Alleen tijdens Avenging Wrathquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef TwyLight het volgende:
lol paladins kunnen een talent nemen dat holy shock geen cooldown meer heeft, nu hoeven paladins helemaal niet meer te casten![]()
Avenging Wrathquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Alleen tijdens Avenging Wrath
Niet? Ik kreeg wel de neiging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Heb je ze gezien? Zijn echt geen knuffelpanda ofzxo
gewoon Q_Q, wat iedereen altijd doet. Als het straks uit komt dan vind je het tof en speel je weer 12 uur per dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Niet? Ik kreeg wel de neiging.Mja, het is maar wat je leuk vindt. Het is niet mijn ding.
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gewoon Q_Q, wat iedereen altijd doet. Als het straks uit komt dan vind je het tof en speel je weer 12 uur per dag
Je bent niet de enige omdat 90% van de wow spelers over alles qq'en en "dreigen" te stoppen, maar vervolgens toch gewoon blijven spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?Ik bedoel, kijk die reacties erover dan, ik ben echt niet de enige dit vindt.
Sinds wanneer zou je een spel dan zo serieus moeten nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben vier jaar geleden gestopt en ik ben niet van plan het weer te gaan spelen, voornamelijk wegens tijdgebrek. Nu weet ik zeker dat ik het niet weer ga spelen, dit kun je toch gewoon niet serieus nemen?Ik bedoel, kijk die reacties erover dan, ik ben echt niet de enige die dit vindt.
Ja, dat is wel jammer inderdaad, als ze zeggen dat ze gaan stoppen moeten ze het ook doen. Anyway, ik ga echt niet meer terug naar dat spel, als dat is wat je impliceert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent niet de enige omdat 90% van de wow spelers over alles qq'en en "dreigen" te stoppen, maar vervolgens toch gewoon blijven spelen
Hoe bedoel je 'zo serieus'?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou je een spel dan zo serieus moeten nemen?
Je zegt dat je het niet meer serieus kan nemen, wat impliceert dat je dat ooit wel hebt gedaan.quote:
Oh, nee dat bedoelde ik er niet mee. Als je al vier jaar niet meer speelt ga je vast niet meer beginnen. Bedoelde meer dat je niet niet echt veel uit kan maken uit de hoeveelheid Q_Q die er altijd volgt op alles wat blizzard doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:12 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer inderdaad, als ze zeggen dat ze gaan stoppen moeten ze het ook doen. Anyway, ik ga echt niet meer terug naar dat spel, als dat is wat je impliceert.
Veel plezier ermee
[..]
Hoe bedoel je 'zo serieus'?
Ik doelde meer op de lore, ze lijken nu echt het onderste uit de kan te halen door een expansion helemaal over een 1 april grap te laten gaan. Ik vond dat het verhaal altijd wel een serieuze tint had, maar dat hele pandaren gebeuren is nooit echt serieus genomen. Ook in Warcraft 3 waren ze een beetje een grap toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je zegt dat je het niet meer serieus kan nemen, wat impliceert dat je dat ooit wel hebt gedaan.
Ja, daar heb je gelijk in. Blizzard kan het eigenlijk nooit echt goed doen.. al ben ik het deze keer wel eens met het gezeur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, nee dat bedoelde ik er niet mee. Als je al vier jaar niet meer speelt ga je vast niet meer beginnen. Bedoelde meer dat je niet niet echt veel uit kan maken uit de hoeveelheid Q_Q die er altijd volgt op alles wat blizzard doet.
Tot 11 november dacht ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe lang die annual pass actie geldig blijft
Komt dat ja? Account wide achievements?quote:
Ah, hopelijk wordt dat nog bevestigd.quote:
Die conferentie duurt nog anderhalve dag, geduld!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef Friday12 het volgende:
waar is de dungeon en raid segment!!!
het zou er al moeten zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die conferentie duurt nog anderhalve dag, geduld!
Als ik Main Stage klik zie ik helemaal niksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die conferentie duurt nog anderhalve dag, geduld!
Dit. Maar toen de pokemons kwamen had ik echt een EPIC FACEPALM moment.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:24 schreef Skillstorm het volgende:
Holy shit, mensen maken om de 10 seconden topics aan hierover op MMO champ...
http://www.mmo-champion.com/forums/266-General-Discussions
Niet normaal meer. Maar ja, blij dat ik gestopt ben. Ik weet dat er stieren en pratende wolven in het spel zijn gekomen. Maar Kung Fu panda's kan ik niet serieus nemen om de een of andere reden.
Niet voor alles. Hij gaf als voorbeeld: Als je op een ander karakter een profession maxed, krijgt je op je main ook de achievement. Ik kan me niet voorstellen dat alles over gaat. Ik mag hopen van niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt dat ja? Account wide achievements?
Nice. Enige reden die ik had om niet te mainswitchen was de bijna 9000 achievement points die ik had op mn druid
.
Terwijl ik op https://eu.battle.net/acc(...)omo%2Fd3-signup.html zit.quote:No Eligible Accounts Available
You do not have an eligible World of Warcraft account on this Battle.net account to sign up for the World of Warcraft Annual Pass. If you already signed up, you are seeing this page because you have no additional eligible World of Warcraft accounts to sign up with.
For more information on the World of Warcraft Annual Pass, visit the promotion FAQ.
Je moet Credit card gebruiken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:43 schreef KanNichtSehen het volgende:
Ik krijg telkens
[..]
Terwijl ik op https://eu.battle.net/acc(...)omo%2Fd3-signup.html zit.
Kan het komen omdat ik iDeal gebruik?
Kan ook met automatische incasso in Nederland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Annual Pass heb je creditcard voor nodig.
Hm'kay, als ik dan zeg maar nu 1 maand betaal krijg ik dan wel de optie om die Annual pass te kopen? Of zal dat niet werken omdat je voor de 18e het moest hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |