good luck! En dan nog boodschappen doen nu?quote:
Goeeedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Jennyyyyyyyyyyy
hoe gaat het met je?
Jaaa het bevalt, maar er moet nog genoeg gebeuren. Maar gelukkig is het nu allemaal wat makkelijker. Wat sneller op werk, sneller thuis, reistijd van/naar R'dam weg, dus we kunnen ook lekker 's avonds wat oppakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeedalles gaat voorspoedig!
Bevalt je nieuwe paleisje?
Oh dat laatste is altijd prettig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa het bevalt, maar er moet nog genoeg gebeuren. Maar gelukkig is het nu allemaal wat makkelijker. Wat sneller op werk, sneller thuis, reistijd van/naar R'dam weg, dus we kunnen ook lekker 's avonds wat oppakken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga meedoen aan The Vaaaais en dan draaien ze om en dan zegt vanVelzen zo: hoe heet je? En dan zeg ik heel hard: wazzegguuuuuuuuuuuuuu?
Nou er zijn mensen die valser zingenquote:
Ja eh, zeg jij of zeggen anderen dat ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou er zijn mensen die valser zingenwat op zich al een goed resultaat is als je doof bent natuurlijk.
zing eens iets en gooi het op youtube?quote:Maar ik ben geen nachtegaaltje heur.
Dat zeggen anderen ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, zeg jij of zeggen anderen dat ook?
[..]
zing eens iets en gooi het op youtube?
Oh, bij mij zeggen anderen eerder dat ik beter niet kan zingenquote:
Oeh coolquote:Ik zal eens kijken dit weekend
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, bij mij zeggen anderen eerder dat ik beter niet kan zingen
[..]
Oeh cool
Mag ik dan alvast je handtekening?
quote:
owquote:ik hoor het toch niet als je vals zingt.
Nee, die had ik al gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
good luck! En dan nog boodschappen doen nu?
Is er nog iets open in dat gat waar jij woont?
Ik dacht alquote:
Pak gewoon iets in wat je al hebt en zelf lelijk vindtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me alleen dat ik nog een cadeautje voor opa had moeten kopen
Morgen ff droge worsten in de supert scorenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me alleen dat ik nog een cadeautje voor opa had moeten kopen
Oh scherpquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak gewoon iets in wat je al hebt en zelf lelijk vindt
Mwah, ben lekker wat aan het opruimen en rommelen in huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al
Dus nu klaarrrrrrrrrrrrrrr?
Heeft ie nog geen droge worst dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen ff droge worsten in de supert scoren
Die heb ik al meegenomen, maar ik had nog 2 Fixet-bonnen mee zullen nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen ff droge worsten in de supert scoren
Dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft ie nog geen droge worst dan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik al meegenomen, maar ik had nog 2 Fixet-bonnen mee zullen nemen.
Eentje namens Zusje en eentje namens mij; leuk ingepakt met een dreuge wurst
Moet ook es kunnen toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, ouwe scharrelaar
Ik wilde nog vanalles doen vanavond, maar ik was er ook klaar mee, dus ik lig lekker met een pilsje op de bank, beetje VI en Jupiler League kijken, dan ist nog net alsof je in de kroeg zit met dat slappe geouwehoer op de achtergrond
lekkere luie avond, hier ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, ouwe scharrelaar
Ik wilde nog vanalles doen vanavond, maar ik was er ook klaar mee, dus ik lig lekker met een pilsje op de bank, beetje VI en Jupiler League kijken, dan ist nog net alsof je in de kroeg zit met dat slappe geouwehoer op de achtergrond
Ja, wat moet je em anders geven?quote:
Hoezo niet? Misschien heeft ie zelf net boodschappen gedaan en dan ligt zijn hele pantry vol. Dat krijgt hij toch nooit op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten
Net zoals dat mn collega's het ineens over "op zn grieks" hadden vanmiddag![]()
![]()
Hier was het altijd jenever of sigaren ja, daar hielden ze vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wat moet je em anders geven?
Jenever en Shag zoals de halve familie doet vertik ik echt![]()
Soms wel nodig thoughquote:En deo en douchegel is raar voor een opa
Lekker flessie Axequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wat moet je em anders geven?
Jenever en Shag zoals de halve familie doet vertik ik echt![]()
En deo en douchegel is raar voor een opa
Ooooh, iedere zondagochtend drinken een zooi kinderen, kleinkinderen en tegenwoordig ook achterkleinetters daar koffie --> borrel met droge worst, kaas etc. --> soep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien heeft ie zelf net boodschappen gedaan en dan ligt zijn hele pantry vol. Dat krijgt hij toch nooit op.
Hoezo, soms stinken opa's gewoonquote:
Mijne stinkt enorm naar rook; samen met oma 2 pakjes shag wegpaffen in een seniorenhuisjeskeukentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, soms stinken opa's gewoon
Ouwe mensen stinken gewoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goffer, word ik ingebouwd door kattenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, lekker stukkie kaas is ook een goed plan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne rook naar sigaar, vind ik altijd stuk minder viesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne stinkt enorm naar rook; samen met oma 2 pakjes shag wegpaffen in een seniorenhuisjeskeukentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |