Langzaam aan, er kan nog geslijmd wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
En je hebt zelf nog niet gestemd bij de ONZ verkiezing yvonne?
Ik heb het ook over de pics, pik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef utopie het volgende:
vrgeet ze depics terwijl ik als eengek hheb lopen posstenen datlekkere eten is dankzij mij
Maar je moet dat topic sowieso even onder de aandacht brengen, er wordt veel te weinig gestemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langzaam aan, er kan nog geslijmd worden
ik zie t nu voor het eerstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je moet dat topic sowieso even onder de aandacht brengen, er wordt veel te weinig gestemd.
ikke sneeuw.. hihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:34 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb coke verstopt in de kerstballen niet zeggen politie mag dit niet weten
Is reclame maken niet verboden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, kennen jullie www.udowu.nl al?
Oh, ja, daar heb je ook nog last van natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langzaam aan, er kan nog geslijmd worden
Het is toch niet voor commerciële doeleinden, mongool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is reclame maken niet verboden?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch niet voor commerciële doeleinden, mongool.
Moet dat nou echt?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
Maar wij, UDOWU, zijn geloof ik wel de eerste SC met een eigen site.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruh
*kan iemand andré hazes doodschieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |