Soms wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Eska het volgende:
Zouden we elkaars gedachten willen kunnen lezen?
Ik denk dat ik dan een levenslange ban zou krijgen en geen enkel vriendje/vriendinnetje hier meer zou hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Eska het volgende:
Zouden we elkaars gedachten willen kunnen lezen?
Wist ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan een andere Read my Mind (ja, uiteraard Disco)
Zó erg??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik dan een levenslange ban zou krijgen en geen enkel vriendje/vriendinnetje hier meer zou hebben.![]()
Worse.quote:
Speel ik ook even vals, alleen is dit geen mooi liedje. Ft. Victoria Beckham.quote:Ik speel even vals, geen oudje. Maar dat hoor je er niet aan af. Mooi klein liedje.
Klinkt gevaarlijk!quote:
Joh, wie niet, in dit topic?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Karina het volgende:
Dacht ik al![]()
mijn God wat ben ik voorspelbaar
De band en titel zei me helemaal niets, maar toen ik heb afspeelde, OH JA!quote:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:48 schreef Karina het volgende:
Nog meer bands met rare namen of liedjes met vreemde titels?
quote:
Ga niet kijken want ik heb een hekel aan die kontkruiperij van van Nieuwkerk richting Leo Blokhuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Kijktip
Nacht van de Popmuziek (Ned 3 22:55-02:00)
Gewoon daarlangs kijken dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ga niet kijken want ik heb een hekel aan die kontkruiperij van van Nieuwkerk richting Leo Blokhuis
Volgens mij heb je toch een beetje gekeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ga niet kijken want ik heb een hekel aan die kontkruiperij van van Nieuwkerk richting Leo Blokhuis
Ja he? Volgens mij ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch een beetje gekeken.
Al viel het soms heel niet mee om langs Matthijs te kijken/luisteren, moet ik bekennen. Maar het was niettemin de moeite waard!quote:
Ik vond 11 uur een beetje vroeg om naar bed te gaan voor een zaterdagavond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch een beetje gekeken.
Die vond ik leuk! Captain Sensible.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Engelse dj die een nummer maakte die iedereen kent maar nooit meer langskomt:
Let op in de clip dat ie Adam Ant aan de kant gooit
Nu we het over Adam Ant hebben :
Adam and the ants waren een project van Malcolm McLaren. Toen zelfs na het schilderen van een streep op z'n bakkes niet hielp heeft ie 'm eruit geflikkerd en vervangen door een jong zangeresje. Bow wow wow was de nieuwe naam. Adam zelf is verder gegaan als Adam Ant
Bow wow wow met de nja.... je kent het maar dat is het muziek.
De vreemde bandnamen/rare titels was een beetje een lastige zeker. Ik heb iets opgezet en daarna in het lijstje ernaast gekeken, instrumenten?quote:
De zoon van mijn zus vroeg of dat dansje echt serieus was. Ik dacht het wel.quote:
Heb ik Holly Johnson ooit over mogen interviewenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
2 Tribes![]()
Geweldige nummer en dito clip.
Geweldig nummer idd. Schitterende clip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb ik Holly Johnson ooit over mogen interviewen
V.
We hebben elke keer een themaquote:
Tof, goede band!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb ik Holly Johnson ooit over mogen interviewen
V.
Door die van jou moest ik aan deze denken, maar het moest echt uit mijn tenen komenquote:
quote:
Een ander nummertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is jullie thema van vandaag ?![]()
Nummertjes? dan heb ik er ook eentje![]()
Je kunt ook zeggen "hoe ouwer, hoe gekker"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]denk je dat je in 40+ zit zit je nog tussen de pubers
![]()
dan gaan we gewoon naar een ander thema.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:24 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik niet heel veel meer kan bedanken over nummertjes:
Da's echt een hele mooie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
En ook met colors weet ik er nog wel eentje
quote:When I'm feeling blue
All I have to do
Is take a look at you
Then I'm not so blue
Klinkt toch een stuk minder zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik mij voel blauw
wat doe ik dan gauw
dan kijk vlug naar jou
dan ben ik niet zo blauw
bijna Sinterklaas jeweetz
Uiteindelijk komt alles weer terug in het leven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het kleurenthema al eens voorbijgekomen, maar wat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |