quote:Make
BMW
Model
318 tds
Body type
3 Door Hatchback
Fuel type
Diesel
Year
1999
Transmission
Manual
Colour
Silver
Engine size
1,667 cc
Mileage
114,000 miles
Seller type
Private
E/WINDOWS,E/MIRRORS,R/C/LOCKING,ALARM,AIR-CON,MOT MARCH 2012,ROAD TAX DEC 2011,FULL SERVICE HISTORY,ONE OWNER FROM NEW,NICE MOTOR.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
"U zocht naar "1667", tekst niet gevonden"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
Godverrr.... ik had hem klaarstaan![]()
http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php
de tofste BMW ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
Godverrr.... ik had hem klaarstaan![]()
http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php
Exact ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
"U zocht naar "1667", tekst niet gevonden"
Lelijkste is de nieuwe 1-seriequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de tofste BMW ooiten dan 'wint' de lelijkste BMW ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooier dan dat gedrocht in je OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
kuuftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooier dan dat gedrocht in je OP.
Ik heb absoluut niks met Compacts maar die in de OP is het minst erg,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooier dan dat gedrocht in je OP.
Niet. Conclusie: Jij hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niks met Compacts maar die in de OP is het minst erg,
kuuftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet. Conclusie: Jij hebt geen smaak.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet. Conclusie: Jij hebt geen smaak.
Een echte BMW heeft een kampsjaak of turk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een echte BMW heeft overigens dubbele koplampen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja als je daar op let. Dikke schijt aan het imago.
http://www.automobile-cat(...)oupe_ss396/1968.htmlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
"U zocht naar "1667", tekst niet gevonden"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.automobile-cat(...)oupe_ss396/1968.html
Die was het, onderste linkje
Chevelle SS?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.automobile-cat(...)oupe_ss396/1968.html
Die was het, onderste linkje
Te veel olie. Ik had moeite met het aflezen van de peilstok omdat die aan de ene kant meer aangaf dan de andere en omdat de olie heel transparant was nog. Zal eens kijken hoeveel ik volgens de verpakking er dan in heb gegooidquote:
Barbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]! Dan heb ik nog liever een gare marokkanenbak.
quote:
M1 deelt 1e plaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die nieuwe 9-5 is prachtig. Echt een stijlvolle auto.
Hoi, ben jij nieuw?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef ook_gek het volgende:
KUT OP!
en stuur zit aan de verkeerde kant. Dus hij is kapot
Hoe ist met me schatjes hier? nog spannende dingen gebeurd?
Maar wel exact hetzelfde aan de 3 en 7...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die nieuwe 5-serie is prachtig. Echt een stijlvolle auto.
Toevallig laatst tv programma gezien op veronica? Die kut die bij speciale auto's instapt voor een interview? Ik weet zo niet meer welk type, maar aan het einde van het programma gaven ze de prijzen op van alle auto's waar ze in hadden geredenquote:
Ja, daar wil ik hem wel voor hebben, was een Chevy Novaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toevallig laatst tv programma gezien op veronica? Die kut die bij speciale auto's instapt voor een interview? Ik weet zo niet meer welk type, maar aan het einde van het programma gaven ze de prijzen op van alle auto's waar ze in hadden gereden![]()
Bij een hele puike amerikaanse slee gaven ze 4000 euro op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
jup , neuken?quote:
Ja iemand moet die lelijke wijfen neuken. Is maar net waar je trots op bent of op wilt zijn.....quote:
ik ben gestopt met lelijke wijven neuken een jaar geleden... Ik heb het afgelopen jaar ineens niet zo veel sex meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja iemand moet die lelijke wijfen neuken. Is maar net waar je trots op bent of op wilt zijn.....
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben gestopt met lelijke wijven neuken een jaar geleden... Ik heb het afgelopen jaar ineens niet zo veel sex meer
Vette film is dat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef 2cv het volgende:
Met neefje naar Legoworld in Zwolle geweest. Was tof !De vrouw die ik vorig weekend ontmoette was vandaag ook met haar neefje naar legoworld, dus je was ingoed gezelschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Je haalde ze ook zelf hierheenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet echtallemaal labielo's die achter mn reet aan de PTA SC inhobbelden
2 maandenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe ver voor de APK kun je een auto naar de garage sturen? wil ff weten of de NIva al die kant op kan over 2 weken, kunnen ze haar weer straatlegaal maken
Gisteravond ook voor het eerst gezien. Opzicht best lache film, al die binkiesquote:
Kutgras, blijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:52 schreef Anne het volgende:
Ik vertel net tegen een vriendin dat we het gras gaan naaien.
Kuttelefoon.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als Anne kutgras gaat naaien dan moet ze scharen.
Achterlijke figuren die zo'n bom aanbrengen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef Paladijn het volgende:
Risico van't vak
Dit is ook sneu:
EOD'ers zwaargewond door explosief flitspaal
het was beter geweest als ie bij de knutselkoningen zlef ontploft wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef Paladijn het volgende:
Risico van't vak
Dit is ook sneu:
EOD'ers zwaargewond door explosief flitspaal
Dan had ze dus erg veel mooie vriendinnen meegenomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat een mooie vrouw in een hal vol legonerds best opvalt.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:38 schreef Paladijn het volgende:
tijd voor een GT5 update
[ afbeelding ]
Niets, het gaat me alleen geld kostenquote:
De 121quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
wat was vorige week ook al weer de enige auto die NIET vast kwam te zitten, terwijl hij wel de zwaarste paden nam?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "los". Zonder die kabel of wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:02 schreef L0we het volgende:
http://www.halfords.nl/shop/auto-onderdelen/auto-elektra/103374
Ik zoek die sigarettenaanstekerpluggen (of hoe ze ook heten), maar dan los... Iemand een idee waar ze die hebben?
Het grote voordeel van die dingen is dat ze een extra ring hebben, waarmee je de plug muurvast kan zetten, normaal trillen die dingen veel te snel los bij mij...
Ja, zonder kabel inderdaad... Zodat ik mn huidige stekkertjes kan vervangen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "los". Zonder die kabel of wat?
Bij dealextreme hebben ze veel van dat soort shit:
http://www.dealextreme.co(...)utput-dc12-24v-44795
http://www.dealextreme.com/c/cigarette-power-sources-706
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Lekker warm in de auto vanochtend met mijn stoelverwarming en kachel aan.
Welke aflevering ben je?quote:
komen ze wel in volgorde? Dat is wel tofnamelijk.quote:
Mwoah, ik heb het ook niet koud op zich, alleen wordt het nu geloof ik wel tijd om mijn doorwaai-zomerhandschoenen weer ergens in een la te prakken. Eerste stuk met vizier dicht gereden, maar na een minuutje of 10 mocht 'ie wel weer openquote:
Ja, is in volgorde op 2BEquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
komen ze wel in volgorde? Dat is wel tofnamelijk.
Veronica sucks wat dat betreft, heb ze zelf maar op de juiste volgorde bekeken.quote:
quote:
puik planquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in een land woon waar geen regering is om zulke regeltjes te verzinnen.
Dat was een half jaar geleden ja. Aangezien ik in een van de meest florerende gebieden van deze wereld woon is goede woonruimte snel vergeven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Was er bij Barca niet nog een appartement vrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in een land woon waar geen regering is om zulke regeltjes te verzinnen.
ik ga volgende week eens kijken in de regio iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Was er bij Barca niet nog een appartement vrij?
Ik zie in DL toch wel regelmatig zum verkaufen of vermieten staan eigenlijk. Of zou dit per provincie anders zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
Hoe zit dat in Belgenland, Barca?
Staan daar ook gewoon te huur bordjes in de tuin/op het raam geplakt?
(in Duitsland is dat niet altijd even gebruikelijk eigenlijk)
Centrifugaalsensor op één van de aandrijfassen en begrenzerklep op je benzinetoevoer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Veel succes, mijn auto heeft geen enkele computer.. Ben benieuwd hoe ze de snelheid dan gaan beperken.
Van oldtimers blijf je afquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Centrifugaalsensor op één van de aandrijfassen en begrenzerklep op je benzinetoevoer.
"niet altijd even gebruikelijk".quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie in DL toch wel regelmatig zum verkaufen of vermieten staan eigenlijk. Of zou dit per provincie anders zijn?
Ah ok. Nouja van huizen waar het niet op staat weet je het natuurlijk ook niet (zomaar)quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
"niet altijd even gebruikelijk".
Ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig wel wat meer zie ja, maar er staat waarschijnlijk ook meer te koop![]()
.
Het grondstuk wat we toentertijd hebben gekocht stond in ieder geval nergens vermeld.
Daar kwamen we via via op.
Van mijn achteras en carburateur blijven ze af. Evenals de rest. Maar ik rijd nooit veelvuldig te hard op plaatsen waar gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Centrifugaalsensor op één van de aandrijfassen en begrenzerklep op je benzinetoevoer.
Ik ben groot Mercedes fan en tot mijn spijt moet ik zeggen dat een Actros toch wel de grootste schijtvrachtwagen is die er rondrijdt, na de Stralis en de Magnum.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:31 schreef ayumu het volgende:
http://trucks.mercedes-benz.com/new-actros/flash.en.html#/Home
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet allebei? Wat heb je op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:31 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik voel me weer alsof ik stoned ben of gedronken heb..
Voor mijn knietjequote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:44 schreef Duvel het volgende:
Klinkt naar en vervelend, maar is tramadol dan niet als schieten met een kanon op een mug?
Drugaddictquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Diclofenac (in combinatie met paracetamol) werkte in ieder geval niet (meer).
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sommige mods lopen echt te zeiken
Opa.Bakkebaard. Zo te zien ook weer een aantal notes te pakken.quote:
Ik kan er pas volgend jaar een oordeel over vellen over de nieuwe Actros eerst zien dan geloven. En Iveco? Pure strontquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben groot Mercedes fan en tot mijn spijt moet ik zeggen dat een Actros toch wel de grootste schijtvrachtwagen is die er rondrijdt, na de Stralis en de Magnum.
Op een gegeven moment leer je dat wel een beetje afquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gezeikalsof ik nu minder ga lopen kutten.
Ohja, maar toch. Dat lerende vingertje en dan die notesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leer je dat wel een beetje af.
Just another day at the officequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen leuke dag? Het zou gaan regenen maar het is de hele dag al droog.
Maar regen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Just another day at the office. Hier ziet het er al de hele dag grijs en nattig uit...
Hmm hier helemaal niks, alleen grijs. En lang donker vanochtend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Nu niet, maar wel aardig wat buitjes gehad inmiddels...
Dat sloopt ook nog eens je maag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Diclofenac (in combinatie met paracetamol) werkte in ieder geval niet (meer).
Lang verhaal, aan het eind veel geslapen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:52 schreef Anne het volgende:
Goed. Wat hebben jullie afgelopen weekend gedaan?
Was het dat Friesland-gebeuren? Of is dat alweer een week geleden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lang verhaal, aan het eind veel geslapen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Afgelopen weekeind: Lekker geslapen, filmpje met meisje, verjaardag schoonzus, mountainbike (vast ritueel zondag ochtend km of 40).
Anne i like your UI
En wat heeft Anne gedaan?Uhm... Zaterdag eerst naar de schade-expert geweest, daarna boodschapjes gedaan, daarna op de bank in slaap getieft geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de volgende dag richting Nieuwerkerk om het gras te maaien en daarna nog even naar de verjaardag van mijn broer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha nee, dat was een week eerder!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Was het dat Friesland-gebeuren? Of is dat alweer een week geleden?
Ik was echt onwijs moe, slecht geslapen, werd ook nog eens ziek, dus toen maar nog meer geslapen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Dan vertel toch maar even dat lange verhaal van afgelopen weekend.
Ow.. How ken det dan? Wel een beetje opgeknapt inmiddels?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was echt onwijs moe, slecht geslapen, werd ook nog eens ziek, dus toen maar nog meer geslapen!
Nah, nog steeds beetje ziekig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.. How ken det dan? Wel een beetje opgeknapt inmiddels?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhm... Zaterdag eerst naar de schade-expert geweest, daarna boodschapjes gedaan, daarna op de bank in slaap getieft geloof ik.
En de volgende dag richting Nieuwerkerk om het gras te maaien en daarna nog even naar de verjaardag van mijn broer geweest.Oewj, schade-expert bezoekjes zijn meestal niet zo leuk, boodschapjes daarentegen weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen, ook nooit iets mis mee! en ook een verjaardag, was het een leuke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oewj, schade-expert bezoekjes zijn meestal niet zo leuk, boodschapjes daarentegen weer wel![]()
Slapen, ook nooit iets mis mee! en ook een verjaardag, was het een leuke?Nee, niet echt. Niks bijzondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel nog even lekker gegeten bij mijn ouders, zoals altijd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankje. En welkom. En aangenaam.
Toen we aangaven dat een nieuwe koplamp 113 euro was zei ie "veelste duur!".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef Freezer het volgende:
Weekend... verjaardag gevierd..... familie over de vloer gehad.... beetje vuurtje gestookt om de rokers buiten tegemoet te komen. Lekker geslapen... en het huis schoongemaakt.....![]()
ps. was de schade hersteller goedkoper dan die valeo's?
Dus ik ga er vanuit van wel ja. Maar de exacte prijs heb ik nog niet te horen gekregen.
Veel verjaardagvierders hiero.
Mwah, dan nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Freezer het volgende:
![]()
Hopen dat hij hem inderdaad goedkoper kan leveren. en niet komt met 111,99
Ja. Anders hoef ik hem uiteraard niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je maar gewoon weer smoke krijgt.
ik ga zaterdag naar Naarden met fraubitchquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
Aankomende zaterdag naar Amsterdam, Duvel?
Kom je ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
Aankomende zaterdag naar Amsterdam, Duvel?
Lekker heel de dag stoned zijnquote:
Ik moet zeggen dat de dag wel voorbij vliegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker heel de dag stoned zijnKlotespul is dat.
De enige keer dat jij mij ooit gezien hebt hing ik ook aan de tramadolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de dag wel voorbij vliegt![]()
.
Ow. Jij keek nog helder uit je ogenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De enige keer dat jij mij ooit gezien hebt hing ik ook aan de tramadolMaar toen ben ik naderhand nog naar zwaardere spullen overgestapt.
Ja, wiens huis is het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dan mag ik niet meer thuis komen sowieso.
Het went wel na 2~3 weken. (serieus)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Jij keek nog helder uit je ogen. Mijn ogen hangen op half 7.
En dan die opmerkingen-> "zwaar weekend gehad, Anne?"
Ik ga morgen al stoppen, zodat ik hopelijk morgenmiddag mijn auto naar huis kan rijden (die staat sinds maandagochtend op mijn werk te staan).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het went wel na 2~3 weken. (serieus)
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga morgen al stoppen, zodat ik hopelijk morgenmiddag mijn auto naar huis kan rijden (die staat sinds maandagochtend op mijn werk te staan).
Dan kan er geen sprake zijn van een verbod.quote:
Wie is er nou de baas dan?quote:
True.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kan er geen sprake zijn van een verbod.
Wijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dan mag ik niet meer thuis komen sowieso.
Kun je rekenen?quote:
2x 1/2 is een kwart?quote:
Dus als ik jou twee keer een halve taart geef heb je een kwart taart over?quote:
Dude...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus als ik jou twee keer een halve taart geef heb je een kwart taart over?
vishengel is er nog niet, en de verjaardag is wel aardig geslaagd inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:52 schreef Anne het volgende:
Goed. Wat hebben jullie afgelopen weekend gedaan?
Om maar een soort van gebabbel op gang te brengen?
En densmee, leuke verjaardag gehad? Heb je die hengel nog binnen gekregen?
1/2 * 1/2 = 1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dude...Ik hoop niet dat je serieus bent.
Now we're talking.quote:
Kut dit wassem idd 2x1/2 = 1/2 x 1/2quote:
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Duvel het volgende:
OMG, romantiek in huize D/XM: XM heeft zojuist een van de katten van haar schoot geruft.
Graag gedaan. Arme kat, bleef eerst nog zitten, tot de geur haar tedere neusje bereikte.quote:
De boom vast nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
Zo weer een avondje bomen gelierd met de tirfor, het huis staat nog overeind.
Mooi, reken er ook maar niet op danquote:
Lukt mij ook welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Duvel het volgende:
OMG, romantiek in huize D/XM: XM heeft zojuist een van de katten van haar schoot geruft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maken we zelluf wel uitquote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
2cv postquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Duvel het volgende:
nope, vier bomen plat en uitgesnoeid + antenne mast direct mee omgelierd ding was zo rot als de wielkasten van een astra uit 1992quote:
Zo nep als het maar kan als je het mij vraagtquote:
een bxquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft die ooit wel eens iemand of iets op schoot dan?
xDquote:
Ah.. zwaaienquote:
quote:
dan heb je twee keer een leeg bordjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus als ik jou twee keer een halve taart geef heb je een kwart taart over?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |