Machtsmisbruik, banaanvraag verzonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:12 schreef yvonne het volgende:
Oh en die TR's klik ik weg.
Omdat het kan
Alsof Kerst nog iets anders isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel een erg commerciële benadering van het kerstfeest.
WHAM Jonguh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Je mag aan mijn kerstballen zitten dit jaar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Die bestaat helemaal niet johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
En trouwens, is het niet een beetje vroeg voor kerst? Sinterklaas is nog niet eens gearriveerd.
Ik wil Kerst!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
En trouwens, is het niet een beetje vroeg voor kerst? Sinterklaas is nog niet eens gearriveerd.
Kerst is leukerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
Ja sorry, je bent misschien admin van FOK!, maar dat betekend niet dat tijd kan beïnvloeden.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent misschien admin van FOK!, maar dat betekend niet dat tijd kan beïnvloeden.
Kerstquote:
hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
goed opgemerkt yvonne!quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef utopie het volgende:
[..]
goed opgemerkt yvonne!
Alle feestdagen beginnen met een hoofdletter. vorige week geleerd op school
jahquote:
Carnaval is een feestdag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef utopie het volgende:
[..]
jahIk wist het ook niet... het is dus ook Pasen, Koninginnedag, Hemelvaartsdag, Carnaval, Valentijnsdag etc etc.....
Jah, wist je dat niet ? Al hoewel ik nog nooit Carnaval heb gevierd. Daar doen ze hier in deze pauper provincie niet aanquote:
Hier vieren ze het gelukkig ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Jah, wist je dat niet ? Al hoewel ik nog nooit Carnaval heb gevierd. Daar doen ze hier in deze pauper provincie niet aan
Welterusten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:28 schreef utopie het volgende:
Feestdagen
Namenvan feestdagen krijgen een hoofdletter maar een afleiding daarvan niet:
Kerstmis, Sinterklaas, Koninginnedag krijgen een hoofdletter. maar:
koninginnedagfeest, kerstvakantie krijgen geen hoofdletter.
goed he? heb ik gewoon geleerd !!
en nu ga ik slapen. zou een kleine 2 uur geleden al
dat hoorde bij nederlands, over wanneer je een hoofdletter moet schrijven en wanneer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Utopie doet een ict opleiding maar krijgt les over feestdagen
Tuuurlijk jochiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef utopie het volgende:
[..]
dat hoorde bij nederlands, over wanneer je een hoofdletter moet schrijven en wanneer niet!
Ben ik met kerst ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
kerst is pure aids
oud en nieuw is baas omdat je dan dronken bent
Die zijn het ookquote:
ha mijn vader ook hey? ha maar die is altijd dornken XD stoeltje in de voortuin en schutelbrau drinken XD XDquote:
Ik heb er tenminste een kkhommoquote:
Gelijk schelden, hoe stoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste een kkhommo
wees er trots opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij hapt gelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef utopie het volgende:
[..]
weet ik ook welff steven pesten toch!
Ehh dat mag tegen fokmattiesquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruh
*kan iemand andré hazes doodschieten!
Rijke chick hoor, ga jij maar lekker werkenquote:
quote:
hommoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lesboquote:
Ze sluiten het vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:30 schreef Rezania het volgende:
Yvonne, het is nu gewoon een verkapte SC, sluiten die handel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik hoop dat jij er 1 van bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik voorspel een ban voor een paar users.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik voorspel een ban voor een paar users.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef utopie het volgende:
Uit wiens mond komt nou de tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verstopte bierflesjes in de foto zekerquote:
ik denk dat die rechter er een puntje aan zuigtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Uit wiens mond komt nou de tong?
Dat doen ze goed inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die verstopte bierflesjes in de foto zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hommoquote:
Schiet op danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef remlof het volgende:
Mên, ik heb nog niet eens een pepernoot op
Moet ik naar bed?quote:
Je word naar bed gestuurd door je onderdanenquote:
Ja hallo, ik luisterquote:
Oooooooooh, trustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee nee ik ga,slapen. Kussssssserrdddditdatalles
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee nee ik ga,slapen. Kussssssserrdddditdatalles
Heb ik een maand geleden al gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:51 schreef yvonne het volgende:
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139 en stem nog even
Ik keek nog even debiteuren crediteuren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooh, trusten
Hier, een kerstkransje voor onderweg,.
Ja die blijft leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik keek nog even debiteuren crediteuren.
Sinterklaas werd ook flink in z'n kerstkransje genomen
Maak hem admin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Maar wat moeten we nu met die Prof_Hoax?
Vind deze ook mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meteen boos. Laat Frank Sinatra je gehoororgaan strelen.
Dat is een verkeerde vraag, je moet hem zo stellen;quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Niks die gaat veel te vroeg naar bedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
10 euroquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:51 schreef yvonne het volgende:
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139 en stem nog even
Alles is leuk, behalve het laatste plaatje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:55 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve wanneer je lekker knus in de woonkamer zit, en dat door je ramen ziet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles is leuk, behalve het laatste plaatje.
Ol' Blue Eyesquote:
Dat rammen we er wel uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks die gaat veel te vroeg naar bed
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:55 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst MISquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat rammen we er wel uit![]()
Of we zetten 'm op POL
Daar hebben we al mods.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:59 schreef yvonne het volgende:
Kom ook eens buiten ONZ:
De Eerste Wereldoorlog (in kleur)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:59 schreef yvonne het volgende:
Kom ook eens buiten ONZ:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb ik al gezien, wel interessant. Maar wel lurk-materiaal
MISDaad.quote:
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:59 schreef yvonne het volgende:
Kom ook eens buiten ONZ:
Oh, dat is al een vast clubje dus?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?
De kerst die je nu viert is ook bedacht door coca cola... dus dat heb idd goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel een erg commerciële benadering van het kerstfeest.
Er komt een film over de Heineken ontvoering? Wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende week kan je er vast kaartjes voor de Heineken film winnen.
Als ie komt
Uh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?
nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De kerst die je nu viert is ook bedacht door coca cola... dus dat heb idd goed
Misdaadquote:
quote:
quote:
quote:kerstmis en Coca-Cola onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. In 1931 gaf Coca-Cola de reclametekenaar Haddon Sundblom de opdracht de Kerstman opnieuw vorm te geven. Vóór Sundblom werd de Kerstman afgeschilderd als kabouter, elf of angstaanjagende gnoom, met nu eens een groen, dan weer een geel pak aan. Een goede vriend van Sundblom, Lou Prentice, stond model voor de Kerstman. Sundblom tekende een gezellige Kerstman met zijn witte baard en Coca-Cola rode pak. Zijn wereldwijde bekendheid heeft de Kerstman voor een groot deel te danken aan het feit dat Coca-Cola hem vanaf 1931 is gaan gebruiken in haar kerstreclame. Ieder jaar ontwikkelt Coca-Cola een bijzondere campagne om de magische sfeer van kerst door heel Nederland te verspreiden waarin de Kerstman van Sundblom nog steeds centraal staat.
Je hebt gelijk, WO1 was de eerste oorlog waarin camouflage grootschalig werd toegepast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uh?
Welnee
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=10826
Dazzle camouflage
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=18265
Ja, had met de kunst uit die tijd te maken, daar is het uit ontstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, WO1 was de eerste oorlog waarin camouflage grootschalig werd toegepast.
Die camouflage van die marineschepen met strepen en blokken om het inschatten van de afstand moeilijk te maken vind ik nog steeds gaat!
Pff dat prikt en dan krijg je al die hars tegen je aan ... totaal onpraktischquote:
Spa is een bron.quote:
Impressionisme?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, had met de kunst uit die tijd te maken, daar is het uit ontstaan
jah. ben ik een uur lang plaatjes aan het posten, gaan jullie het over misdaad hebbenquote:
quote:Coca-Cola waaraan men een aspirientje heeft toegevoegd, zou een krachtig afrodisiacum zijn. Zo krachtig dat degene die dit consumeert met de eerste de beste naar bed zou willen gaan. Volgens een andere lezing zou de combinatie geen afrodisiacum zijn, maar wordt iemand die het consumeert gek of hyperactief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_!
is wel fijn hoor.. beetje geprikt worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pff dat prikt en dan krijg je al die hars tegen je aan ... totaal onpraktisch
Utopieën vallen altijd vanzelf inelkaar of veranderen in een distopiequote:
Deze manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Utopieën vallen altijd vanzelf inelkaar of veranderen in een distopie
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vanuit zijn vingers bedoel jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze manVocabulaire zoals het hoort.
Het ene prachtwoord na de andere rollen van zijn tong
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:18 schreef Rezania het volgende:
\Hee dat is BrauNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie boom ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie snor, hoe hou je 'm bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook al naar bedquote:
wat uit mijn typlepra tevoorschijn komt is vaak niet te prijzen hoorquote:
En ook gewoon doorgaan hequote:
Als er een verkiezing was zou ik op je stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geil toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
komt idd meteen met zn collectie gayfoto's aan, jammer.
Mooiquote:
Smeer je 'm nooit met vaginavocht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere ochtend wassen in zoutzuur.
modverkiezing ? op mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er een verkiezing was zou ik op je stemmen
Ja, iedere avond, jouw moeder is de bron.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ieder zijn ding mn jong.
Ik respecteer je gevoelens.
Morgen als het 1 november isquote:
Verkiezing voor populairste bosbeetle op fokquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er een verkiezing was zou ik op je stemmen
Echt hè, moeten we alles uitleggen of doe je zelf ook een klein beetje moeite?quote:
quote:
Ze kunnen vaak nog niet eens spellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, moeten we alles uitleggen of doe je zelf ook een klein beetje moeite?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:23 schreef Rezania het volgende:
hoeveel foto's van dit genre heb je in je collectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan al op je stemmen, hell, ik heb het er eerlijk gestolen tussengezet,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Verkiezing voor populairste bosbeetle op fokik denk dat ik een daarvoor een gevaarlijke outsider ben
Zoveel als Google aanbiedt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoeveel foto's van dit genre heb je in je collectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
Speciaal voor Yvonne:Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook van die mensen die die bomen aan het plafond bevestigen.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan al op je stemmen, hell, ik heb het er eerlijk gestolen tussengezet,
[ONZ-Awards 2011] Stem-topic!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
Speciaal voor Yvonne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op mijn leeftijd is niks te jong en pak je wat je pakken kunt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Dat was je ma niet, dat was yvonne.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:28 schreef utopie het volgende:
IK GA SLAPEN. DOEI. KREEG NET OP MN FLIKKER VAN MA DAT IK NOG NIET SLIEP OMDAT IK MOEST NIESEN
Ik ben de beste hosselaar volgens BBQ en GGMM!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan al op je stemmen, hell, ik heb het er eerlijk gestolen tussengezet,
[ONZ-Awards 2011] Stem-topic!
Hey dat zei Heatwave of ik ook alquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Welterusten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:28 schreef utopie het volgende:
IK GA SLAPEN. DOEI. KREEG NET OP MN FLIKKER VAN MA DAT IK NOG NIET SLIEP OMDAT IK MOEST NIESEN
Haha, wat een vrouw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Alles gedaan, alleen nog niet genoeg lekker eten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:30 schreef yvonne het volgende:
Dus mensen, stemmen!
Zie ja nou wat een leerzaam topic?
CocaCola
kerst
lekker eten
FOK! verkiezing van het jaar
Een mooi topic over WO1 buiten ONZ
Kennisgemaakt met MIS
En de echetONZ verkiezing onder de aandacht gebracht
Je bent de pics vergeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:30 schreef yvonne het volgende:
Dus mensen, stemmen!
Zie ja nou wat een leerzaam topic?
CocaCola
kerst
lekker eten
FOK! verkiezing van het jaar
Een mooi topic over WO1 buiten ONZ
Kennisgemaakt met MIS
En de echetONZ verkiezing onder de aandacht gebracht
Langzaam aan, er kan nog geslijmd wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
En je hebt zelf nog niet gestemd bij de ONZ verkiezing yvonne?
Ik heb het ook over de pics, pik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef utopie het volgende:
vrgeet ze depics terwijl ik als eengek hheb lopen posstenen datlekkere eten is dankzij mij
Maar je moet dat topic sowieso even onder de aandacht brengen, er wordt veel te weinig gestemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langzaam aan, er kan nog geslijmd worden
ik zie t nu voor het eerstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je moet dat topic sowieso even onder de aandacht brengen, er wordt veel te weinig gestemd.
ikke sneeuw.. hihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:34 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb coke verstopt in de kerstballen niet zeggen politie mag dit niet weten
Is reclame maken niet verboden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, kennen jullie www.udowu.nl al?
Oh, ja, daar heb je ook nog last van natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langzaam aan, er kan nog geslijmd worden
Het is toch niet voor commerciële doeleinden, mongool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is reclame maken niet verboden?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch niet voor commerciële doeleinden, mongool.
Moet dat nou echt?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
Maar wij, UDOWU, zijn geloof ik wel de eerste SC met een eigen site.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruh
*kan iemand andré hazes doodschieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |