Machtsmisbruik, banaanvraag verzonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:12 schreef yvonne het volgende:
Oh en die TR's klik ik weg.
Omdat het kan
Alsof Kerst nog iets anders isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel een erg commerciële benadering van het kerstfeest.
WHAM Jonguh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Je mag aan mijn kerstballen zitten dit jaar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Die bestaat helemaal niet johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
En trouwens, is het niet een beetje vroeg voor kerst? Sinterklaas is nog niet eens gearriveerd.
Ik wil Kerst!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
En trouwens, is het niet een beetje vroeg voor kerst? Sinterklaas is nog niet eens gearriveerd.
Kerst is leukerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
Ja sorry, je bent misschien admin van FOK!, maar dat betekend niet dat tijd kan beïnvloeden.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent misschien admin van FOK!, maar dat betekend niet dat tijd kan beïnvloeden.
Kerstquote:
hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
goed opgemerkt yvonne!quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef utopie het volgende:
[..]
goed opgemerkt yvonne!
Alle feestdagen beginnen met een hoofdletter. vorige week geleerd op school
jahquote:
Carnaval is een feestdag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef utopie het volgende:
[..]
jahIk wist het ook niet... het is dus ook Pasen, Koninginnedag, Hemelvaartsdag, Carnaval, Valentijnsdag etc etc.....
Jah, wist je dat niet ? Al hoewel ik nog nooit Carnaval heb gevierd. Daar doen ze hier in deze pauper provincie niet aanquote:
Hier vieren ze het gelukkig ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Jah, wist je dat niet ? Al hoewel ik nog nooit Carnaval heb gevierd. Daar doen ze hier in deze pauper provincie niet aan
Welterusten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:28 schreef utopie het volgende:
Feestdagen
Namenvan feestdagen krijgen een hoofdletter maar een afleiding daarvan niet:
Kerstmis, Sinterklaas, Koninginnedag krijgen een hoofdletter. maar:
koninginnedagfeest, kerstvakantie krijgen geen hoofdletter.
goed he? heb ik gewoon geleerd !!
en nu ga ik slapen. zou een kleine 2 uur geleden al
dat hoorde bij nederlands, over wanneer je een hoofdletter moet schrijven en wanneer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Utopie doet een ict opleiding maar krijgt les over feestdagen
Tuuurlijk jochiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef utopie het volgende:
[..]
dat hoorde bij nederlands, over wanneer je een hoofdletter moet schrijven en wanneer niet!
Ben ik met kerst ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
kerst is pure aids
oud en nieuw is baas omdat je dan dronken bent
Die zijn het ookquote:
ha mijn vader ook hey? ha maar die is altijd dornken XD stoeltje in de voortuin en schutelbrau drinken XD XDquote:
Ik heb er tenminste een kkhommoquote:
Gelijk schelden, hoe stoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste een kkhommo
wees er trots opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij hapt gelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef utopie het volgende:
[..]
weet ik ook welff steven pesten toch!
Ehh dat mag tegen fokmattiesquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruh
*kan iemand andré hazes doodschieten!
Rijke chick hoor, ga jij maar lekker werkenquote:
quote:
hommoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lesboquote:
Ze sluiten het vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:30 schreef Rezania het volgende:
Yvonne, het is nu gewoon een verkapte SC, sluiten die handel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik hoop dat jij er 1 van bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik voorspel een ban voor een paar users.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik voorspel een ban voor een paar users.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef utopie het volgende:
Uit wiens mond komt nou de tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verstopte bierflesjes in de foto zekerquote:
ik denk dat die rechter er een puntje aan zuigtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Uit wiens mond komt nou de tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |