Het zit je mee vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Cara het volgende:
[..]
eerste pakje is een monsterpack
Saha, Chiellini, Muller EN Neymar
Ik zou nu maar stoppen lol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Cara het volgende:
[..]
eerste pakje is een monsterpack
Saha, Chiellini, Muller EN Neymar
Nee joh team is toch al compleetquote:
Free gold pack is toch welkom? Komt misschien nog wat uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef Cara het volgende:
Santi Corzorla en een free gold pack. not sure if want
Ja, maar 15.000 coins uitgeven en dan een pack twv 5.000 krijgen is ook maar zó zó.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Free gold pack is toch welkom? Komt misschien nog wat uit.
Ik wil wel wat coins.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef el-blanchito het volgende:
hahaha 3x niks
zo ff mn club verwijderen en opnieuw beginnen....
give away van shit, dus kom maar op met spelers
edit: Ps3
Hier wat ik gisteren schreef.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Iceman21 het volgende:
Heb op de pc eindelijk mijn handel gevonden.
Het is echt zwaar ongelooflijk dat ik in 10 minuten tijd al 12 RM-RW, 7 LM-LW en 9 CM-CAM kaartjes vind met een BIN van onder de 1K. Die dingen gaan op de pc allemaal vor 4 a 5K weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan nu bij mij dus allemaal voor 3.5 start en 5k bin weg.
Gegarandeerd meer dan 2.5k winst op elk kaartje.
Welke spelers heb je dan?quote:
ga nou niet kieskeurig doen, zet ff een bronze erop met buy now 500,000quote:
ze verkopen voor geen meterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:56 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Hier wat ik gisteren schreef.
gsteren 28!! positiekaarten gekocht, voor het totaal bedrag van 14K.
Daar nu al 7K op terugverdiend met 3!! kaartjes!!!
Het werkt dus, en ik pak op elke kaart meer dan 1.5k winst. Het duurt alleen even voordat je ze allemaal kwijt bent, maar dat geeft ook geen reet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke! Bronze 500.000 buynowquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef el-blanchito het volgende:
nouja, als niemand iets wil dan zet ik alles wel gewoon erop voor 200 buynow
tenzij er binnen 5 minuutjes nog iemand reageerd
GK Spaans Danni Malloquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hoe heet je club, en hoe heet je speler?
tnx>quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef el-blanchito het volgende:
gestuurd
zet er zo nog 2 op, als je meer wil
Joh nogmaals. ik kocht er 28 voor 14k. Heb er nu 3 doorverkocht en heb al 7K terugverdient.quote:
Is het goed als ik eerst ff ga eten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef el-blanchito het volgende:
als je ze ff accepteert en er daarna nog 3 opzet, geef ik je het laatste beetje dat ik heb.
pech voor jou dat ik nog een ganso en luis fabiano op de trade heb staan
ehmmm, nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het goed als ik eerst ff ga eten?
Ok zal ik dan snel doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ehmmm, nee eigenlijk niet.
ik wil gewoon mn nieuwe club beginnen, dus als je nog even 3 spelers erop kan zetten ben ik klaar
In die tijd dat je nodig had te reageren kon je er al 3 opzetten.quote:
twee st.quote:
Bedankt! Maar laat mij een bronze op die luisfabiano traden dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef el-blanchito het volgende:
voila, veel pelzier d'ervan!
ik begin lekker opnieuw
The French!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Allemaal 9 chemistry uiteraard.
Dat is geen teringzooi Stijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Potje doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Altijd leuk ajax bashenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
Altijd dat smerige kenker ajax. Speel tegen een gast met allemaal ex-Ajaxieden enzo en die heeft 50 chem. Vervolgens krijgt ie allemaal fucking lucky rebounds. ChemistryAjax
![]()
![]()
Lucky Ajax. Ik net tegen iemand met een Ajax Logo. Uiteraard maakt ie in de laatste minuut de gelijkmaker..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
Altijd dat smerige kenker ajax. Speel tegen een gast met allemaal ex-Ajaxieden enzo en die heeft 50 chem. Vervolgens krijgt ie allemaal fucking lucky rebounds. ChemistryAjax
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |