Kop soep gehad en maagje zegt weer neuh. Dadelijk maar eens kijken of er een stukje fruit bij past.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Daarnet een Greenfieldsburger, gekookte aardappelen en sperziebonen
Eerder hoorde ik in het topic dat je al beter was. Toch nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kop soep gehad en maagje zegt weer neuh. Dadelijk maar eens kijken of er een stukje fruit bij past.
Veel inslaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb net het laatste beetje van mijn favo thee opgemaakt.
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eerder hoorde ik in het topic dat je al beter was. Toch nog niet helemaal?
Als hij er nog is. Dat is het drama.quote:Veel inslaan
Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.
[..]
Als hij er nog is. Dat is het drama.
Tropical Sunrise. Is ook echt zo'n herfst smaakje.quote:
Nee he, soms heb je gewoon geen tijd om ziek te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bleek wat te optimistisch te zijn. Ach, het scheelt in afwas en aankopen. En in gewicht. Maar je een bietje gammel voelen als je het superdruk hebt is niet handig.
Nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee he, soms heb je gewoon geen tijd om ziek te zijn
Ik heb soms gewoon dat ik eigenlijk iets te lang doorga als ik me niet lekker voel omdat ik toch andere verplichtingen heb...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooit.![]()
Maarrrr..... mijn theetje is in ieder geval nog in de webshop! Binnenkort ooit maar eens gaan kijken in de winkel. Want ik heb braaf voorraden opgemaakt dus mag bijna weer nieuwe thee van mezelf kopen.![]()
Nu dat truukje nog uithalen met mijn Lush.En mijn wax melts.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Van mijn huidige theetjes wel. Ik ben er al de hele week suiker en honing (voor het keeltje) in aan het gooien. Normaal drink ik alles zwart.
Maar ik probeer mijn voorraad binnen de perken te houden. Anders wordt alles zo oud en dat doet de smaak geen goed. [/verstandig]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Van mijn huidige theetjes wel. Ik ben er al de hele week suiker en honing (voor het keeltje) in aan het gooien. Normaal drink ik alles zwart.
Maar ik probeer mijn voorraad binnen de perken te houden. Anders wordt alles zo oud en dat doet de smaak geen goed. [/verstandig]
Ik kan mijn theetjes op de fiets halen. Winkel zit hier in de stad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Maar ja, weegt het verlies van smaak op tegen de extra verzendkosten?
Ik laat 'm gewoon een tijdje in de pot zitten en ik gebruik 'm ook voor andere bekers als ik geen pot zet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakje
Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets krijg ik ook steeds te horen als ik doorsop met een zakje
Da's makkelijk. Ik werd even op een ander spoor gezet doordat je over een webshop begonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan mijn theetjes op de fiets halen. Winkel zit hier in de stad.
alleen zouthoutthee laat ik erin zitten, hoe sterker qua smaak hoe lekkerder, maar de rest 3x soppen en bewaren tot t tweede kopjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik laat 'm gewoon een tijdje in de pot zitten en ik gebruik 'm ook voor andere bekers als ik geen pot zet...
Oeh, dat probleem ken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
Zo, klah. Nu kan ik de rest v/d avond bitchen over die keiharde piep in mijn oor omdat de boxen en koptelefoon way to hard stonden![]()
Jij bitched ook vaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat probleem ken ik maar al te goed
Ongelooflijk vaak ja, ik ben soms niet te stoppenquote:
Ja, jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef senesta het volgende:
Zeg, weet iemand nou al wat Samara zei?
Het geluid is te zacht; ik kan er met de beste wil van de wereld niets van makenquote:
Wij verstonden samen "mama, mag ik gordon en .. kijken"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer geradennu lijkt het op iets van gordon en paula.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
Samara wil hotter than my daughter kijkenHottemetoter of zo maakt ze er van
Ik denk dat die fokker niet helemaal lekker in zijn hoofd isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg een email binnen van iemand die ik niet ken. Dit staat erin:
Hallo,
bedankt voor de e-mail over mijn mooie Cindy en Candy
ze zijn nu 12 weken oud.
ze zijn vet check
ze zijn zuiver ras, de ontwormd en heb stambomen
ze zijn erg goed met kinderen en andere huisdieren.
ze zijn 90% thuis en zindelijk.
ze hebben ook een jaar garantie gezondheid, afgegeven door de veterinaire
raad van bestuur.
Ik ben gewoon op zoek voor de zorg thuis voor mijn baby
Ik slaap meestal op hetzelfde bed met hen en ze huilen niet wanneer het tijd
is om naar bed.
ze zijn zo prachtig, maar het is alleen wanneer u ze in huis hebben die u
zal bellen om te bevestigen wat ik zeg. zij feeds
op barf dieet dat is erg gezond
Gelieve waarom wilt u deze aan te nemen?
Zul je in staat om zorg te nemen over hen?
Zul je in staat om hen lief te hebben en veel tijd over hen te maken? Waar
bent u gevestigd?
Ik zal u foto's als ik lees weer van je
vriendelijke groeten
![]()
Vriend en ik zitten er smakelijk om te lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat die fokker niet helemaal lekker in zijn hoofd is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
[..]![]()
Mm en ik verstonden iets van Gordon, mm vroeg nog welke programma's heeft hij nu? Ik zei hotter than my daughter maar dat kon het nooit zijn
heb je niet gewoon gereageerd op een advertentie op marktplaats?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vriend en ik zitten er smakelijk om te lachen. Ik weet echt niet hoe ze aan mij email komt
.
Ja, maar niet op 2 puppy's die cindy en candy hetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
heb je niet gewoon gereageerd op een advertentie op marktplaats?
dan is het wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar niet op 2 puppy's die cindy en candy heten![]()
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
Samara wil hotter than my daughter kijkenHottemetoter of zo maakt ze er van
Idd, ik heb 2 email weggedaan vandaag en van de ene heb ik al antwoord en de andere zijn border collie pups die nog niet geboren zijn, dus ik vind het ook erg bijzonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
dan is het wel heel bijzonder
wat een namen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |