abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103468361
KJ, ook hier gefeliciteerd met je dreumes! *O* Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind het zo leuk om te zien dat je haar kenmerkende kin al net na haar geboorte kon zien!

OMG, DML! :o *O* Wat goed van Puck! Dat dagje met de dreumesen heeft hem geïnspireerd, zo te zien. :7

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef wickie het volgende:

Wat ik dus heel erg leuk vind is dat vriendlief ook van alles met haar kan doen. Zoals nu, hij had even zin om te gaan paraderen met Wies, dus is hij net vertrokken met haar. Even de stad in O+
Ja, tof is dat. Maar jouw lief is sowieso een ontzettend leuke, lieve en betrokken vader. O+

Ik vond het zelf helemaal niet zo fijn dat Lena meer aan mij gewend raakte dan aan mijn lief. Het is ook zijn dochter! En ik vind het juist heel bijzonder om de band tussen vader en kind te zien. Nu Lena minder afhankelijk van de borstvoeding is, is er meer ruimte voor mijn lief en ik vraag ook hem regelmatig om haar te troosten als ik dat met de borst eigenlijk sneller zou kunnen doen. Dat geeft mij niet alleen meer vrijheid, maar ik geef daarmee voor mijn gevoel ook meer gelegenheid aan hen om een band te ontwikkelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103468503
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en tja; moet ook eerlijk zeggen dat Evie ook met papa echt superleuke dingen doet, en heeeeel veel lol heeft, maar als Evie valt of Evie zich niet goed voelt en we zijn beide thuis; dat ook Evie dan mama 'kiest'...En knuffelen doet ze ook alleen met mama. Mijn grote lieve..
(geheel offtopic... sorrrrrrrry)
Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:11:09 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103475865
KJ: Gefeliciteerd met Sofie *O*
DML: Wooow! Puck kijkt ook zo lekker stoer uit zijn ogen 8-)

Het tweede tandje van Larissa is doorgekomen, het gaat echt snel nu!

Ze probeert ook van alles tegelijk: hoofdje omhoog als ze op haar rug ligt, draagpogingen naar links & rechts. Ze kijkt ook nu elke keer omhoog als ze op mijn schoot zit. Ik heb het idee dat ze alles heel snel wil inhalen sinds dat haar nekje is losgemaakt door de manueel therapeut ;)
Het enige wat ze nog steeds niet lang kan is op haar armpjes steunen, maar dat zijn we nog aan het oefenen..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103476224
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Wat doen jullie jezelf aan :D
i know

tís klaar nu , laatste lui hebben we gevraagd een andere keer te komen..ik ben helemaal op en veel dat t er waren :o (trui & dochterlief waren er ook) gezellig!
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:19:35 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103476518
ik vond 't ook leuk, KD! gelukkig mochten wij nog wel naar binnen. ;) welterusten!
in de haak.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:21:31 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103476674
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herinner me dat ze een periode ook juist naar haar vader toetrok omdat hij meer thuis was. Of herinner ik me dat verkeerd?
Toen T thuis was was dat wel meer idd, maar ook toen was het als ze zich niet zo goed voelde wel altijd mama waar ze troost zocht...
:)

En KD pfffff wat een drukte zal dat geweest zijn!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103476689
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
KJ, ook hier gefeliciteerd met je dreumes! *O* Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind het zo leuk om te zien dat je haar kenmerkende kin al net na haar geboorte kon zien!

Ik haal hem zo weer weg, maar op deze foto is goed te zien van wie ze hem heeft (mijn vader). Ik heb ook zo'n kuiltje in mijn kin, maar een stuk minder dan mijn vader. Ik hoopte zo dat "ilse" ok zo'n kuiltje had. Het was ook een van de eerste dingen die ik zei toen ik haar zag:'ze heeft een kuiltje in haar kin".

[ Bericht 14% gewijzigd door kaatjejannie op 23-10-2011 23:12:32 ]
*poef* nu is het weg
pi_103476782
jullie waren vroeg :+ al zaten we toen ook al met best een groep, toch? Elin heeft nog en uur naar A. lopen zoeken toen ze uit bed kwam ;(
ik zal morgen even wat fotootjes naar je sturen, kan je zelf kijken of je ze in t fototopic wil zetten :)
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:09:31 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103479863
DML! Wat is Puck snel :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:21:13 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103480446
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
jullie waren vroeg :+ al zaten we toen ook al met best een groep, toch? Elin heeft nog en uur naar A. lopen zoeken toen ze uit bed kwam ;(
ik zal morgen even wat fotootjes naar je sturen, kan je zelf kijken of je ze in t fototopic wil zetten :)
't was druk zat! en Cato vond 't ook heel gezellig, vertelde ze me wel 3x na afloop. :)
in de haak.
pi_103481568
ik zag net de foto's! wat een lief plaatje zo samen, Cato en ReLexus O+

je zult idd wel gesloopt zijn KD!

Puck!!! Wat goed!! knappe vent!

KJ gefeliciteerd :* zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad en is je meisje goed verwend <3

[ Bericht 6% gewijzigd door mignonne op 24-10-2011 00:36:09 ]
:)
pi_103492367
hoi hier

me even nog maar eens laten zien.. nu ventje terug werken is heb ik mijn handen vol ;)

heb niks bijgelezen, alleen wel mooie foto's zien voorbijkomen

Kyan doet het nog steeds super.. alleen heb ik vermoeden dat hij spruw heeft.. straks gehoortest dan zal ik het eens vragen aan vpk...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_103492662
jammer genoeg geen foto gemaakt ervan, maar Evan lag ineens bovenaan in z'n bed, op z'n buik tegen z'n grote olifantenknuffel aan te knorren. Ik heb hem toch maar op z'n rug gelegd, zodat ie weer 'normaal' door kon slapen. We hadden hem toch echt strak ingestopt en hij had een slaapzak aan :P
pi_103493155
Volgende keer een foto maken cleany
Ean rolt nog niet. Ze komt op haar zij en dat is het.
Ze heeft wel voor het laatst in haar wiegje geslapen. Mijn kleine grote meisje gaat naar het echte ledikantje en het wiegje gaat naar haar nichtje dat in dec geboren gaat worden.
En we zijn sinds gisteren over op maatje 3 qua luiers. Ik vind ze wel erg groot.
pi_103493796
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:09 schreef Leandra het volgende:
DML! Wat is Puck snel :o
Valt toch wel mee? Sarah van MP is jonger en doet het al een maand of zo. Om maar niet te spreken van jongste van mignonne, de snellerd!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103494309
En wat dacht je van de kleine van Sugarsnap die is ook zo snel.

Sarah heeft trouwens sinds een week wel door hoe ze weer moet gaan zitten en dat is toch wel heel fijn. En stappen is er nog niet echt bij trouwens. Gelukkig maar, want ze is nogal lomp en heeft al een paar keer flink haar koppie gestoten, maar je je voorkomt het niet allemaal he!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:41:29 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103495176
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Sarah van MP is jonger en doet het al een maand of zo. Om maar niet te spreken van jongste van mignonne, de snellerd!
Ja, maar dat zijn reflux kindjes en meisjes :')

Soneal staat sinds vorige week... en vreemd genoeg bij de tafel, bij de open haard, bij de bank, maar niet in z'n box, waar staan het makkelijkst is :D
Sterker nog: gisteren stond hij ineens aan de buitenkant van de box en het viel ons op :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103495540
:D

Puck probeerde gisteren aan de benen van opa zich op te trekken. Dat lukte niet :+

Soneal is trouwens ook alweer bijna een jaar :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103496023
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn reflux kindjes en meisjes :')

Soneal staat sinds vorige week... en vreemd genoeg bij de tafel, bij de open haard, bij de bank, maar niet in z'n box, waar staan het makkelijkst is :D
Sterker nog: gisteren stond hij ineens aan de buitenkant van de box en het viel ons op :')
Hahaha, ik moest erg lachen om het EN MEISJES ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103496318
ik kan al 27 jaar staan ofzo

loserbaby's
:P
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:12:05 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103496346
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Puck probeerde gisteren aan de benen van opa zich op te trekken. Dat lukte niet :+

Soneal is trouwens ook alweer bijna een jaar :o
Nog een maand.... ik heb nog gewoon een baby, echt }:|
Een maand en 6 dagen trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:14:06 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103496422
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan al 27 jaar staan ofzo

loserbaby's
:P
Ik kan al 44 jaar en een maand lopen, beat that :6
Dat is exact trouwens... want ik liep op 24 september 1967 :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103498742

kleine V. is niet meer zo klein.
Hij wees mij gister aan met zijn klein wijzende vinger en zei mama daar!!! <3
als hij iets ziet wat die wil of wat hem heel leuk lijkt gaat die ja knikken en in zijn handjes klappen.
Hij weet precies wat die wil, en laat dat zo duidelijk merken.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:23:27 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103499155
Jeetje Pvoesss, dan gaat V wel heel lekker... ^O^

Soneal knikt nog geen "ja" maar toen we gisteren toastjes en ander lekkers op tafel hadden en hij zich tegoed deed aan de toastjes met knoflookolie, en ik tegen hem zei:
"Mama ziet dat de verpakking zo geopend is dat hij niet meer dicht kan, dus we moeten ze wel allemaal opeten, maar dat vinden wij helemaal niet erg hè" (ondertussen nee schuddend).
Toen schudde hij ook keurig nee :D
Had N het net niet gezien }:| dus ik nog een keer, deed hij het weer :')

Hier nog geen wijzen of woordjes zeggen, wel zwaaien, z'n handjes op z'n hoofd doen bij klap eens in je handjes, en een soort van klappen of handen schoonvegen.
Oh, en "kom maar bij mama" is kennelijk hetzelfde als "roll over" want als hij op de grond ligt gaat hij direct op z'n rug liggen als je dat zegt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103499706
hahaha hier dus wel ja en nee.
En dan vraagt X hem iets en hij geeft altijd een reactie :')
En soms dus niet wat ze wil horen tot grote frustratie van haar. ~O>

V. danst heel graag dat is ook leuk staat of zit die met zijn kont te schudden O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')