tnx>quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef el-blanchito het volgende:
gestuurd
zet er zo nog 2 op, als je meer wil
Joh nogmaals. ik kocht er 28 voor 14k. Heb er nu 3 doorverkocht en heb al 7K terugverdient.quote:
Is het goed als ik eerst ff ga eten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef el-blanchito het volgende:
als je ze ff accepteert en er daarna nog 3 opzet, geef ik je het laatste beetje dat ik heb.
pech voor jou dat ik nog een ganso en luis fabiano op de trade heb staan
ehmmm, nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het goed als ik eerst ff ga eten?
Ok zal ik dan snel doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ehmmm, nee eigenlijk niet.
ik wil gewoon mn nieuwe club beginnen, dus als je nog even 3 spelers erop kan zetten ben ik klaar
In die tijd dat je nodig had te reageren kon je er al 3 opzetten.quote:
twee st.quote:
Bedankt! Maar laat mij een bronze op die luisfabiano traden dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef el-blanchito het volgende:
voila, veel pelzier d'ervan!
ik begin lekker opnieuw
The French!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Allemaal 9 chemistry uiteraard.
Dat is geen teringzooi Stijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Potje doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog 10k over.
Altijd leuk ajax bashenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
Altijd dat smerige kenker ajax. Speel tegen een gast met allemaal ex-Ajaxieden enzo en die heeft 50 chem. Vervolgens krijgt ie allemaal fucking lucky rebounds. ChemistryAjax
![]()
![]()
Lucky Ajax. Ik net tegen iemand met een Ajax Logo. Uiteraard maakt ie in de laatste minuut de gelijkmaker..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
Altijd dat smerige kenker ajax. Speel tegen een gast met allemaal ex-Ajaxieden enzo en die heeft 50 chem. Vervolgens krijgt ie allemaal fucking lucky rebounds. ChemistryAjax
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |