abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:50:01 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103366334
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:43 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad jammer dat topics zo snel gaan met 0,0 inhoud zoals Catbert zegt, maar daar is (vrees ik) niks aan te doen. Mensen met geen leven krijgen niet ineens wel een leven.
Ik vind dat er gewoon harder opgetreden zou moeten worden door mods. Het zijn gewoon telkens dezelfde mensen. Ze irriteren alleen maar, niemand zit op ze te wachten en ze voegen niks toe. Flepke vindt het gewoon leuk om te trollen (en hij heeft geleerd van z'n bans, hij weet nu hoe ver hij kan gaan) en Firefly zit hier vooral om te doen alsof hij een enorme master is kwa vrouwen. Ik vind het gewoon enorm droevig dat 2 mensen dus een topic voor mensen die issues hebben met versieren gebruiken om hun eigen ego te versterken. Dat is op zich al droevig, maar om daar nu DIT topic voor te gebruiken slaat echt alles.

Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opens gaat 'ie gewoon hier maar door.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103366586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind dat er gewoon harder opgetreden zou moeten worden door mods. Het zijn gewoon telkens dezelfde mensen. Ze irriteren alleen maar, niemand zit op ze te wachten en ze voegen niks toe. Flepke vindt het gewoon leuk om te trollen (en hij heeft geleerd van z'n bans, hij weet nu hoe ver hij kan gaan) en Firefly zit hier vooral om te doen alsof hij een enorme master is kwa vrouwen. Ik vind het gewoon enorm droevig dat 2 mensen dus een topic voor mensen die issues hebben met versieren gebruiken om hun eigen ego te versterken. Dat is op zich al droevig, maar om daar nu DIT topic voor te gebruiken slaat echt alles.

Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opens gaat 'ie gewoon hier maar door.
Hier zitten ook autisten met psychische issues :P

Maar ik snap je punt wel en ben 't met je eens. Bij hem is 't "My way or the highway".
Deze topic is oorspronkelijk bedoeld voor oudere mensen die moeite hebben met versieren en daar val ik perfect in. Dat fapke vervolgens wil dat ik elders ga zitten geeft aan hoe weinig feeling hij heeft met deze topic
pi_103366852
Deze reeks is wat mij betreft wel zo'n beetje klaar. In het begin waren er veel mensen die echt baat hadden bij de tips en ook met succesverhalen kwamen. Daarna werd het meer een topic voor jong onzeker grut dat eigenlijk nog niet eens van zichzelf kan zeggen dat ze problemen met versieren hebben. Nu is dat weer vervangen door figuren die trollen of pretenderen een enorme ladies man te zijn.

Om eerlijk te zijn zie ik nog maar weinig integere users die echt iets met de tips doen. Het merendeel geeft tips of heeft dieper liggende problemen waar de in deze reeks echt niet vanaf gaan komen.
pi_103366889
tjeezus het lijkt wel alsof ze het topic kapen . :N
pi_103367305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Deze reeks is wat mij betreft wel zo'n beetje klaar. In het begin waren er veel mensen die echt baat hadden bij de tips en ook met succesverhalen kwamen. Daarna werd het meer een topic voor jong onzeker grut dat eigenlijk nog niet eens van zichzelf kan zeggen dat ze problemen met versieren hebben. Nu is dat weer vervangen door figuren die trollen of pretenderen een enorme ladies man te zijn.

Om eerlijk te zijn zie ik nog maar weinig integere users die echt iets met de tips doen. Het merendeel geeft tips of heeft dieper liggende problemen waar de in deze reeks echt niet vanaf gaan komen.
De slowchat is niet erg, die zorgt op zich wel voor sfeer. Bovendien, zolang deze topicreeks succes heeft, heeft ze ook nog een nut.
Maar in grote lijnen ben ik 't met je eens.

Edit:We hebben geen algemene versiertopic he?
Eentje inclusief slowchat.

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 21-10-2011 12:23:05 ]
pi_103367511
Ja maar laten we ook eerlijk zijn mensen zoals Tijnbrein die zitten hier en blijven maar op dat ene punt steken, zeggen dat ze geen sociaal leven hebben maar dan kom je met tips dan gaan ze gewoon verder .
Zo iemand maakt ook een topic moeilijker omdat die wel komt maar niets met de tips doet en op een gegeven moment ben je ook een beetje uitgetipt.

En die andere ik weet het niet ergens heb ik een idee dat ze een soort fanatieke guru achtige cursusleiders zijn die een beetje op zoek zijn naar dit soort mensen. Dat fanatisme vind ik namelijk veel minder
pi_103367552
Ik ben even weg, meld me later wel weer ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:30 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103369590
Ik denk dat er gewoon een versier topic moet komen, al is dat eigelijk wel te debiel voor worden om voor 2 users een topic te openen. Die kunnen beter in het pua topic gaan posten en daar de naam van verranderen.

Maar volgens mij gaat het ze meer om aandacht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:31:14 #59
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103370319
Ik dacht dat dit een normaal/algemeen versiertopic was :'(

Maar zoals altijd was mijn eerste indruk het beste. Heb trouwens nu pas de OP helemaal gelezen en daarin staan ontzettend goede tips, in hoeverre de mensen hier dat opvolgen is een ander verhaal. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes met het daten. Misschien zie ik jullie nog wel eens in ONZ of lifestyle.

Greetings and salutations ;)
pi_103370750
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:
Komt nog eens bij dat Fapke vindt dat er een apart versiertips topic moet komen waar niet (zijn eigen woorden) "autisten" zitten die psychische issues hebben, maar in plaats van dat hij dan zelf dat topic opent gaat 'ie gewoon hier maar door.
Inderdaad belachelijk dat zo iemand hier nog blijft posten.
pi_103370907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef Sinji het volgende:
Ik dacht dat dit een normaal/algemeen versiertopic was :'(

Maar zoals altijd was mijn eerste indruk het beste. Heb trouwens nu pas de OP helemaal gelezen en daarin staan ontzettend goede tips, in hoeverre de mensen hier dat opvolgen is een ander verhaal. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes met het daten. Misschien zie ik jullie nog wel eens in ONZ of lifestyle.

Greetings and salutations ;)
Ik vind jou wel een toevoeging aan dit topic voor sommige mensen :) Het gaat meer om flepke en firefly schat ik zo.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:09:02 #62
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103371921
Ik hoop in de toekomst ook een toevoeging aan dit topic te zijn!
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103372550
Ik hoorde net op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 Britten liever hun toekomstige vriend/vriendin ontmoet door middel van internetdating dan in een café/kroeg. En nog een aantal andere positieve cijfers wat betreft mensen ontmoeten online.

Wel grappig, gezien dit feit: http://www.telegraaf.nl/d(...)langst_online__.html
pi_103372560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar laten we ook eerlijk zijn mensen zoals Tijnbrein die zitten hier en blijven maar op dat ene punt steken, zeggen dat ze geen sociaal leven hebben maar dan kom je met tips dan gaan ze gewoon verder .
Zo iemand maakt ook een topic moeilijker omdat die wel komt maar niets met de tips doet en op een gegeven moment ben je ook een beetje uitgetipt.
Mee eens.

Zelf erger ik me ook een beetje aan enkelen die keer op keer opmerkingen blijven maken die er op neer komen dat ze altijd single zullen blijven, maar geen stappen ondernemen.

Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook geen versier held ben hoor :P
Maar de tips in de FP vind ik goud waard
pi_103373874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 Britten liever hun toekomstige vriend/vriendin ontmoet door middel van internetdating dan in een café/kroeg. En nog een aantal andere positieve cijfers wat betreft mensen ontmoeten online.

Wel grappig, gezien dit feit: http://www.telegraaf.nl/d(...)langst_online__.html
Ik doe 't liefst via iemand in 't echt leren kennen trouwens. Internet nooit geprobeerd en in de kroeg is niks voor mij omdat het me te snel gaat en te chaotisch is
pi_103374987
Ik ben er even een paar dagen niet en jullie zijn meteen verder. Heb net bijgelezen en kwam ergens iets tegen waar ik zelf benieuwd naar was.

Paar delen geleden postte iemand deze link:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm

Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Vervolgens waren er allemaal mensen die hele lage scores hadden. Als kind ben ik getest op autisme en dat was negatief. In het topic is vaker aan me gevraagd of ik een autist ben en ik antwoordde altijd nee.

Maar ik heb voor de grap die test ingevuld en haalde 42 (maximumscore is 50).
quote:
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Ik had het gevoel dat veel van die vragen specifiek voor mij geschreven waren.

Moet ik nu het ergste vrezen?
pi_103375079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben er even een paar dagen niet en jullie zijn meteen verder. Heb net bijgelezen en kwam ergens iets tegen waar ik zelf benieuwd naar was.

[..]

Vervolgens waren er allemaal mensen die hele lage scores hadden. Als kind ben ik getest op autisme en dat was negatief. In het topic is vaker aan me gevraagd of ik een autist ben en ik antwoordde altijd nee.

[..]

Alleen een professional kan je diagnostiseren ;)
pi_103375165
Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen en als het zo is wat dan , misschien kan je er alsnog mee leren omgaan en veranderd er juist een hoop voor je door.

Een diagnose waardoor je iets anders bent dan anderen maakt je niet minder hoor.
pi_103375254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Een diagnose waardoor je iets anders bent dan anderen maakt je niet minder hoor.
Precies, het is uiteindelijk maar een labeltje ;)
pi_103375423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:22 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Je kan het nog een keer laten testen. Probeer het positief te zien. Als je wel autisme blijkt te hebben, dan kan je je inlezen en misschien beter leren omgaan met dingen die je nu heel moeilijk vallen. :) Je blijft dezelfde persoon natuurlijk. Iets als asperger daarentegen zou op basis van die test best kunnen.

Je worstelt al jaren met dingen, zou toch fijn zijn als er een duidelijk aanwijsbare oorzaak is toch?
pi_103375486
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen en als het zo is wat dan , misschien kan je er alsnog mee leren omgaan en veranderd er juist een hoop voor je door.
Precies, in positieve zin. :Y
pi_103375579
Ik scoorde trouwens 14 op die test, had wel wat hoger verwacht eigenlijk. Ik kan soms best neurotisch zijn.
pi_103375717
Een diagnose zien mensen meteen als een raar eindpunt ofzo maar dat is het echt niet bij mij heeft juist de diagnose me heel erg geholpen met de problemen die ik had mee om te gaan. Sterker nog ik was er slechter aan toe zonder diagnose want ik liep gewoon in een cirkeltje waar ik niet meer uitkwam en ik ook echt steeds minder durfde en wilde.

Door de diagnose ben ik via hulp juist gaan leren weer er mee om te gaan en ook wat de valkuilen van mijn stoornis waren waardoor ik dus ook minder de oude fouten kreeg.

Ik denk eerder dat als je al zoiets vermoed en er niet aan wil en er ook niet aan wil werken eigenlijk veel dommer is als dat je wel hulpt zoekt zo weet je namelijk dat je er een keertje uitkomt en als je blijft door rommelen niet.
pi_103375891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik scoorde trouwens 14 op die test, had wel wat hoger verwacht eigenlijk. Ik kan soms best neurotisch zijn.
Ik had 10. En ik herken wat je zegt. Ik ben zo neurotisch als de pest. Maar ik ben wel heel sociaal en kan emotie heel goed lezen. Daardoor wist ik zelf eigenlijk al wel dat ik niet autistisch ben :)
pi_103375948
11-22 is een gemiddelde score Uw score op deze test is 16

U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.

Bij 0 - 10 geven ze aan dat je vrijwel geen autistische trekjes hebt. Dit betekent dat ze met een gemiddelde score aangeven dat gemiddeld iedereen wel autistische trekjes heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')