Och Jipster... wat vervelend dit... ik wens jullie ook wat meer rust zeg. Jullie arme menneke..
Jammer dat jullie huisarts niet wil bellen. Wel fijn van het CB zeg.
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk helemaal geen problemen heb met het instituut CB, bij ons worden we altijd supergoed geholpen.
Juud... je rug, klinkt erg pijnlijk.. Lijkt me ook moeilijk worden zeg je dochter minder laten drinken 's nachts... Als je haar een flesje (afgekolfde melk natuurlijk) geeft, drinkt ze dan meer in 1x keer? Anders zou je dat voor de nacht kunnen doen, misschien dat ze dan minder kaan komt 's nachts?
Even een jompelerd voor Mignonne die door heeft geslapen

KD, ik ben een wandelend gat in mn hoofd vergeef me. Maar ben benieuwd naar het gewicht van je mooie mannetje!
Maar het gaat redelijk tot best goed hoor. De 'au' is er zo goed als niet. Zeker niet bij de verschrikkelijke pijn van de afgelopen weken. Alleen gruwel ik een beetje van mn open wond, maar pijn doet ie niet echt.
De nacontrole was niet wat ik ervan had verwacht. Over de bevalling en dat soort zaken is niet gepraat. De consulterende hoofd internist van de afdeling gynaecologie zat er ineens. Ik was verbaast, maar al snel bleek waarom... Ik ben aan een te lage dosis bloedverdunners gezet.. dus alles moet omgegooid worden. Iemand ergens heeft een foutje gemaakt

Heb ik weer.. Maar dus niet kunnen praten over de bevalling (niet dat ik echt vragen had, alleen de vraag hoe Wies precies vast zat, ben ik gewoon benieuwd naar).
Ik heb inmiddels een medisch punthoofd en ben toe aan vakantie
En Wies is de rust zelve, lekker beetje hangen, beetje slapen en beetje drinken
Mijn kleine mini kuifje

Oja, ik wilde nog wat verellen.
Wies heeft in het begin heel erg gespuugd, wekenlang was het een ramp en gooide ze er echt een hoop uit. Maar dat is de afgelopen weken steeds minder geworden.
Anderhalve week geleden heeft de nicht van R. haar behandelt. Ze is kinderfysio en manueel therapheute. Zij heeft Mette de vorige keer ook geholpen. Ze was op kraamvisite en hoorde ons verhaal aan en ging gelijk maar even voelen. Wies zat vast aan de rechterkant, dat heeft ze los gemaakt. Sindsdien geen gespuug meer en nog bizarder, ze slaapt op haar rug
[ Bericht 6% gewijzigd door wickie op 25-10-2011 20:28:31 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..