Haha dank jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree je bent echt schattig
Doe mij maar lekker ouderwets, weet dat meisje wel dat je 100% voor haar gaat om wie zij is en niet dat ze een van de velen is.
Maar als ik je goed begrijp zou je pas actie willen ondernemen (of dat nu versieren of zoenen is) als je haar beter kent en zeker weet dat zij het waard is? Maar hoe zie je dat voor je? Want dat vergt een gewone kennismaking, zonder doel, kun je daarna hetzelfde gesprek in en je posteren als mogelijke kandidaat voor een relatie e.d. dat schijnt onmogelijk te zijn als je sommige verhalen mag gelovenOf is dat juist wat je wilt leren?
Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je daar vrede mee hebt kan iedereen lullen tot ze een ons wegenKnap dat je je aan je principes vast houdt
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.
Maar ik zie mezelf niet naar een kroeg gaan en dan op jacht de eerste de beste eruit pikken om te "proberen"
Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar je kan wel de kroeg in en gezellig een praatje aanknopen met mensen/vrouwen en wie weet heb je de instant klik, dat is wel een beetje wat de heren bedoelen
28quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Het is toch herfstvakantie op de middelbare school?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Catbert het volgende:
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
Joh, dat is niet oud!quote:
Nou dat geeft me hoopquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Joh, dat is niet oud!
Jouw beste tijd komt dan nog... je weet dat vrouwen rond de 30 het leukst zijn?
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.
....neemt niet weg dat je lekker aan jezelf mag blijven werken natuurlijk
....enkel bedoeld om je een beetje gerust te stellen.
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijn
Oh edit: en leuk betekent voor mij niet dat het super hoeft zijn van uiterlijk alleen
28 is wel degelijk oud als je nog geen enkele ervaring hebt op het gebied van vrouwen en relaties. Niet liegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Joh, dat is niet oud!
Jouw beste tijd komt dan nog... je weet dat vrouwen rond de 30 het leukst zijn?
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.
....neemt niet weg dat je lekker aan jezelf mag blijven werken natuurlijk
....enkel bedoeld om je een beetje gerust te stellen.
Dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Catbert het volgende:
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
Waarschijnlijk heeft dit hetzelfde effecct als tegen je spiegelbeeld vertellen dat je geweldig bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
Voor een oh zo sociaal persoon als dat hij zelft zegt te zijn zit hij wel heel erg veel in dit topic.
Er zijn mensen die werken tot 18uur en er na de auto in stappen naar huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, stap maar je vluchtauto in :W
Dat is waar (overdag ook trouwens, zijn d'r wel meer non stop) maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die werken tot 18uur en er na de auto in stappen naar huis.
Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.
Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.
Nou kusje he
Voor mij hetzelfde. Gisteravond naar huis gereden (laat thuis), gekookt, film gekeken met m'n schatje, en daarna nog een andere film voor mezelf (zo rond tien uur valt ze tegen me aan in slaap meestal) en daarna naar bed. Vind ik het wel grappig dat de twee die claimen dat ik weinig relatieervaring heb hier de hele avond tot erg laat hun evangelie lopen te verkondigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Er zijn mensen die werken tot 18uur en er na de auto in stappen naar huis.
Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.
Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.
Nou kusje he
maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?quote:[b]Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/356797]mrk.n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |