abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103359653
Ik weet wel wat ik wil leren en dat is versieren.
Tips die ik zoek (of naar kijk hier in ieder geval) is op de manier waarop.
En dat is wat ik zeg afentoe pik er iets uit waarvan ik denk dat kan werken voor mij.

En ik zie er ook een hoop voorbij gaan die gewoon niet overeenkomen met mijn persoonlijkheid, dus die laat ik lekker gaan.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:51:00 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359729
Versieren/verleiden is niet heel moeilijk. Maar het is wel een puzzel. Op jouw manier zal het stukken moelijker worden om de puzzel te voltooien. Je kiest willekeurig de makkelijke puzzelstukjes aan om je puzzel te vorderen, echter laat je de lastige/ingewikkelde stukjes liggen omdat je ontmoedigd raakt van de moeilijkheid ervan. Maar zo komt je puzzel niet af..

Die ingewikkelde stukjes, zoals het leren aanvoelen van de gevoelens van een vrouw of de wijde wereld intrekken zijn zeer essentieel. Je doet me denken aan een quote. Weet niet meer precies van wie het is;

Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 21-10-2011 04:02:02 ]
pi_103362435
Kree je bent echt schattig O+
Doe mij maar lekker ouderwets, weet dat meisje wel dat je 100% voor haar gaat om wie zij is en niet dat ze een van de velen is.

Maar als ik je goed begrijp zou je pas actie willen ondernemen (of dat nu versieren of zoenen is) als je haar beter kent en zeker weet dat zij het waard is? Maar hoe zie je dat voor je? Want dat vergt een gewone kennismaking, zonder doel, kun je daarna hetzelfde gesprek in en je posteren als mogelijke kandidaat voor een relatie e.d. dat schijnt onmogelijk te zijn als je sommige verhalen mag geloven :+ Of is dat juist wat je wilt leren?
pi_103362716
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree je bent echt schattig O+
Doe mij maar lekker ouderwets, weet dat meisje wel dat je 100% voor haar gaat om wie zij is en niet dat ze een van de velen is.

Maar als ik je goed begrijp zou je pas actie willen ondernemen (of dat nu versieren of zoenen is) als je haar beter kent en zeker weet dat zij het waard is? Maar hoe zie je dat voor je? Want dat vergt een gewone kennismaking, zonder doel, kun je daarna hetzelfde gesprek in en je posteren als mogelijke kandidaat voor een relatie e.d. dat schijnt onmogelijk te zijn als je sommige verhalen mag geloven :+ Of is dat juist wat je wilt leren?
Haha dank je :@

Het eerste wat je zegt klopt ook.
En hoe ik het voor me zie? Geen idee eigenlijk.
Het kan ook heel snel gaan het is gewoon dat verliefd zijn gevoel.
Bijvoorbeeld ik kon een meid die ik best wel leuk vond en die ik ook al veel langer kon.
Daar heb ik het gewoon aan gevraagd of ze wat wilde drinken blabla maar die wilde zelf niet.
Nouja dat was jammer maar dan was het alleen het gevoel er van mijn kant helaas.

Maar neem dat meisje met die psychose (wist ik toen trouwens nog niet)
Dat was 1 keer afspreken en heel gezellig gelijk en dat was ook zoenen op de eerste avond gelijk al, blijf het zonde vinden want toen was er zeker wel een klik van beide kanten.
Maarja zij haakte af toen omdat ze zelf wist dat het gewoon niet ging werken omdat ze zelf nog met allerlei problemen zat (en nu trouwens nog)
pi_103362874
Nouja ik bedoel meer, ik probeer mij te herinneren wanneer ik iemand al langer kende, en m later pas leuk begon te vinden, en dat was alleen rond mijn 15e. Ja mijn ex vond mij al héél lang leuk maar die was mij pas later opgevallen :+ Het is meestal de 2e situatie inderdaad, dat je uitgaat met iemand waarbij je die instant klik hebt. Dat was zelfs niet het geval bij mijn vriend hoor, dat heb ik nog een keer gehad met iemand maar die had toch wsel behoorlijk wat bagage dat ik me gebruikt voelde en t contact afkapte.
pi_103362977
Ja het kan alle twee denk ik.
Het hangt ook gewoon van de persoon zelf af.
Bij de èèn is het gelijk een klik en bij de ander duurt het misschien wat langer (of wil je eerst meer weten ofzo)

Dus in feite wat ik nu doe is wachten totdat ik de juiste tegen het lijf loop. :)
pi_103363016
Als je daar vrede mee hebt kan iedereen lullen tot ze een ons wegen :) Knap dat je je aan je principes vast houdt :)
pi_103363075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je daar vrede mee hebt kan iedereen lullen tot ze een ons wegen :) Knap dat je je aan je principes vast houdt :)
Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.

Maar ik zie mezelf niet naar een kroeg gaan en dan op jacht de eerste de beste eruit pikken om te "proberen" :+
pi_103363145
Nee maar je kan wel de kroeg in en gezellig een praatje aanknopen met mensen/vrouwen en wie weet heb je de instant klik, dat is wel een beetje wat de heren bedoelen ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:25:00 #35
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103363184
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik heb er wel vrede mee, maar ik begin een beetje bang te worden omdat ik steeds ouder wordt nu.

Maar ik zie mezelf niet naar een kroeg gaan en dan op jacht de eerste de beste eruit pikken om te "proberen" :+
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_103363204
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar je kan wel de kroeg in en gezellig een praatje aanknopen met mensen/vrouwen en wie weet heb je de instant klik, dat is wel een beetje wat de heren bedoelen ;)
Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijn ;)

Oh edit: en leuk betekent voor mij niet dat het super hoeft zijn van uiterlijk alleen :)
pi_103363207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
28
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:26:47 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103363246
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:27:16 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103363264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Catbert het volgende:
Firefly, ben je werkloos ofzo dat je elke dag tot 3 uur in dit topic zit te klooien?
Het is toch herfstvakantie op de middelbare school?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:31:30 #40
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103363418
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef kree het volgende:

[..]

28
Joh, dat is niet oud!
Jouw beste tijd komt dan nog... je weet dat vrouwen rond de 30 het leukst zijn?
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.

....neemt niet weg dat je lekker aan jezelf mag blijven werken natuurlijk ;)

....enkel bedoeld om je een beetje gerust te stellen.
pi_103363459
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Joh, dat is niet oud!
Die zijn ook zelfbewuster en als jij je schattige zelf blijft, dan kan het maarzo dat er ineens een hele leuke dame op je pad komt die JOU versiert.
Dames rond die leeftijd nemen wat vaker zelf het heft in handen. THey'll eat you alive.

Nou dat geeft me hoop :)
Maar inderdaad ondertussen blijf ik toch wel om me heen kijken ;)
pi_103363673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou dat dan niet gelijk doen van uit de intentie van "ik wil je versieren" of ze moet superleuk zijn ;)

Oh edit: en leuk betekent voor mij niet dat het super hoeft zijn van uiterlijk alleen :)
Dat hoeft ook helemaal niet :) Mijn ervaring is dat de mensen die je versiert met de intentie ze te versieren, het hardst tegen vallen. Degene die je vervolgens aanspreekt om te spuien (bij wijze van) zijn vaak de écht leuke :D
pi_103363918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:31 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

Joh, dat is niet oud!

28 is wel degelijk oud als je nog geen enkele ervaring hebt op het gebied van vrouwen en relaties. Niet liegen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:57:39 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103364234
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Catbert het volgende:
Dat viel mij ook al op.

Voor een oh zo sociaal persoon als dat hij zelft zegt te zijn zit hij wel heel erg veel in dit topic.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:01:38 #45
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_103364380
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op.

Voor een oh zo sociaal persoon als dat hij zelft zegt te zijn zit hij wel heel erg veel in dit topic.
Waarschijnlijk heeft dit hetzelfde effecct als tegen je spiegelbeeld vertellen dat je geweldig bent.
Eerst jezelf en je omgeving erin laten geloven, dan komt de rest vanzelf.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:04:20 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103364476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, stap maar je vluchtauto in :W
Er zijn mensen die werken tot 18uur en er na de auto in stappen naar huis.

Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.

Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.

Nou kusje he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103364763
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ze thuis zijn gaan ze naar de appie en dan eten maken. Vervolgens komt er dan een stukje sociaal leven. In mijn geval een sappie in de kroeg met vrienden.

Ipv tot diep in de nacht op een forum hangen waar je eigenlijk niet gewenst bent en keer op keer de zelfde tekst plaatst.

Nou kusje he
Dat is waar (overdag ook trouwens, zijn d'r wel meer non stop) maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:35:31 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103365738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

Nou kusje he
Voor mij hetzelfde. Gisteravond naar huis gereden (laat thuis), gekookt, film gekeken met m'n schatje, en daarna nog een andere film voor mezelf (zo rond tien uur valt ze tegen me aan in slaap meestal) en daarna naar bed. Vind ik het wel grappig dat de twee die claimen dat ik weinig relatieervaring heb hier de hele avond tot erg laat hun evangelie lopen te verkondigen.

Ik moet ook zeggen dat ik op deze manier ook weinig zin meer heb in dit topic. De ruisverhouding is zo langzamerhand te hoog. Beetje SC is prima, maar dat constante gezanik over en weer begint me danig de keel uit te hangen. Als ik dan 's ochtends het topic check zijn we gewoon 2 delen verder waarbij vooral in de late uurtjes het gewoon als een veredelde chatbox gebruikt wordt.

Ik vind het zelf erg leuk om mensen die moeite hebben met vrouwen te helpen en aan te moedigen, en een beetje leuk gekeuvel daartussen is ook erg gezellig, maar het "helpen" komt niet meer aan bod en het "gekeuvel" is alles behalve leuk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:41:07 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103365973
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/356797]mrk.n
maar gewenst is hij wel. In de nacht online ouwehoeren met die swagger chinees, cactus en mfn. Hij is zeker niet alleen, dus waarom je hem erop aanspreekt?
[/quote]
Omdat een zeer groot deel van de users hier hem liever zien vertrekken dan ziet blijven. In mijn ogen ben je dan niet gewenst.

Dus zo gewenst zoals jij dat nu aan geeft is hij niet.
pi_103366062
Waarom ouwehoeren ze dan allemaal met elkaar 's nachts (en ook overdag)? Omdat ze elkaar niet waarderen zeker? Blijkbaar dus wel op sommige momenten. :)

Inderdaad jammer dat topics zo snel gaan met 0,0 inhoud zoals Catbert zegt, maar daar is (vrees ik) niks aan te doen. Mensen met geen leven krijgen niet ineens wel een leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')