abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103533997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Haha KD :D mazzelaar :P
ik zie dr vaak al snel uit alsof ik weet ik veel wat voor dramatische nachten heb gehad ofzo :') dus ik loop er al twee jaar als een daas lijk bij geloof ik. Gaat ook wel weer over.

Ben benieuwd naar t gewicht van je mooie manneke! T gaat goed hè bij jullie? <3 fijn om te lezen na zn billi toestanden enzo.

Succes met je nacontrole wicks! :*

Ik geloof dat ik ook doorgeslapen heb vannacht :o ik ben er twee keer snel uitgeweest voor oudste en verder niet. Jemig man dat had ik even nodig haha
niets te klagen idd, voel me awesome!

op t feit na dat ik net met lekplek op mn shirt de monteur binnen moest laten (wistikveeldatiekwam) en nu is ie boven en ik voed Lex :') terwijl Elin heel hard rondrent en een stom zelfverzonnen liedje gilt
pi_103534010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik verschoon Matthias 's nachts nooit. Alleen als ie heeft gepoept. Maar hij luistert goed en doet dat alleen overdag :P
ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veel :P
pi_103534060
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik Lex wel, anders slaapt ie niet verder. hij piest ook wel heeeeeel veel :P
Vandaar al die vetjes die er aan het aankomen zijn. :P
pi_103534079
MP, hoe gaat het nu met Sarah?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103534130
van het weekend een fruithapje geprobeerd...niet zo slim om dat voor de fles te doen. Hij deed mjam mjam, "wat moet ik hier mee papa? enne...ik kan best zelf die lepel vast houden", *prut* op z'n gezicht. Oke dan maar na je fles...

Na z'n fles...lik lik "Ik vind het wel lekker!" *kijkt blij* "maar dat spul in m'n fles ging sneller hoor! Waarom kan ik dit niet drinken?" *hap* "aha!" *grijpt met beide handen naar lepel*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:20:50 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534159
Kom hier even binnenvallen,We hebben "opdracht"gekregen om Roy zijn speelgoed uit te zoeken en al het "grote"weg te doen en het speelgoed terug te halen waarmee hij speelde toen hij 9 maand was. Zacht kubusblokken heb ik al terug gevonden, zijn vormenstoof er bij gezet.
En dan ook nog eens leuke spelletjes bedenken die Roy snapt... Lastig

Het verbaasd me nogal dat ik serieus na moet denken waarmee Roy speelde rond de 9 maand.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:22:39 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103534210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

psst morgen :P
en geen wallen, die heb ik gelukkig nooit :D t kraambezoek was vol van verbazing over mijn frisse voorkomen. geestelijk is t af en toe wel anders :D ik heb opeens vaak hoofdpijn, heb ik echt nooit. en wat fijn dat je muppet doorslaapt :o hoe is het met jou nu? au?
Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?
Dat is waarschijnlijk de reden van je hoofdpijn :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:29:03 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103534388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:20 schreef _Bar_ het volgende:
Kom hier even binnenvallen,We hebben "opdracht"gekregen om Roy zijn speelgoed uit te zoeken en al het "grote"weg te doen en het speelgoed terug te halen waarmee hij speelde toen hij 9 maand was. Zacht kubusblokken heb ik al terug gevonden, zijn vormenstoof er bij gezet.
En dan ook nog eens leuke spelletjes bedenken die Roy snapt... Lastig

Het verbaasd me nogal dat ik serieus na moet denken waarmee Roy speelde rond de 9 maand.
Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?
Hier is het een vormenstoof, Sofie, activitycentre, knisperboekjes en vooral knuffels
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103534465
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was je niet gaan minderen met de koffie omdat Lex daar zo'n last van leek te hebben?
Dat is waarschijnlijk de reden van je hoofdpijn :Y
ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinken
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:33:51 #135
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534527
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je misschien op foto's zien wat voor speelgoed er toen in de box en in huis lag?
Hier is het een vormenstoof, Sofie, activitycentre, knisperboekjes en vooral knuffels
dit heb ik nu ook maar dan zonder Sofie ;)
Ach morgen komt ze langs, weet ik het gelijk. Foto's had ik er al bijgepakt idd :)
pi_103534579
Ik heb ook even foto's voor je gekeken maar Leander speelde toen al met auto's.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103534799
Jelle speelt veel met de poppetjes en figuurtjes van de v tech treinbaan en ark van noach en little people poppetjes. Stapelringen van fisher price. Activity tafeltje. Ballen. Autotjes. Knisperdingen
pi_103534826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ah natuurlijk! en waarschijnlijk wat vochttekort ivm Borstvoeding en altijd vergeten te drinken
Flesje water op de bank of waar je dan ook voedt zetten. Hielp mij toen ook erg goed :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:49:14 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534896
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:44 schreef mrien het volgende:
Jelle speelt veel met de poppetjes en figuurtjes van de v tech treinbaan en ark van noach en little people poppetjes. Stapelringen van fisher price. Activity tafeltje. Ballen. Autotjes. Knisperdingen
Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.
Gooien dat kan Roy als de beste :')
pi_103535109
Gewoon omdat hij zo leuk is!!
Dit deed Leander met 9 maand!!

Met auto's spelen!

Op zijn loopauto!

En gewoon stout doen >:)
pi_103536351
Elin speelde volgens mij alleen met ballen en blokken
pi_103536512
o en boeken

en met r emoties :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 25-10-2011 11:58:56 ]
pi_103536664
Elin _O-
pi_103536950
oh de bovenste was dubbel :D
pi_103537154
Ach gos, wat een drama KD haha, ik moest er om lachen, dat zielige koppie.
pi_103537170
Ik kom een foto van Leander tegen waar Matthias zo op hem lijkt.

Als Matthias eens huilt is dit zo hetzelfde :o
pi_103537334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:49 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Roy speelt met niks van dat, momenteel speelt hij afentoe eens met zijn trein.
Gooien dat kan Roy als de beste :')
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk: :Y baby bowling setje *O*

pi_103537723
dit was Elins tweede! huiltje, en Lex is exact! hetzelfde O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:42:11 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103538215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
Bar, ms vindt Roy dan dit leuk: :Y baby bowling setje *O*

[ afbeelding ]
Oh, die vind ik leuk O+

Soneal heeft kennelijk meegekregen dat ik me beklaagd had dat hij overal staat behalve in de box, want vanmorgen was het eindelijk zo ver :D

En hij staat graag voor de TV, lekker warm natuurlijk ook.... alleen een beetje jammer dat hij nog niet doorheeft hoe hij dan weer moet gaan zitten, want na een tijdje staan word je moe :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103539912
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
MP, hoe gaat het nu met Sarah?
Nou best goed, ik doe haar overdag strak in een deken en dan slaapt ze waardoor ze echt veel beter in haar vel zit, terwijl het al een stuk beter ging.
's Nachts durf ik dit niet dus dan slaapt ze nog bij ons, moet zeggen dat dat me wel begint op te breken. Mijn lijf doet pijn, mijn hoofd is moe, maar goed het is wel de manier waarop we allemal het meeste slapen.

Verder besefte ik me daarstraks opeens dat Sarah eignelijk helemaal niet beweegt in haar slaap, ze draait alleen haar hoofd. Maar wat ik me kan Herinneren ging Jaël juist het hele bed doro toen ze eenmaal kon kruipen enzo.. Maar Sarha ligt altijd nog precies zoals je haar erin hebt gelegd, is dit niet raar??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')