Ik heb overlegd met huisarts en kinderartsen poli over de griepprik. Ook ivm de operatie die er aankomt en de evt bijwerkingen qua ziekte van de prik hebben we besloten hem niet te geven. Het zit allemaal ff te dicht op elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, krijgt Jelle nou de griepprik? Driekus komt op basis van zijn pufjes en de problemen van vorig jaar in aanmerking, dus hij krijgt em. Dan zijn we hier met 2 vd 4 ingeent en de opa's en oma's ook (obv leeftijd, werk in de zorg en ivm wonen in België)
Ik maak me wel wat zorgen omdat zijn lijntje dus afbuigt. Het gewichtlijntje zeg maar (lengte niet). Hij moppert ook meer/eerder om eten en dat relateer ik dan aan het meer spugen ivm op de buik liggen (wat weer enorm goed is voor zijn hoofd en ontwikkeling, dus hoe meer, hoe liever). Er komen echt best wel golven uit bij het op de buik liggen, ook na langere tijd dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Juud79 het volgende:
@Mefke, ik begrijp niet echt waarom je de voeding gaat ophogen, heb je ook het idee dat ie wat tekort komt, dat maak ik niet echt uit je verhaal op? Is ie ontevreden met wat ie nu krijgt bedoel ik eigenlijk.
Want hij is niet klein of heel licht, en BV kindjes dippen ook rond de 4 maanden in hun groei, dat zou hij toch ook kunnen doen ook al krijgt ie de fles en spuugt hij.
Ik zou blij zijn als Lientje maar 400 gram in 4 weken zou aankomen dit keer, dan zou ze volgende week 7300 wegen. Al is zij maar een cm of 64.
Wat ik eigenlijk zeggen wil, ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was.
psst morgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:20 schreef wickie het volgende:
Mignonne![]()
Je arme meiske gepriktpfff wat krijgen jullie 4tjes het te voorduren zeg..
KD veel weegplezier vandaagen buh voor het poepplas festijn vannacht. Jij bent vandaag dus mooi gesierd met wallen.
Wies is weer lekker zichzelf, ze is goed gewend aan de flesvoeding. Ze heeft vannacht doorgeslapen![]()
Van 0:30 tot 6:30, ben benieuwd of het eenmalig was. Nou merkte ik met het borstvoeden ook al dat de nachtvoeding afnam, ze dronk dan maar erg weinig en dat deed ze half slapend.
Wij gaan strakjes op nacontrole van de bevalling. Ff mn spekkie showen en alle misère bespreken.
leuk is dat he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Aventura het volgende:
Mijn bink besloot vanmorgen het heft in eigen hand te nemen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |