Yepquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef Probability het volgende:
Dit is toch hét dierentehuis?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c97f0ab7-49c7-3186-b0d0-56051b7804ec/
Schatje!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:21 schreef Takaiki het volgende:
Catzel en rest![]()
Catje DM aan het lezen?
Stiekem zit je nu te stralen.quote:
Nu wel!quote:
Morgen weer zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiekem zit je nu te stralen.![]()
Zeau, klaar met werk, dadelijk de tuin maar eens gaan ontbladeren.![]()
En hiep hiep hoera, volgens mij kan ik weer eten! Zou ik vandaag meer dan één maaltijd op een dag binnen krijgen?
Hell no!quote:
Ga eens naar het asiel jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Paard naar de pedicure. Hij misdraagt zich.
Ma... Ma... Maar Rio danquote:
Ghehgequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma... Ma... Maar Rio dan.
Hehe, ik fiets er zo heen eerst douchen.
Zonder kosten? Zou tof zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn laptop terug. Met een briefje erbij dat ze er toch een nieuwe hdd in hebben gedaan, ik geloof er geen reet vanIk zal even hirens draaien.
Ja, zonder kosten. Maar ik geloof er geen fuck van.quote:
quote:
Wat ben jij gemeen vandaag.quote:
Goodbye, cruel world!quote:
Over twee weken van maandag t/m woensdag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:42 schreef Takaiki het volgende:
Wanneer mag ik jou en de poezels komen knuffen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef Takaiki het volgende:
Lameraaie, mag ik ze meteen voederen zeker?
quote:
Ik kan de links niet eens openen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
www.q-creations.nl/uploads/samara1.amr
www.q-creations.nl/uploads/samara2.amr
Ik moest die ff droppen van Senes. Wat wil Samara kijken? Ik kon het iig NIET ontcijferen
Nog meer mensen last van? Hier wil hij het bestandje downloaden.quote:
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wel, ik versta .....polen maar dat zal het wel niet zijn
Nou, dat dus. En dan moet ik bladeren. En dat is WERK.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog meer mensen last van? Hier wil hij het bestandje downloaden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat dus. En dan moet ik bladeren. En dat is WERK.
Lui varken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat dus. En dan moet ik bladeren. En dat is WERK.
Oh echt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
Wil je wat grappigs horen Oognip?Ik heb mijn Samsung met Windows terug. Ik ben al de hele dag aan het installeren en aan het checken en nu start hij weer niet normaal op
God, ik heb Windows zo niet gemist
Dm nog es?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh echt?Wat een faal
Wil je me nog antwoorden op die dm die ik je stuurde
Het is gewoon niet te raden hoor, Senesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef senesta het volgende:
vanavond vertel ik het. Wij hebben ook even moeten puzzelen
Understatement!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh echt?Wat een faal
Wil je me nog antwoorden op die dm die ik je stuurde
Flauw hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef senesta het volgende:
vanavond vertel ik het. Wij hebben ook even moeten puzzelen
Zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Grrr mm komt zo langs, die zal ik het ook eens laten luisteren
Nou ja....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
Nou Senes, bedankt. Bier over Mike zijn bureau
"Ken je groene OS senes? of heb je er ervaring mee?"
-Dat is toch schoonmaakmiddel?
*niet teruggelezen*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
Nou Senes, bedankt. Bier over Mike zijn bureau
"Ken je groene OS senes? of heb je er ervaring mee?"
-Dat is toch schoonmaakmiddel?
OMFG.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*niet teruggelezen*
Is het geen schoonmaakmiddel?
Ik dacht ook meteen aan een kruising tussen groene zeep en ossengal namelijk
Dan mishandelt Qwea Baloe!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*niet teruggelezen*
Is het geen schoonmaakmiddel?
Ik dacht ook meteen aan een kruising tussen groene zeep en ossengal namelijk
Eigenlijk een soort van Milka koe, maar dan zonder chocolaaaaa.quote:
Schoonmaken, kreng.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Oh ja maar ik had niet teruggelezen dus ik had geen idee in welke hoek ik het moest zoeken![]()
En bij groene OS dacht ik echt aan groene ossengalzeep ofzo
Ben niet eens een huishoudelijk type... en tóch...
Kutwijf. Nu wil ik Milkaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van Milka koe, maar dan zonder chocolaaaaa.
Dat is fucking het probleem. NIEMANDquote:
Pak anders wat Ben & Jerries.quote:
Mooie dood.quote:
Come to think of it: hoe is het met de afvallers? Heb ik weegmomenten gemist?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
Ik trek nog mooi een biertje open
Straks lasagnemet bier
Vorige zondag 94%, maar met een naderende maandelijkse opruimingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
Come to think of it: hoe is het met de afvallers? Heb ik weegmomenten gemist?
Goed. Ik weeg me niet meer. Ik heb gisteren lopen schranzen als een mofo, maar ik heb WEL mijn eetpatroon veranderd. Zelden trek ik nog chips open e.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Come to think of it: hoe is het met de afvallers? Heb ik weegmomenten gemist?
Verbouwingen zijn goed voor de weegschaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vorige zondag 94%, maar met een naderende maandelijkse opruiming
Ook al zo goed bezig! En maandag weer school, zal wel effe wennen zijn denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed. Ik weeg me niet meer. Ik heb gisteren lopen schranzen als een mofo, maar ik heb WEL mijn eetpatroon veranderd. Zelden trek ik nog chips open e.d.
En vrijdag is 16u bier tijd. Rest van de week (afgezien van soms op Zaterdag. Lees: SOMS. Niet elke Zaterdag dus) zuip ik niet meer.
Ik fiets niet meer, want lui. Maar vanaf Maandag weer school dus meer beweging. Dus ben benieuwd.
Most def. Minder voor de pasheid van mijn broeken; alles zakt van m'n kont en ik voel me bouwvakkert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Verbouwingen zijn goed voor de weegschaal.
Ik denk in dat geval dan dat je het maar beter niet op Baloe kunt uitproberenquote:
Ja, wennen zeker. Maar ik heb een alternatief rooster omdat ik met mijn voet en rug zit en al veel af heb. Dus 4u p/d en op Vrijdag vrij. Moet te doen zijn dus. Maar dat is even afwachten. Ga er vanuit dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verbouwingen zijn goed voor de weegschaal.
[..]
Ook al zo goed bezig! En maandag weer school, zal wel effe wennen zijn denk ik.
Stabiel blijven is ook goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk in dat geval dan dat je het maar beter niet op Baloe kunt uitproberen![]()
Ik ben blijven hangen op 95% maar ik ga komende week toch maar weer eens minderen met tussendoortjes, ik ben in ieder geval niet bijgekomen
Ik ben serieus benieuwd hoeveel ik weeg. Ik ga er gewoon nu opstaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def. Minder voor de pasheid van mijn broeken; alles zakt van m'n kont en ik voel me bouwvakkert.
Tuurlijk komt dat goed. Heb je elke dag 4 uur les? En de rest thuis studeren of is het 4 uur voor het totaal? Vrijdag vrij is wel lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wennen zeker. Maar ik heb een alternatief rooster omdat ik met mijn voet en rug zit en al veel af heb. Dus 4u p/d en op Vrijdag vrij. Moet te doen zijn dus. Maar dat is even afwachten. Ga er vanuit dat het goedkomt.
Eigenlijk gewoon ook heel lekker! Volgens de planning hadden we zo'n beetje rond de 91%-92% moeten zitten allemaal. Maar zonder al teveel moeite ben ik hier gekomen en dat bevalt me eiks prima. Ik ga nog wel verder, want ik heb besloten de 90% te halen, dus dat ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef indaha het volgende:
Ik ben blijven hangen op 95% maar ik ga komende week toch maar weer eens minderen met tussendoortjes, ik ben in ieder geval niet bijgekomen
Percentage hier posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd hoeveel ik weeg. Ik ga er gewoon nu opstaan.
4u in totaal per dag. Komt omdat ik veel al af heb. En ik heb vaak "zelf" les. Dus dat ik ergens in de kantine oid zit zelf te werken. Klassikaal was niet mogelijk voor mij met sommige vakken. Geen probleem, zelf werkt veel fijner. Deed ik in Zwolle ook altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat goed. Heb je elke dag 4 uur les? En de rest thuis studeren of is het 4 uur voor het totaal? Vrijdag vrij is wel lekker.
*ziet Q. eenzaam in een hoekje zitten met haar lunchtrommeltje en studieboeken*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
4u in totaal per dag. Komt omdat ik veel al af heb. En ik heb vaak "zelf" les. Dus dat ik ergens in de kantine oid zit zelf te werken. Klassikaal was niet mogelijk voor mij met sommige vakken. Geen probleem, zelf werkt veel fijner. Deed ik in Zwolle ook altijd.
Ja dat precies, het zijn gewoon de extra dingetjes die ik moet laten staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ook heel lekker! Volgens de planning hadden we zo'n beetje rond de 91%-92% moeten zitten allemaal. Maar zonder al teveel moeite ben ik hier gekomen en dat bevalt me eiks prima. Ik ga nog wel verder, want ik heb besloten de 90% te halen, dus dat ga ik ook doen.
Klinkt misschien echt heel dom, maar ik ben veel liever alleen wat dat soort dingen betreft dan met mensen. Laat mij maar remie ergens zitten met mijn flesje water en mijn brood. Gaat stukken beter dan in een klaslokaal met afleiding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*ziet Q. eenzaam in een hoekje zitten met haar lunchtrommeltje en studieboeken*
Wel lief met de andere kindjes spelen he?
Dat dus. Schoof vandaag in ene 2 mergpijpjes naar binnen. Maar ik dacht wel van "Wtf doen we?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat precies, het zijn gewoon de extra dingetjes die ik moet laten staan.
Ik vind het ook niet echt een dieet,je moet gewoon nadenken wat je eet ipv alles naar binnen schuiven zonder het te merken.
Ik heb dat ook ja, herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klinkt misschien echt heel dom, maar ik ben veel liever alleen wat dat soort dingen betreft dan met mensen. Laat mij maar remie ergens zitten met mijn flesje water en mijn brood. Gaat stukken beter dan in een klaslokaal met afleiding.
Dat vind ik écht goed van je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik met name mijn drank cq bier gebruik onwijs ben gaan minderen. Van de zomer was het echt elke dag wel een biertje of 4. Sinds ik ben begonnnen met dieeten was dat eerst alleen feesten enzulks... ennu alleen op Vrijdag en soms (als ik uitga, dus bijna nooit) op Zaterdag. Scheelt ook serieus een hele hoop met geld![]()
Kan ik me voorstellen. Goed dat je die zelfdiscipline hebt om dan ook het werk te doen wat moet. Ik merk dat ik dan juist laks word en afleiding ga zoeken. Laat mij maar werken in een groep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klinkt misschien echt heel dom, maar ik ben veel liever alleen wat dat soort dingen betreft dan met mensen. Laat mij maar remie ergens zitten met mijn flesje water en mijn brood. Gaat stukken beter dan in een klaslokaal met afleiding.
Mike dacht serieus dat ik er moeite mee zou hebben, omdat ik best veel dronk. Ik heb er echt geen moment naar omgekeken. Ik vind nog steeds een biertje erg lekker hoor... maar elke dag en dan samen met een vriend soms om 11u al beginnen omdat het bloed mooi weer was en we in de tuin zaten, nah, das niet echt goed voor je iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik écht goed van je.Elke dag alcohol kan gewoon niet goed zijn voor je gezondheid. En het kost inderdaad geld en levert een hoop loze calorieën op. Triple win dus.
[..]
Kan ik me voorstellen. Goed dat je die zelfdiscipline hebt om dan ook het werk te doen wat moet. Ik merk dat ik dan juist laks word en afleiding ga zoeken. Laat mij maar werken in een groep.
Zou ik echt niet kunnen. Klassikaal krijg ik ook geen reet gedaan. Laat mij maar lekker autistisch ergens helemaal alleen zitten. Je hoeft dan ook niet van me te verwachten dat ik dingen ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
Je zou gek worden bij mij op kantoor. Als we er allemaal zijn zitten we met vier mensen op 6 vierkante meter of zo. En dan tel ik de binnenlopende vrijwilligers nog niet mee. Mijn werk is één incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat kappersding zou ik dan ook weer hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen. Klassikaal krijg ik ook geen reet gedaan. Laat mij maar lekker autistisch ergens helemaal alleen zitten. Je hoeft dan ook niet van me te verwachten dat ik dingen zie
Netzoals bij de kapper met senes. In mijn hoofd ben ik met dingen bezig en dan ontgaat echt ALLES me
Checkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kappersding zou ik dan ook weer hebben.Ik ben al menigmaal aangesproken door mensen die klaagden dat ik ze negeerde toen ik door de stad stevende. Tja, ik ben daar niet om mensen te kijken maar om doelbewust mijn boodschappen te doen en er dan snel vandoor te gaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis!![]()
Net 11 uur gewerkt, maar nu is het lekker weekend en ik ga lekker helemaal niks doen.
Lui varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Echt welquote:
Nee, combi katten en grotten kom ik al heel snel op zoiets uit.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, combi katten en grotten kom ik al heel snel op zoiets uit.
[ afbeelding ]
Meer zoiets dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Cat dr grotje mag je wel een luchtvochtigheidsmeter meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef indaha het volgende:
Knuffel voor jou dan , met je niet zo'n goede week( maar FCTwente heeft wel gewonnen zag ik
)
Ik ben vooral blij als het morgenmiddag is want ik heb een drukke week achter de rug
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Cat dr grotje mag je wel een luchtvochtigheidsmeter meenemen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer zoiets dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe komen jullie in hemelsnaam op Cat haar grotje als gespreksonderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja ik heb zondag als doelekkerniksdag uitgeroepenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ja Twente was leuk gister ook om te kijken
En hopelijk kan je vanaf morgenmiddag een beetje uitrusten!
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Hoe komen jullie in hemelsnaam op Cat haar grotje als gespreksonderwerp
Op een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijn
Het lied van de grottenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer zoiets dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Kop soep gehad en maagje zegt weer neuh. Dadelijk maar eens kijken of er een stukje fruit bij past.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Daarnet een Greenfieldsburger, gekookte aardappelen en sperziebonen
Eerder hoorde ik in het topic dat je al beter was. Toch nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kop soep gehad en maagje zegt weer neuh. Dadelijk maar eens kijken of er een stukje fruit bij past.
Veel inslaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb net het laatste beetje van mijn favo thee opgemaakt.
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eerder hoorde ik in het topic dat je al beter was. Toch nog niet helemaal?
Als hij er nog is. Dat is het drama.quote:Veel inslaan
Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.
[..]
Als hij er nog is. Dat is het drama.
Tropical Sunrise. Is ook echt zo'n herfst smaakje.quote:
Nee he, soms heb je gewoon geen tijd om ziek te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.
Nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee he, soms heb je gewoon geen tijd om ziek te zijn
Ik heb soms gewoon dat ik eigenlijk iets te lang doorga als ik me niet lekker voel omdat ik toch andere verplichtingen heb...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooit.![]()
Maarrrr..... mijn theetje is in ieder geval nog in de webshop! Binnenkort ooit maar eens gaan kijken in de winkel. Want ik heb braaf voorraden opgemaakt dus mag bijna weer nieuwe thee van mezelf kopen.![]()
Nu dat truukje nog uithalen met mijn Lush.En mijn wax melts.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Van mijn huidige theetjes wel. Ik ben er al de hele week suiker en honing (voor het keeltje) in aan het gooien. Normaal drink ik alles zwart.
Maar ik probeer mijn voorraad binnen de perken te houden. Anders wordt alles zo oud en dat doet de smaak geen goed. [/verstandig]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Van mijn huidige theetjes wel. Ik ben er al de hele week suiker en honing (voor het keeltje) in aan het gooien. Normaal drink ik alles zwart.
Maar ik probeer mijn voorraad binnen de perken te houden. Anders wordt alles zo oud en dat doet de smaak geen goed. [/verstandig]
Ik kan mijn theetjes op de fiets halen. Winkel zit hier in de stad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Maar ja, weegt het verlies van smaak op tegen de extra verzendkosten?
Ik laat 'm gewoon een tijdje in de pot zitten en ik gebruik 'm ook voor andere bekers als ik geen pot zet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakje
Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakje
Da's makkelijk. Ik werd even op een ander spoor gezet doordat je over een webshop begonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan mijn theetjes op de fiets halen. Winkel zit hier in de stad.
alleen zouthoutthee laat ik erin zitten, hoe sterker qua smaak hoe lekkerder, maar de rest 3x soppen en bewaren tot t tweede kopjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik laat 'm gewoon een tijdje in de pot zitten en ik gebruik 'm ook voor andere bekers als ik geen pot zet...
Oeh, dat probleem ken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
Zo, klah. Nu kan ik de rest v/d avond bitchen over die keiharde piep in mijn oor omdat de boxen en koptelefoon way to hard stonden![]()
Jij bitched ook vaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat probleem ken ik maar al te goed
Ongelooflijk vaak ja, ik ben soms niet te stoppenquote:
Ja, jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef senesta het volgende:
Zeg, weet iemand nou al wat Samara zei?
Het geluid is te zacht; ik kan er met de beste wil van de wereld niets van makenquote:
Wij verstonden samen "mama, mag ik gordon en .. kijken"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer geradennu lijkt het op iets van gordon en paula.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
Samara wil hotter than my daughter kijkenHottemetoter of zo maakt ze er van
Ik denk dat die fokker niet helemaal lekker in zijn hoofd isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg een email binnen van iemand die ik niet ken. Dit staat erin:
Hallo,
bedankt voor de e-mail over mijn mooie Cindy en Candy
ze zijn nu 12 weken oud.
ze zijn vet check
ze zijn zuiver ras, de ontwormd en heb stambomen
ze zijn erg goed met kinderen en andere huisdieren.
ze zijn 90% thuis en zindelijk.
ze hebben ook een jaar garantie gezondheid, afgegeven door de veterinaire
raad van bestuur.
Ik ben gewoon op zoek voor de zorg thuis voor mijn baby
Ik slaap meestal op hetzelfde bed met hen en ze huilen niet wanneer het tijd
is om naar bed.
ze zijn zo prachtig, maar het is alleen wanneer u ze in huis hebben die u
zal bellen om te bevestigen wat ik zeg. zij feeds
op barf dieet dat is erg gezond
Gelieve waarom wilt u deze aan te nemen?
Zul je in staat om zorg te nemen over hen?
Zul je in staat om hen lief te hebben en veel tijd over hen te maken? Waar
bent u gevestigd?
Ik zal u foto's als ik lees weer van je
vriendelijke groeten
![]()
Vriend en ik zitten er smakelijk om te lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat die fokker niet helemaal lekker in zijn hoofd is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
[..]![]()
Mm en ik verstonden iets van Gordon, mm vroeg nog welke programma's heeft hij nu? Ik zei hotter than my daughter maar dat kon het nooit zijn
heb je niet gewoon gereageerd op een advertentie op marktplaats?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vriend en ik zitten er smakelijk om te lachen. Ik weet echt niet hoe ze aan mij email komt
.
Ja, maar niet op 2 puppy's die cindy en candy hetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
heb je niet gewoon gereageerd op een advertentie op marktplaats?
dan is het wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar niet op 2 puppy's die cindy en candy heten![]()
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
Samara wil hotter than my daughter kijkenHottemetoter of zo maakt ze er van
Idd, ik heb 2 email weggedaan vandaag en van de ene heb ik al antwoord en de andere zijn border collie pups die nog niet geboren zijn, dus ik vind het ook erg bijzonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
dan is het wel heel bijzonder
wat een namen ook
Welk programma kijken we?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Apetrots, die moeder.
Ook een apenkleurjezus wat oranje/bruin
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, ouwe klussert![]()
Beavlt het wat in tha new crib?
Helemaal niets, tv staat nog uitquote:
Begint het al een beetje een thuis te worden?quote:
Ik moet morgen nog cadeautjes kopen voor deze en genequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal niets, tv staat nog uit![]()
Moet zo eerst ff vaatwasser uitpakken, inpakken en boodschappen uitpakken.
Maar dan hoef ik morgen lekker geen boodschapjes te doen
Ja hoor, dr moet nog veul gebeuren maar tis wel gewoon fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Begint het al een beetje een thuis te worden?
Wat vinden Mips en Buffy ervan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, dr moet nog veul gebeuren maar tis wel gewoon fijn
nope die wonen er nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vinden Mips en Buffy ervan?
Hebben ze eerst 2 dagen achter de bank/bed/kast etc. gewoond?
quote:
Zei je dat net niet ook al?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog die aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terug
Dan nog, het is 2x anders van toepassing toch?quote:
Ja die mensen die klagen zijn onze buren, zij is inmiddels vertrokken en hij leeft als een kluizenaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog die aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terug
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
Wie Puala ? * indaha gaat gauw kijken in topic
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die mensen die klagen zijn onze buren, zij is inmiddels vertrokken en hij leeft als een kluizenaar
De klagers hé, niet dat italiaanse stelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha
Naja, gelukkig dan maar
asielquote:
ahum:quote:
Je zei NOG nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De klagers hé, niet dat italiaanse stel
Ik geloof je nietquote:
Ja natuurlijk dat kan ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mips pastte niet bij de vloer, die is een beetje licht, en Mips is donkerbruin/oranjeachtig. En Buffy grijs/wit, en de keukenkastje zijn vanille, dan lijken die meteen vies en oud.
Godquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mips pastte niet bij de vloer, die is een beetje licht, en Mips is donkerbruin/oranjeachtig. En Buffy grijs/wit, en de keukenkastje zijn vanille, dan lijken die meteen vies en oud.
Trap je daar in ja!?quote:
Ik zat te twijfelen idd, maar kon het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trap je daar in ja!?
Dat jochie dat zwaar in paniek was omdat Mips zo licht (qua gewicht) was na sterilisatie die zal haar zomaar weg doen?
Echt, dan kon ie zich toch noooooooooooooooooooit meer in FF vertonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen idd, maar kon het me niet voorstellen
good luck! En dan nog boodschappen doen nu?quote:
Goeeedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Jennyyyyyyyyyyy
hoe gaat het met je?
Jaaa het bevalt, maar er moet nog genoeg gebeuren. Maar gelukkig is het nu allemaal wat makkelijker. Wat sneller op werk, sneller thuis, reistijd van/naar R'dam weg, dus we kunnen ook lekker 's avonds wat oppakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeedalles gaat voorspoedig!
Bevalt je nieuwe paleisje?
Oh dat laatste is altijd prettig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa het bevalt, maar er moet nog genoeg gebeuren. Maar gelukkig is het nu allemaal wat makkelijker. Wat sneller op werk, sneller thuis, reistijd van/naar R'dam weg, dus we kunnen ook lekker 's avonds wat oppakken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga meedoen aan The Vaaaais en dan draaien ze om en dan zegt vanVelzen zo: hoe heet je? En dan zeg ik heel hard: wazzegguuuuuuuuuuuuuu?
Nou er zijn mensen die valser zingenquote:
Ja eh, zeg jij of zeggen anderen dat ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou er zijn mensen die valser zingenwat op zich al een goed resultaat is als je doof bent natuurlijk.
zing eens iets en gooi het op youtube?quote:Maar ik ben geen nachtegaaltje heur.
Dat zeggen anderen ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, zeg jij of zeggen anderen dat ook?
[..]
zing eens iets en gooi het op youtube?
Oh, bij mij zeggen anderen eerder dat ik beter niet kan zingenquote:
Oeh coolquote:Ik zal eens kijken dit weekend
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, bij mij zeggen anderen eerder dat ik beter niet kan zingen
[..]
Oeh cool
Mag ik dan alvast je handtekening?
quote:
owquote:ik hoor het toch niet als je vals zingt.
Nee, die had ik al gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
good luck! En dan nog boodschappen doen nu?
Is er nog iets open in dat gat waar jij woont?
Ik dacht alquote:
Pak gewoon iets in wat je al hebt en zelf lelijk vindtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me alleen dat ik nog een cadeautje voor opa had moeten kopen
Morgen ff droge worsten in de supert scorenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me alleen dat ik nog een cadeautje voor opa had moeten kopen
Oh scherpquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak gewoon iets in wat je al hebt en zelf lelijk vindt
Mwah, ben lekker wat aan het opruimen en rommelen in huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al
Dus nu klaarrrrrrrrrrrrrrr?
Heeft ie nog geen droge worst dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen ff droge worsten in de supert scoren
Die heb ik al meegenomen, maar ik had nog 2 Fixet-bonnen mee zullen nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen ff droge worsten in de supert scoren
Dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft ie nog geen droge worst dan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik al meegenomen, maar ik had nog 2 Fixet-bonnen mee zullen nemen.
Eentje namens Zusje en eentje namens mij; leuk ingepakt met een dreuge wurst
Moet ook es kunnen toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, ouwe scharrelaar
Ik wilde nog vanalles doen vanavond, maar ik was er ook klaar mee, dus ik lig lekker met een pilsje op de bank, beetje VI en Jupiler League kijken, dan ist nog net alsof je in de kroeg zit met dat slappe geouwehoer op de achtergrond
lekkere luie avond, hier ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, ouwe scharrelaar
Ik wilde nog vanalles doen vanavond, maar ik was er ook klaar mee, dus ik lig lekker met een pilsje op de bank, beetje VI en Jupiler League kijken, dan ist nog net alsof je in de kroeg zit met dat slappe geouwehoer op de achtergrond
Ja, wat moet je em anders geven?quote:
Hoezo niet? Misschien heeft ie zelf net boodschappen gedaan en dan ligt zijn hele pantry vol. Dat krijgt hij toch nooit op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten
Net zoals dat mn collega's het ineens over "op zn grieks" hadden vanmiddag![]()
![]()
Hier was het altijd jenever of sigaren ja, daar hielden ze vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wat moet je em anders geven?
Jenever en Shag zoals de halve familie doet vertik ik echt![]()
Soms wel nodig thoughquote:En deo en douchegel is raar voor een opa
Lekker flessie Axequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wat moet je em anders geven?
Jenever en Shag zoals de halve familie doet vertik ik echt![]()
En deo en douchegel is raar voor een opa
Ooooh, iedere zondagochtend drinken een zooi kinderen, kleinkinderen en tegenwoordig ook achterkleinetters daar koffie --> borrel met droge worst, kaas etc. --> soep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien heeft ie zelf net boodschappen gedaan en dan ligt zijn hele pantry vol. Dat krijgt hij toch nooit op.
Hoezo, soms stinken opa's gewoonquote:
Mijne stinkt enorm naar rook; samen met oma 2 pakjes shag wegpaffen in een seniorenhuisjeskeukentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, soms stinken opa's gewoon
Ouwe mensen stinken gewoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goffer, word ik ingebouwd door kattenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, lekker stukkie kaas is ook een goed plan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne rook naar sigaar, vind ik altijd stuk minder viesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne stinkt enorm naar rook; samen met oma 2 pakjes shag wegpaffen in een seniorenhuisjeskeukentje
Aaawquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goffer, word ik ingebouwd door katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |