstand in lengte zorgwekkend. Het feit dat mn kleine nu ook obstipatieklachten begint te vertonen en de afbuigende lengtecurve zorgen ervoor dat ze gelijk een zelfde batterij aan tests uit wil voeren als oudste heeft gehad, met coeliakie voorop en op de voet gevolgd door de zweetproef. We zijn vandaag alvast bloed wezen prikken (hoe zielig, dr adertje was nauwelijks aan te prikken) en over twee weken uitslag.
Langzaamaan weer starten met bijvoeding en in versneld tempo herintroduceren. Daarnaast krijgt ze forlax en we moeten dat niet opgelost in water geven maar opgelost in een fles nutramigen zodat ze die kcal ook extra binnentikt ipv water. Qua borstvoeding vooral zo doorgaan, hoe vaker aanleggen hoe beter en zolang het voor mij allemaal nog te doen was moedigde zij het eigenlijk alleen maar aan.
ja ik weet wel dat oudste er toen ook 5 of 6 moest.nouja goed, het lab doet maar een beetje zuunig met t bloed van mn kind dan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef mrien het volgende:
5 buisjes, jeumig. Jelle moest er toen 3 of zo en dat vond ik al veel. Wanneer gaan jullie voor de zweettest? Wel fijn dat de kinderarts nu actie onderneemt. Januari terugkomen, hopelijk is ze dan weer wat meer aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |