MISDaad.quote:
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:59 schreef yvonne het volgende:
Kom ook eens buiten ONZ:
De Eerste Wereldoorlog (in kleur)
Oh, dat is al een vast clubje dus?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?
De kerst die je nu viert is ook bedacht door coca cola... dus dat heb idd goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel een erg commerciële benadering van het kerstfeest.
Er komt een film over de Heineken ontvoering? Wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende week kan je er vast kaartjes voor de Heineken film winnen.
Als ie komt
Uh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas aan het einde hadden ze het concept van camouflage begrepen hè?
nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De kerst die je nu viert is ook bedacht door coca cola... dus dat heb idd goed
Misdaadquote:
quote:
quote:
quote:kerstmis en Coca-Cola onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. In 1931 gaf Coca-Cola de reclametekenaar Haddon Sundblom de opdracht de Kerstman opnieuw vorm te geven. Vóór Sundblom werd de Kerstman afgeschilderd als kabouter, elf of angstaanjagende gnoom, met nu eens een groen, dan weer een geel pak aan. Een goede vriend van Sundblom, Lou Prentice, stond model voor de Kerstman. Sundblom tekende een gezellige Kerstman met zijn witte baard en Coca-Cola rode pak. Zijn wereldwijde bekendheid heeft de Kerstman voor een groot deel te danken aan het feit dat Coca-Cola hem vanaf 1931 is gaan gebruiken in haar kerstreclame. Ieder jaar ontwikkelt Coca-Cola een bijzondere campagne om de magische sfeer van kerst door heel Nederland te verspreiden waarin de Kerstman van Sundblom nog steeds centraal staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |