abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103359412

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:04:53 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103359433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:01 schreef Sinji het volgende:
Je hebt de mensen die wachten op een kans en de mensen die kansen creeeren
Inderdaad, een type Sneijder creëert veel meer kansen dan bijvoorbeeld een Huntelaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103359434
je denkt teveel vooruit in de tijd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:07:26 #4
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359460
Wat heb je trouwens nog een zeer oubollig denkwijze over zoenen man. Zoenen is automatisch seks? Damn, als dat zo was zouden vrouwen niet zo gauw met je zoenen denk ik :')
pi_103359478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
Wat heb je trouwens nog een zeer oubollig denkwijze over zoenen man. Zoenen is automatisch seks? Damn, als dat zo was zouden vrouwen niet zo gauw met je zoenen denk ik :')
Neuh helemaal fout, zoenen doe je als je elkaar echt leuk vindt, dat is mijn idee erover.
En dat betekent niet perse seks.
Maar ik zou niet zoenen met iemand die ik niet echt leuk vindt

(oh ja ik ben oud :') )
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:11:11 #6
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359495
70? Want zo kom je wel over.
pi_103359497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:11 schreef Sinji het volgende:
70? Want zo kom je wel over
Kan maar 1 ding zeggen: :')
Zie profiel :)

Zijn principes ook gewoon.
pi_103359513
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:11 schreef Sinji het volgende:
70? Want zo kom je wel over.
btw dus jij zoent met de eerste de beste aan je reactie te zien??
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:14:52 #9
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359519
Helll no. De meiden die ik aantrekkelijk vind.
pi_103359525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Helll no. De meiden die ik aantrekkelijk vind.
Nou dat is toch precies wat ik zeg...?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:16:28 #11
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359528
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:13 schreef kree het volgende:

[..]

btw dus jij zoent met de eerste de beste aan je reactie te zien??
Trouwens, begrijp me niet verkeerd, niets mis met je principes. Maar je verwart 'oefenen' gelijk met zoenen en seks. En er is al tot 3 maal verteld dat dit niet nodig is.
pi_103359535
Nee dan zien jullie het helemaal verkeerd.

Het gaat erom om eerst gewoon een leuk iemand te vinden.
Seks en zoenen is allemaal daarna ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:19:14 #13
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359539
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:15 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat is toch precies wat ik zeg...?
Hell yeah. Tuurlijk. En daarna seks. En dan haar echt leren kennen, want een belangrijke basis voor een gezonde relatie is goed seks naar mijn mening. Maar ik wijk daarmee van de norm. Wat jij doet is een stuk meer gewoon.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:20:42 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359544
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
Nee dan zien jullie het helemaal verkeerd.

Het gaat erom om eerst gewoon een leuk iemand te vinden.
Seks en zoenen is allemaal daarna ;)
Laat ik het dan anders formuleren. Oefen met vrouwen beter te leren kennen zodat je weet of het matched. Dat kan alleen als je veel vrouwen face to face ontmoet.
pi_103359546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hell yeah. Tuurlijk. En daarna seks. En dan haar echt leren kennen, want een belangrijke basis voor een gezonde relatie is goed seks naar mijn mening. Maar ik wijk daarmee van de norm. Wat jij doet is een stuk meer gewoon.
Eerst een goede relatie en daarna seks dat is mijn instelling.
Maar dat is mijn mening en daar is niet iedereen het hier mee eens.
Maarja boeiend haaha, gaat om mezelf dan.
Iedereen mag doen wat ie wil van mij
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:21:13 #16
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359548
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hell yeah. Tuurlijk. En daarna seks. En dan haar echt leren kennen, want een belangrijke basis voor een gezonde relatie is goede seks naar mijn mening. Maar ik wijk daarmee van de norm. Wat jij doet is een stuk meer gewoon.
pi_103359552
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:20 schreef Sinji het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders formuleren. Oefen met vrouwen beter te leren kennen zodat je weet of het matched. Dat kan alleen als je veel vrouwen face to face ontmoet.
Ja maar er is een verschil tussen zoenen en seks hebben.
Of iemand voor het eerst een keer zien en die willen versieren, waar het hele topic ook over gaat trouwens ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:22:53 #18
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:

[..]

Eerst een goede relatie en daarna seks dat is mijn instelling.
Maar dat is mijn mening en daar is niet iedereen het hier mee eens.
Maarja boeiend haaha, gaat om mezelf dan.
Iedereen mag doen wat ie wil van mij
Lees je wel?
pi_103359560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Lees je wel?
Ja maar ik benadruk het nog maar even :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:27:24 #20
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359584
Wat wil je eigenlijk uit dit topic halen? Want de wijde wereld in gaat niet lukken merk ik zo ;)
pi_103359588
Niet te hoge standaarden voor jezelf zetten als beginneling :/ als je uit gaat komt je misschien wel 100 vrouwen tegen, dan moet je niet zo veeleisend zijn bij het begin dat je er niet met minstens 30 wilt gaan praten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103359617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:27 schreef Sinji het volgende:
Wat wil je eigenlijk uit dit topic halen? Want de wijde wereld in gaat niet lukken merk ik zo ;)
Oh wat ik er precies uit wil halen weet ik niet,
maar ik ben nu wel tips tegen gekomen (ook voor paiq) die ik heb toegepast.

En verder ja, dit topic is geen wondermiddel om ineens een leuke meid uit de lucht te toveren, dat weet ik ook wel.

Dus ik zie wel wat ik eruit kan halen wat voor mij nuttig is :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:33:42 #23
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359627
Wat zou je nuttig vinden? Want tips geven waar je toch niets mee gaat doen is verspilde energie.
pi_103359629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:33 schreef Sinji het volgende:
Wat zou je nuttig vinden?
Ja als ik dat zou weten dan zou ik hier niet zitten :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:36:22 #25
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359633
Maar hoe wil je iets gaan leren als je niet eens weet wát je wilt leren?
pi_103359653
Ik weet wel wat ik wil leren en dat is versieren.
Tips die ik zoek (of naar kijk hier in ieder geval) is op de manier waarop.
En dat is wat ik zeg afentoe pik er iets uit waarvan ik denk dat kan werken voor mij.

En ik zie er ook een hoop voorbij gaan die gewoon niet overeenkomen met mijn persoonlijkheid, dus die laat ik lekker gaan.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:51:00 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359729
Versieren/verleiden is niet heel moeilijk. Maar het is wel een puzzel. Op jouw manier zal het stukken moelijker worden om de puzzel te voltooien. Je kiest willekeurig de makkelijke puzzelstukjes aan om je puzzel te vorderen, echter laat je de lastige/ingewikkelde stukjes liggen omdat je ontmoedigd raakt van de moeilijkheid ervan. Maar zo komt je puzzel niet af..

Die ingewikkelde stukjes, zoals het leren aanvoelen van de gevoelens van een vrouw of de wijde wereld intrekken zijn zeer essentieel. Je doet me denken aan een quote. Weet niet meer precies van wie het is;

Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 21-10-2011 04:02:02 ]
pi_103362435
Kree je bent echt schattig O+
Doe mij maar lekker ouderwets, weet dat meisje wel dat je 100% voor haar gaat om wie zij is en niet dat ze een van de velen is.

Maar als ik je goed begrijp zou je pas actie willen ondernemen (of dat nu versieren of zoenen is) als je haar beter kent en zeker weet dat zij het waard is? Maar hoe zie je dat voor je? Want dat vergt een gewone kennismaking, zonder doel, kun je daarna hetzelfde gesprek in en je posteren als mogelijke kandidaat voor een relatie e.d. dat schijnt onmogelijk te zijn als je sommige verhalen mag geloven :+ Of is dat juist wat je wilt leren?
pi_103362716
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree je bent echt schattig O+
Doe mij maar lekker ouderwets, weet dat meisje wel dat je 100% voor haar gaat om wie zij is en niet dat ze een van de velen is.

Maar als ik je goed begrijp zou je pas actie willen ondernemen (of dat nu versieren of zoenen is) als je haar beter kent en zeker weet dat zij het waard is? Maar hoe zie je dat voor je? Want dat vergt een gewone kennismaking, zonder doel, kun je daarna hetzelfde gesprek in en je posteren als mogelijke kandidaat voor een relatie e.d. dat schijnt onmogelijk te zijn als je sommige verhalen mag geloven :+ Of is dat juist wat je wilt leren?
Haha dank je :@

Het eerste wat je zegt klopt ook.
En hoe ik het voor me zie? Geen idee eigenlijk.
Het kan ook heel snel gaan het is gewoon dat verliefd zijn gevoel.
Bijvoorbeeld ik kon een meid die ik best wel leuk vond en die ik ook al veel langer kon.
Daar heb ik het gewoon aan gevraagd of ze wat wilde drinken blabla maar die wilde zelf niet.
Nouja dat was jammer maar dan was het alleen het gevoel er van mijn kant helaas.

Maar neem dat meisje met die psychose (wist ik toen trouwens nog niet)
Dat was 1 keer afspreken en heel gezellig gelijk en dat was ook zoenen op de eerste avond gelijk al, blijf het zonde vinden want toen was er zeker wel een klik van beide kanten.
Maarja zij haakte af toen omdat ze zelf wist dat het gewoon niet ging werken omdat ze zelf nog met allerlei problemen zat (en nu trouwens nog)
pi_103362874
Nouja ik bedoel meer, ik probeer mij te herinneren wanneer ik iemand al langer kende, en m later pas leuk begon te vinden, en dat was alleen rond mijn 15e. Ja mijn ex vond mij al héél lang leuk maar die was mij pas later opgevallen :+ Het is meestal de 2e situatie inderdaad, dat je uitgaat met iemand waarbij je die instant klik hebt. Dat was zelfs niet het geval bij mijn vriend hoor, dat heb ik nog een keer gehad met iemand maar die had toch wsel behoorlijk wat bagage dat ik me gebruikt voelde en t contact afkapte.
pi_103362977
Ja het kan alle twee denk ik.
Het hangt ook gewoon van de persoon zelf af.
Bij de èèn is het gelijk een klik en bij de ander duurt het misschien wat langer (of wil je eerst meer weten ofzo)

Dus in feite wat ik nu doe is wachten totdat ik de juiste tegen het lijf loop. :)
pi_103363016
Als je daar vrede mee hebt kan iedereen lullen tot ze een ons wegen :) Knap dat je je aan je principes vast houdt :)
pi_103363075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je daar vrede mee hebt kan iedereen lullen tot ze een ons wegen :) Knap dat je je aan je principes vast houdt :)
Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.

Maar ik zie mezelf niet naar een kroeg gaan en dan op jacht de eerste de beste eruit pikken om te "proberen" :+
pi_103363145
Nee maar je kan wel de kroeg in en gezellig een praatje aanknopen met mensen/vrouwen en wie weet heb je de instant klik, dat is wel een beetje wat de heren bedoelen ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:25:00 #35
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103363184
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.

Maar ik zie mezelf niet naar een kroeg gaan en dan op jacht de eerste de beste eruit pikken om te "proberen" :+
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_103363204
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar je kan wel de kroeg in en gezellig een praatje aanknopen met mensen/vrouwen en wie weet heb je de instant klik, dat is wel een beetje wat de heren bedoelen ;)
Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijn ;)

Oh edit: en leuk betekent voor mij niet dat het super hoeft zijn van uiterlijk alleen :)
pi_103363207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
28
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:26:47 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103363246
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:27:16 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103363264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Catbert het volgende:
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
Het is toch herfstvakantie op de middelbare school?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:31:30 #40
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103363418
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef kree het volgende:

[..]

28
Joh, dat is niet oud!
Jouw beste tijd komt dan nog... je weet dat vrouwen rond de 30 het leukst zijn?
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.

....neemt niet weg dat je lekker aan jezelf mag blijven werken natuurlijk ;)

....enkel bedoeld om je een beetje gerust te stellen.
pi_103363459
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Joh, dat is niet oud!
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.

Nou dat geeft me hoop :)
Maar inderdaad ondertussen blijf ik toch wel om me heen kijken ;)
pi_103363673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijn ;)

Oh edit: en leuk betekent voor mij niet dat het super hoeft zijn van uiterlijk alleen :)
Dat hoeft ook helemaal niet :) Mijn ervaring is dat de mensen die je versiert met de intentie ze te versieren, het hardst tegen vallen. Degene die je vervolgens aanspreekt om te spuien (bij wijze van) zijn vaak de écht leuke :D
pi_103363918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Joh, dat is niet oud!

28 is wel degelijk oud als je nog geen enkele ervaring hebt op het gebied van vrouwen en relaties. Niet liegen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:57:39 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103364234
quote:
Dat viel mij ook al op.

Voor een oh zo sociaal persoon als dat hij zelft zegt te zijn zit hij wel heel erg veel in dit topic.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:01:38 #45
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103364380
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op.

Voor een oh zo sociaal persoon als dat hij zelft zegt te zijn zit hij wel heel erg veel in dit topic.
Waarschijnlijk heeft dit hetzelfde effecct als tegen je spiegelbeeld vertellen dat je geweldig bent.
Eerst jezelf en je omgeving erin laten geloven, dan komt de rest vanzelf.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:04:20 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103364476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, stap maar je vluchtauto in :W
Er zijn mensen die werken tot 18uur en er na de auto in stappen naar huis.

Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.

Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.

Nou kusje he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103364763
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.

Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.

Nou kusje he
Dat is waar (overdag ook trouwens, zijn d'r wel meer non stop) maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:35:31 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103365738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

Nou kusje he
Voor mij hetzelfde. Gisteravond naar huis gereden (laat thuis), gekookt, film gekeken met m'n schatje, en daarna nog een andere film voor mezelf (zo rond tien uur valt ze tegen me aan in slaap meestal) en daarna naar bed. Vind ik het wel grappig dat de twee die claimen dat ik weinig relatieervaring heb hier de hele avond tot erg laat hun evangelie lopen te verkondigen.

Ik moet ook zeggen dat ik op deze manier ook weinig zin meer heb in dit topic. De ruisverhouding is zo langzamerhand te hoog. Beetje SC is prima, maar dat constante gezanik over en weer begint me danig de keel uit te hangen. Als ik dan 's ochtends het topic check zijn we gewoon 2 delen verder waarbij vooral in de late uurtjes het gewoon als een veredelde chatbox gebruikt wordt.

Ik vind het zelf erg leuk om mensen die moeite hebben met vrouwen te helpen en aan te moedigen, en een beetje leuk gekeuvel daartussen is ook erg gezellig, maar het "helpen" komt niet meer aan bod en het "gekeuvel" is alles behalve leuk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:41:07 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103365973
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/356797]mrk.n
maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?
[/quote]
Omdat een zeer groot deel van de users hier hem liever zien vertrekken dan ziet blijven. In mijn ogen ben je dan niet gewenst.

Dus zo gewenst zoals jij dat nu aan geeft is hij niet.
pi_103366062
Waarom ouwehoeren ze dan allemaal met elkaar 's nachts (en ook overdag)? Omdat ze elkaar niet waarderen zeker? Blijkbaar dus wel op sommige momenten. :)

Inderdaad jammer dat topics zo snel gaan met 0,0 inhoud zoals Catbert zegt, maar daar is (vrees ik) niks aan te doen. Mensen met geen leven krijgen niet ineens wel een leven.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:50:01 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103366334
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:43 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad jammer dat topics zo snel gaan met 0,0 inhoud zoals Catbert zegt, maar daar is (vrees ik) niks aan te doen. Mensen met geen leven krijgen niet ineens wel een leven.
Ik vind dat er gewoon harder opgetreden zou moeten worden door mods. Het zijn gewoon telkens dezelfde mensen. Ze irriteren alleen maar, niemand zit op ze te wachten en ze voegen niks toe. Flepke vindt het gewoon leuk om te trollen (en hij heeft geleerd van z'n bans, hij weet nu hoe ver hij kan gaan) en Firefly zit hier vooral om te doen alsof hij een enorme master is kwa vrouwen. Ik vind het gewoon enorm droevig dat 2 mensen dus een topic voor mensen die issues hebben met versieren gebruiken om hun eigen ego te versterken. Dat is op zich al droevig, maar om daar nu DIT topic voor te gebruiken slaat echt alles.

Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opens gaat 'ie gewoon hier maar door.
pi_103366586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind dat er gewoon harder opgetreden zou moeten worden door mods. Het zijn gewoon telkens dezelfde mensen. Ze irriteren alleen maar, niemand zit op ze te wachten en ze voegen niks toe. Flepke vindt het gewoon leuk om te trollen (en hij heeft geleerd van z'n bans, hij weet nu hoe ver hij kan gaan) en Firefly zit hier vooral om te doen alsof hij een enorme master is kwa vrouwen. Ik vind het gewoon enorm droevig dat 2 mensen dus een topic voor mensen die issues hebben met versieren gebruiken om hun eigen ego te versterken. Dat is op zich al droevig, maar om daar nu DIT topic voor te gebruiken slaat echt alles.

Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opens gaat 'ie gewoon hier maar door.
Hier zitten ook autisten met psychische issues :P

Maar ik snap je punt wel en ben 't met je eens. Bij hem is 't "My way or the highway".
Deze topic is oorspronkelijk bedoeld voor oudere mensen die moeite hebben met versieren en daar val ik perfect in. Dat fapke vervolgens wil dat ik elders ga zitten geeft aan hoe weinig feeling hij heeft met deze topic
pi_103366852
Deze reeks is wat mij betreft wel zo'n beetje klaar. In het begin waren er veel mensen die echt baat hadden bij de tips en ook met succesverhalen kwamen. Daarna werd het meer een topic voor jong onzeker grut dat eigenlijk nog niet eens van zichzelf kan zeggen dat ze problemen met versieren hebben. Nu is dat weer vervangen door figuren die trollen of pretenderen een enorme ladies man te zijn.

Om eerlijk te zijn zie ik nog maar weinig integere users die echt iets met de tips doen. Het merendeel geeft tips of heeft dieper liggende problemen waar de in deze reeks echt niet vanaf gaan komen.
pi_103366889
tjeezus het lijkt wel alsof ze het topic kapen . :N
pi_103367305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Deze reeks is wat mij betreft wel zo'n beetje klaar. In het begin waren er veel mensen die echt baat hadden bij de tips en ook met succesverhalen kwamen. Daarna werd het meer een topic voor jong onzeker grut dat eigenlijk nog niet eens van zichzelf kan zeggen dat ze problemen met versieren hebben. Nu is dat weer vervangen door figuren die trollen of pretenderen een enorme ladies man te zijn.

Om eerlijk te zijn zie ik nog maar weinig integere users die echt iets met de tips doen. Het merendeel geeft tips of heeft dieper liggende problemen waar de in deze reeks echt niet vanaf gaan komen.
De slowchat is niet erg, die zorgt op zich wel voor sfeer. Bovendien, zolang deze topicreeks succes heeft, heeft ze ook nog een nut.
Maar in grote lijnen ben ik 't met je eens.

Edit:We hebben geen algemene versiertopic he?
Eentje inclusief slowchat.

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 21-10-2011 12:23:05 ]
pi_103367511
Ja maar laten we ook eerlijk zijn mensen zoals Tijnbrein die zitten hier en blijven maar op dat ene punt steken, zeggen dat ze geen sociaal leven hebben maar dan kom je met tips dan gaan ze gewoon verder .
Zo iemand maakt ook een topic moeilijker omdat die wel komt maar niets met de tips doet en op een gegeven moment ben je ook een beetje uitgetipt.

En die andere ik weet het niet ergens heb ik een idee dat ze een soort fanatieke guru achtige cursusleiders zijn die een beetje op zoek zijn naar dit soort mensen. Dat fanatisme vind ik namelijk veel minder
pi_103367552
Ik ben even weg, meld me later wel weer ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:30 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103369590
Ik denk dat er gewoon een versier topic moet komen, al is dat eigelijk wel te debiel voor worden om voor 2 users een topic te openen. Die kunnen beter in het pua topic gaan posten en daar de naam van verranderen.

Maar volgens mij gaat het ze meer om aandacht.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:31:14 #59
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103370319
Ik dacht dat dit een normaal/algemeen versiertopic was :'(

Maar zoals altijd was mijn eerste indruk het beste. Heb trouwens nu pas de OP helemaal gelezen en daarin staan ontzettend goede tips, in hoeverre de mensen hier dat opvolgen is een ander verhaal. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes met het daten. Misschien zie ik jullie nog wel eens in ONZ of lifestyle.

Greetings and salutations ;)
pi_103370750
quote:
Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opent gaat 'ie gewoon hier maar door.
Inderdaad belachelijk dat zo iemand hier nog blijft posten.
pi_103370907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Sinji het volgende:
Ik dacht dat dit een normaal/algemeen versiertopic was :'(

Maar zoals altijd was mijn eerste indruk het beste. Heb trouwens nu pas de OP helemaal gelezen en daarin staan ontzettend goede tips, in hoeverre de mensen hier dat opvolgen is een ander verhaal. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes met het daten. Misschien zie ik jullie nog wel eens in ONZ of lifestyle.

Greetings and salutations ;)
Ik vind jou wel een toevoeging aan dit topic voor sommige mensen :) Het gaat meer om flepke en firefly schat ik zo.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:09:02 #62
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103371921
Ik hoop in de toekomst ook een toevoeging aan dit topic te zijn!
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103372550
Ik hoorde net op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 Britten liever hun toekomstige vriend/vriendin ontmoet door middel van internetdating dan in een café/kroeg. En nog een aantal andere positieve cijfers wat betreft mensen ontmoeten online.

Wel grappig, gezien dit feit: http://www.telegraaf.nl/d(...)langst_online__.html
pi_103372560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar laten we ook eerlijk zijn mensen zoals Tijnbrein die zitten hier en blijven maar op dat ene punt steken, zeggen dat ze geen sociaal leven hebben maar dan kom je met tips dan gaan ze gewoon verder .
Zo iemand maakt ook een topic moeilijker omdat die wel komt maar niets met de tips doet en op een gegeven moment ben je ook een beetje uitgetipt.
Mee eens.

Zelf erger ik me ook een beetje aan enkelen die keer op keer opmerkingen blijven maken die er op neer komen dat ze altijd single zullen blijven, maar geen stappen ondernemen.

Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook geen versier held ben hoor :P
Maar de tips in de FP vind ik goud waard
pi_103373874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 Britten liever hun toekomstige vriend/vriendin ontmoet door middel van internetdating dan in een café/kroeg. En nog een aantal andere positieve cijfers wat betreft mensen ontmoeten online.

Wel grappig, gezien dit feit: http://www.telegraaf.nl/d(...)langst_online__.html
Ik doe 't liefst via iemand in 't echt leren kennen trouwens. Internet nooit geprobeerd en in de kroeg is niks voor mij omdat het me te snel gaat en te chaotisch is
pi_103374987
Ik ben er even een paar dagen niet en jullie zijn meteen verder. Heb net bijgelezen en kwam ergens iets tegen waar ik zelf benieuwd naar was.

Paar delen geleden postte iemand deze link:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm

Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Vervolgens waren er allemaal mensen die hele lage scores hadden. Als kind ben ik getest op autisme en dat was negatief. In het topic is vaker aan me gevraagd of ik een autist ben en ik antwoordde altijd nee.

Maar ik heb voor de grap die test ingevuld en haalde 42 (maximumscore is 50).
quote:
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Ik had het gevoel dat veel van die vragen specifiek voor mij geschreven waren.

Moet ik nu het ergste vrezen?
pi_103375079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben er even een paar dagen niet en jullie zijn meteen verder. Heb net bijgelezen en kwam ergens iets tegen waar ik zelf benieuwd naar was.

[..]

Vervolgens waren er allemaal mensen die hele lage scores hadden. Als kind ben ik getest op autisme en dat was negatief. In het topic is vaker aan me gevraagd of ik een autist ben en ik antwoordde altijd nee.

[..]

Alleen een professional kan je diagnostiseren ;)
pi_103375165
Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen en als het zo is wat dan , misschien kan je er alsnog mee leren omgaan en veranderd er juist een hoop voor je door.

Een diagnose waardoor je iets anders bent dan anderen maakt je niet minder hoor.
pi_103375254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Een diagnose waardoor je iets anders bent dan anderen maakt je niet minder hoor.
Precies, het is uiteindelijk maar een labeltje ;)
pi_103375423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:22 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Je kan het nog een keer laten testen. Probeer het positief te zien. Als je wel autisme blijkt te hebben, dan kan je je inlezen en misschien beter leren omgaan met dingen die je nu heel moeilijk vallen. :) Je blijft dezelfde persoon natuurlijk. Iets als asperger daarentegen zou op basis van die test best kunnen.

Je worstelt al jaren met dingen, zou toch fijn zijn als er een duidelijk aanwijsbare oorzaak is toch?
pi_103375486
quote:
Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen en als het zo is wat dan , misschien kan je er alsnog mee leren omgaan en veranderd er juist een hoop voor je door.
Precies, in positieve zin. :Y
pi_103375579
Ik scoorde trouwens 14 op die test, had wel wat hoger verwacht eigenlijk. Ik kan soms best neurotisch zijn.
pi_103375717
Een diagnose zien mensen meteen als een raar eindpunt ofzo maar dat is het echt niet bij mij heeft juist de diagnose me heel erg geholpen met de problemen die ik had mee om te gaan. Sterker nog ik was er slechter aan toe zonder diagnose want ik liep gewoon in een cirkeltje waar ik niet meer uitkwam en ik ook echt steeds minder durfde en wilde.

Door de diagnose ben ik via hulp juist gaan leren weer er mee om te gaan en ook wat de valkuilen van mijn stoornis waren waardoor ik dus ook minder de oude fouten kreeg.

Ik denk eerder dat als je al zoiets vermoed en er niet aan wil en er ook niet aan wil werken eigenlijk veel dommer is als dat je wel hulpt zoekt zo weet je namelijk dat je er een keertje uitkomt en als je blijft door rommelen niet.
pi_103375891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik scoorde trouwens 14 op die test, had wel wat hoger verwacht eigenlijk. Ik kan soms best neurotisch zijn.
Ik had 10. En ik herken wat je zegt. Ik ben zo neurotisch als de pest. Maar ik ben wel heel sociaal en kan emotie heel goed lezen. Daardoor wist ik zelf eigenlijk al wel dat ik niet autistisch ben :)
pi_103375948
11-22 is een gemiddelde score Uw score op deze test is 16

U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.

Bij 0 - 10 geven ze aan dat je vrijwel geen autistische trekjes hebt. Dit betekent dat ze met een gemiddelde score aangeven dat gemiddeld iedereen wel autistische trekjes heeft.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:47:05 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103375967
Nou stel dat is het alles behalven erg.
Het is dan juist iets waar je mee kan leren leven. Je gaat dan leren dat het je niet tegen werkt :)

Ik heb een zware vorm van dislexty. Daar heb ik met hulp mee leren omgaan. En het werkt in een aantal gevallen in mijn voordeel. Ik weet ook nu wat me sterke en minder sterke punten zijn en kan dus veel meer bereiken dan daar voor door juist dat geen te doen waar me sterkte punten liggen.

Dus doe je voordeel er juist mee!
pi_103376143
quote:
Ik kan mijn werktijd zelf indelen, soms werk ik in het weekend inplaats van doordeweeks.
pi_103376231
ik ben de test aan het doen maar aangezien het nogal op add lijkt of aanverwant is zal ik ook wel redelijk hoog scoren
pi_103376251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Hehe19 punten. Ik heb moeite om door te hebben of mensen iets saai vinden of juist niet en wat ze bedoelen tussen de regels door. En meerdere gesprekken tegelijk zijn lastig. Lijken me genoeg autistische trekjes. Aan de andere kant kan ik social events wel waarderen :)
pi_103376255
quote:

[..]

Nee, ik ben hier niet om mijn ego te versterken, want de ego verlaagt je skills. Ik ben totaal emotieloos hier.
pi_103376346
Ik weet niet goed hoe ik moet reageren.

quote:

Misschien wel, maar ik vind het moeilijk omdat ik altijd probeer om zo normaal mogelijk te zijn en mezelf 'niet normaal' verklaren zou gewoon een rare stap voor me zijn. Dat bedoel ik niet slecht ofzo, maar ik wil gewoon graag normaal zijn en ik vind dit helemaal niet fijn.

Jullie zeggen allemaal een beetje wat jij zegt; laat je testen en misschien kan dat wel voor je werken. Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie zouden zeggen dat die test niet deugt en er niets mis is :)
pi_103376422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik moet reageren.

[..]

Misschien wel, maar ik vind het moeilijk omdat ik altijd probeer om zo normaal mogelijk te zijn en mezelf 'niet normaal' verklaren zou gewoon een rare stap voor me zijn. Dat bedoel ik niet slecht ofzo, maar ik wil gewoon graag normaal zijn en ik vind dit helemaal niet fijn.

Jullie zeggen allemaal een beetje wat jij zegt; laat je testen en misschien kan dat wel voor je werken. Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie zouden zeggen dat die test niet deugt en er niets mis is :)
Een vriend van me is ook autist. Hij ontmoet flink wat vrouwen ondanks zijn autisme door het gewoon te doen.
pi_103376476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vriend van me is ook autist. Hij ontmoet flink wat vrouwen ondanks zijn autisme door het gewoon te doen.
Nou daar mogen álle autisten een voorbeeld aan nemen, Het kan dus wel! :')
pi_103376483
Hij werd laatst overigens letterlijk door een hottie meegesleurd _O-
pi_103376519
ja maar je komt er heel wat vaker op terug en je geeft het zelf ook aan. Ik denk eerder dat je een beetje dom bezig bent en maar in hetzelfde cirkeltje blijft draaien. Je hebt zelf de vermoedens ook al heel lang want dat gaf je ook aan.
Het word namelijk een beetje een slachtofferrolletje zo.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:00:54 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103376548
Mijn scoren is 6 :)

quote:
u hebt vrijwel geen autistiche trekjes

[ Bericht 20% gewijzigd door ook_gek op 21-10-2011 16:10:51 ]
pi_103376549
trouwens ik had er 16 en dat terwijl ik nogal neurotisch ben
pi_103376553
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou daar mogen álle autisten een voorbeeld aan nemen, Het kan dus wel! :')
Inderdaad :)
pi_103376572
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad :)
Want iedereen met autisme is ook hetzelfde :Y :')
pi_103376612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet :D maar iedereen kan het alleen moet diegene stoppen met slachtofferrolletje spelen.
pi_103376615
volgens mij is firefly ook autist of hij heeft een heel groot bord voor zijn hoofd
pi_103376616
Ik scoor 12 punten. Ik vind mijzelf enorm autistisch trouwens. Maar ja, dat vindt iedereen van zichzelf volgens mij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Gelukkig wel, dan kan je iedereen namelijk dezelfde tips geven :')
pi_103376650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef formerjellybean het volgende:
volgens mij is firefly ook autist of hij heeft een heel groot bord voor zijn hoofd
Ik ben vrij overtuigd van zijn autistische trekjes. Nog nooit iemand meegemaakt die zo vasthoudend is en zo slecht in het begrijpen van zijn eigen ongewenstheid.
pi_103376662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet :D maar iedereen kan het alleen moet diegene stoppen met slachtofferrolletje spelen.
Ik speel geen slachtoffer rolletje en toch heb ik moeite met versieren :P
En idd, niet iedereen met autisme is hetzelfde
pi_103376701
Hoe autistischer je bent enzo hoe moeilijker het is, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Kwestie van ervoor gaan en vechten en niet zielig doen.
pi_103376727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik speel geen slachtoffer rolletje en toch heb ik moeite met versieren :P
En idd, niet iedereen met autisme is hetzelfde
Dan zit je op de goede weg en moet je meer vrouwen benaderen als je het sneller wilt leren :)
pi_103376824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben vrij overtuigd van zijn autistische trekjes. Nog nooit iemand meegemaakt die zo vasthoudend is en zo slecht in het begrijpen van zijn eigen ongewenstheid.
Ik begrijp mijn ongewenstheid, maar ik ben niet emotioneel betrokken zoals de meesten hier, die gevoelig worden van uitspraken op een beeldscherm.

Wat ik merk is de enorme luiheid waarbij men niet aan zichzelf wilt werken op het forum, ja logisch dat iedereen dan in een cirkeltje blijft hangen.
pi_103376841
Het belangrijkste.. Mensen MOETEN niets.
En het is al moeilijk om je normale denkpatroon te veranderen, laat staan alle indrukken en ruis om maar iets te noemen, uit te schakelen omdat een of andere popijopi zegt dat het MOET kunnen
pi_103376858
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar je komt er heel wat vaker op terug en je geeft het zelf ook aan. Ik denk eerder dat je een beetje dom bezig bent en maar in hetzelfde cirkeltje blijft draaien. Je hebt zelf de vermoedens ook al heel lang want dat gaf je ook aan.
Het word namelijk een beetje een slachtofferrolletje zo.
Ik weet het, maar zoals ik zeg, ik hoop eigenlijk stiekem dat jullie zeggen dat er niets met me aan de hand is omdat ik er liever niet echt aan wil snap je? Het is niet slecht bedoeld.

Overigens zat ik wat door te klikken vanaf die test en vond ik deze, waarbij je emoties moet aflezen uit een gezichtsuitdrukking: http://tests.psychologiemagazine.nl/Persoonlijkheid/Test%20Emoties%20herkennen

Ik ben wel benieuwd hoe bijvoorbeeld zo'n firefly3 zoiets zou doen, omdat - als we hem op zijn woord geloven - hij daar heel goed in zou moeten zijn.
pi_103376870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Het belangrijkste.. Mensen MOETEN niets.
En het is al moeilijk om je normale denkpatroon te veranderen, laat staan alle indrukken en ruis om maar iets te noemen, uit te schakelen omdat een of andere popijopi zegt dat het MOET kunnen
Dan moet je ook niet zeuren op een forum dat je geen vrouwen kunt krijgen enzo _O-
pi_103376959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeuren op een forum dat je geen vrouwen kunt krijgen enzo _O-
Dat is ieder voor zich maar dat idiote geblaat van jou zal het niet per definitie makkelijker maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')