Welk programma kijken we?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Apetrots, die moeder.
Ook een apenkleurjezus wat oranje/bruin
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, ouwe klussert![]()
Beavlt het wat in tha new crib?
Helemaal niets, tv staat nog uitquote:
Begint het al een beetje een thuis te worden?quote:
Ik moet morgen nog cadeautjes kopen voor deze en genequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal niets, tv staat nog uit![]()
Moet zo eerst ff vaatwasser uitpakken, inpakken en boodschappen uitpakken.
Maar dan hoef ik morgen lekker geen boodschapjes te doen
Ja hoor, dr moet nog veul gebeuren maar tis wel gewoon fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Begint het al een beetje een thuis te worden?
Wat vinden Mips en Buffy ervan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, dr moet nog veul gebeuren maar tis wel gewoon fijn
nope die wonen er nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vinden Mips en Buffy ervan?
Hebben ze eerst 2 dagen achter de bank/bed/kast etc. gewoond?
quote:
Zei je dat net niet ook al?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog die aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terug
Dan nog, het is 2x anders van toepassing toch?quote:
Ja die mensen die klagen zijn onze buren, zij is inmiddels vertrokken en hij leeft als een kluizenaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog die aflevering van Bonje met de Buren in Delfgauw terug
Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
Wie Puala ? * indaha gaat gauw kijken in topic
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die mensen die klagen zijn onze buren, zij is inmiddels vertrokken en hij leeft als een kluizenaar
De klagers hé, niet dat italiaanse stelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha
Naja, gelukkig dan maar
asielquote:
ahum:quote:
Je zei NOG nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De klagers hé, niet dat italiaanse stel
Ik geloof je nietquote:
Ja natuurlijk dat kan ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mips pastte niet bij de vloer, die is een beetje licht, en Mips is donkerbruin/oranjeachtig. En Buffy grijs/wit, en de keukenkastje zijn vanille, dan lijken die meteen vies en oud.
Godquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mips pastte niet bij de vloer, die is een beetje licht, en Mips is donkerbruin/oranjeachtig. En Buffy grijs/wit, en de keukenkastje zijn vanille, dan lijken die meteen vies en oud.
Trap je daar in ja!?quote:
Ik zat te twijfelen idd, maar kon het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trap je daar in ja!?
Dat jochie dat zwaar in paniek was omdat Mips zo licht (qua gewicht) was na sterilisatie die zal haar zomaar weg doen?
Echt, dan kon ie zich toch noooooooooooooooooooit meer in FF vertonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen idd, maar kon het me niet voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |