Mike dacht serieus dat ik er moeite mee zou hebben, omdat ik best veel dronk. Ik heb er echt geen moment naar omgekeken. Ik vind nog steeds een biertje erg lekker hoor... maar elke dag en dan samen met een vriend soms om 11u al beginnen omdat het bloed mooi weer was en we in de tuin zaten, nah, das niet echt goed voor je iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik écht goed van je.Elke dag alcohol kan gewoon niet goed zijn voor je gezondheid. En het kost inderdaad geld en levert een hoop loze calorieën op. Triple win dus.
[..]
Kan ik me voorstellen. Goed dat je die zelfdiscipline hebt om dan ook het werk te doen wat moet. Ik merk dat ik dan juist laks word en afleiding ga zoeken. Laat mij maar werken in een groep.
Zou ik echt niet kunnen. Klassikaal krijg ik ook geen reet gedaan. Laat mij maar lekker autistisch ergens helemaal alleen zitten. Je hoeft dan ook niet van me te verwachten dat ik dingen ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
Je zou gek worden bij mij op kantoor. Als we er allemaal zijn zitten we met vier mensen op 6 vierkante meter of zo. En dan tel ik de binnenlopende vrijwilligers nog niet mee. Mijn werk is één incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat kappersding zou ik dan ook weer hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen. Klassikaal krijg ik ook geen reet gedaan. Laat mij maar lekker autistisch ergens helemaal alleen zitten. Je hoeft dan ook niet van me te verwachten dat ik dingen zie
Netzoals bij de kapper met senes. In mijn hoofd ben ik met dingen bezig en dan ontgaat echt ALLES me
Checkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kappersding zou ik dan ook weer hebben.Ik ben al menigmaal aangesproken door mensen die klaagden dat ik ze negeerde toen ik door de stad stevende. Tja, ik ben daar niet om mensen te kijken maar om doelbewust mijn boodschappen te doen en er dan snel vandoor te gaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis!![]()
Net 11 uur gewerkt, maar nu is het lekker weekend en ik ga lekker helemaal niks doen.
Lui varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Echt welquote:
Nee, combi katten en grotten kom ik al heel snel op zoiets uit.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, combi katten en grotten kom ik al heel snel op zoiets uit.
[ afbeelding ]
Meer zoiets dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Cat dr grotje mag je wel een luchtvochtigheidsmeter meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef indaha het volgende:
Knuffel voor jou dan , met je niet zo'n goede week( maar FCTwente heeft wel gewonnen zag ik
)
Ik ben vooral blij als het morgenmiddag is want ik heb een drukke week achter de rug
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Cat dr grotje mag je wel een luchtvochtigheidsmeter meenemen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer zoiets dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe komen jullie in hemelsnaam op Cat haar grotje als gespreksonderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja ik heb zondag als doelekkerniksdag uitgeroepenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ja Twente was leuk gister ook om te kijken
En hopelijk kan je vanaf morgenmiddag een beetje uitrusten!
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Hoe komen jullie in hemelsnaam op Cat haar grotje als gespreksonderwerp
Op een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijn
Het lied van de grottenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet je Qwea vragen, maar er schijnt een lied over te zijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer zoiets dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |