Maakt niet uit, ik lig op bed. En als hij zijn headset op heeft, vind ik het allang goed met zijn muzieksmaak!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Thaboel het volgende:
ER zit je weer met je headset op de bank lotusss te negeren en muziek te luisteren?
Speciaal voor jou liefiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lig op bed. En als hij zijn headset op heeft, vind ik het allang goed met zijn muzieksmaak!!!
quote:
Ook wel geinig, met die Putin damesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Leningrad Cowboys en RRA Choir is goed te doen.
quote:
Nee joh, kindsoldaatjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook wel geinig, met die Putin dames
quote:
Hyvesquote:
En Braamyo dan?quote:
msn doet het nog steeds niet godverquote:
quote:
hij gaat 20km lopen in 1uur en 16minuten... ligt al te slapen...quote:
GODVER RUBJE IS OVERAL!!!!!quote:
Iemand op mijn studie die Johannes Hans Bondt heet.quote:
Superdupergaaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iemand op mijn studie die Johannes Hans Bondt heet.
Hoe gaaf is dat. J. Bond(t)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Superdupergaaf.Ah, fijn dat je 'm even quote, nu kan ik de grap ook lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihahahohoJa doei.
I reckon my humor is not appreciatedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je 'm even quote, nu kan ik de grap ook lezen..
hihihahahoho
Dat moet je verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I reckon my humor is not appreciated
Ik ging alleen maar effe door op Nibb-it hoor!
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd wasquote:
helaas soms bij culinairquote:
Ben je ook... Maar sommige dingen moet je verdienenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd was
Copy that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je ook... Maar sommige dingen moet je verdienen
REV? Graag gehele sub typen anders snap ik het nietquote:
Dat politiekoortje ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd was
Nouja, dan maar de, wat mij betreft beste Monty Python sketch.
Die reageert ook altijd in rubjes topics, whatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Negeren die gast, viel me wel eens lastig onder de kloon van galt-factory, zgn zelfverklaard commando via direct messages. Hoi Rubje
Reviews en productbeoordelingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
REV? Graag gehele sub typen anders snap ik het niet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die reageert ook altijd in rubjes topics, what![]()
? Tegen jezelf praten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs doorgedrongen tot in de crew![]()
Heb zelfs nog een paar relletjes met mezelf gehad
Zijn "briljante" reviews over restaurants waar hij niet gegeten heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Reviews en productbeoordelingen.
Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn briljante reviews over restaurants waar hij niet gegeten heeft.
Roti restaurant toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn "briljante" reviews over restaurants waar hij niet gegeten heeft.
Hey kaasje. Nog steeds op die drijvende hangar?quote:
De laatste was in CUL, hele rant over een restaurant met als handelsmerk/principe een verrassingsmenu. Toen hij vroeg wat er in het verrassingsmenu zat, kreeg hij te horen dat hij dat wel zou zien als hij 't voor zich zou krijgen: zo werken ze daar nu eenmaal. Je mag uiteraard wel opgeven wat je niet mag en lust.quote:
Juist een mooi concept lijkt me!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De laatste was in CUL, hele rant over een restaurant met als handelsmerk/principe een verrassingsmenu. Toen hij vroeg wat er in het verrassingsmenu zat, kreeg hij te horen dat hij dat wel zou zien als hij 't voor zich zou krijgen: zo werken ze daar nu eenmaal. Je mag uiteraard wel opgeven wat je niet mag en lust.en toen was het een kutrestaurant
Whehehehe, nou wil ik dat topic lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De laatste was in CUL, hele rant over een restaurant met als handelsmerk/principe een verrassingsmenu. Toen hij vroeg wat er in het verrassingsmenu zat, kreeg hij te horen dat hij dat wel zou zien als hij 't voor zich zou krijgen: zo werken ze daar nu eenmaal. Je mag uiteraard wel opgeven wat je niet mag en lust.en toen was het een kutrestaurant
Of hij lacht de haren van ze zak dat we er zolang over door gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Eigenlijk is hij wel zielig. Hij moet wel een flinke kronkel in de kop hebben om zo te doen op een forum.
Dat denk ik dus ook. Dus gewoon negeren die gastquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of hij lacht de haren van ze zak dat we er zolang over door gaan
Branco restaurant Rotterdam: Veel geblaat maar weinig wol.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Whehehehe, nou wil ik dat topic lezen
MB, jij zou dat wel moeten waarderen ofniet: dat grapje vanaf 9:05 op de radio?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, hou je nou eens op met het plaatsen van die clip. Je begint op ER te lijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
MB, jij zou dat wel moeten waarderen ofniet: dat grapje vanaf 9:05 op de radio?.
En de hele sketch natuurlijk.
Maar ik wil reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg, hou je nou eens op met het plaatsen van die clip. Je begint op ER te lijken!
Ja zeg. Nu lijkt je op Rubje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik wil reactie
Zijn er hier geen Monty Python fans ?
neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik wil reactie
Zijn er hier geen Monty Python fans ?
De Fok! Darwin Awards deel 7quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, zo zijn er meer mensen waarvan ik hoop dat er een 'normaal' persoon achter zit die een 'grapje' maakt om te zien hoe mensen reageren... Maargoed, als je dat doet ben je ook niet echt normaal.. maargoed.. tsja..never mind
!
Nee, ik ga maar even een kloonscan regelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh shit.. dat is niet goed.
Dat is nog slechterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ga maar even een kloonscan regelen.
Drijvende garage, more like. 4 maanden met een bult 4 tonners rond gevaren...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hey kaasje. Nog steeds op die drijvende hangar?
Telt een backfiretopic ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een Darinaward moet iemand 't niet overleven h?
Kan hij beter 0900-9292 bellen!quote:
Gaat over een ''Krasniy Kommandir'' .. ''Rode Commandant'' met zijn hoofd in het verband en bloed op z'n mouwen die volgens mij gewonden afmarcheert naar huis toe. Verder: hij heeft z'n beste jaren gegeven, blabla. Ik versta niet allesquote:
Dan kun je deze ook wel even vertalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gaat over een ''Krasniy Kommandir'' .. ''Rode Commandant'' met zijn hoofd in het verband en bloed op z'n mouwen die volgens mij gewonden afmarcheert naar huis toe. Verder: hij heeft z'n beste jaren gegeven, blabla. Ik versta niet alles.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je deze ook wel even vertalen.
quote:Thumbs up if you watched the whole 10 hours
Ga ik wel van uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Thaboel het volgende:
ja die galt? Was dat echt een kloon?
Echt een bazen''mars''.quote:
Yep, vele malenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt een bazen''mars''.
Heb je de game gespeeld?
quote:
De eerste versie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Welke Red Alerts?
Ik weet alleen nog goed dat ik Command and Conquer: Generals veel heb gespeeld vroeger.
Ok.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De eerste versie.
Maar nu ga ik pitten, weer vroeg op.
Laters!
Wat is er mis met Generalsquote:
Blijft geweldig! Zie het LMB zo doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's ook echt een beroemde.
Misschien wel hun meest bekende.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Blijft geweldig! Zie het LMB zo doen
GEWELDIG! Jaloers op zo'n csmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook goed. Wel een erg makkelijke CSM.
En nou trusten.
WTF IS EEN LEMMING!?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is een lemming.
Mobiel internet in het VK
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mt serieuze reactie, hoe tof
beetjequote:
Chemisch, biologisch, radiologisch en nucleair?quote:
In ieder geval chemischquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Chemisch, biologisch, radiologisch en nucleair?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou cobra in geval van nood kan je altijd nog daar aan de slagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
By the way, het topic staat nu in W&T.quote:
Altijd welkom voor een lekker pizzapuntjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou cobra in geval van nood kan je altijd nog daar aan de slag
Doe eens voetballen naar C&H, kijken wanneer Rommel het zietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
By the way, het topic staat nu in W&T.
Niet. Tenzij jij hem er op wijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doe eens voetballen naar C&H, kijken wanneer Rommel het ziet
Da's lang geleden.quote:
BUITENSPEL!quote:
"Ja, da's toch alsie buiten de lijn is? Of nee, wacht, als de keeper de bal bijna vangt maar net niet maar 'm net wel aanraakt, toch? Of nee... "quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
BUITENSPEL!
Oh wacht MB is een vrouw....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ja, da's toch alsie buiten de lijn is? Of nee, wacht, als de keeper de bal bijna vangt maar net niet maar 'm net wel aanraakt, toch? Of nee... "
Goed! aanwijzingen gekregen en mag dezelfde les geven voor een cijfer, makelijk als 3,14159265quote:
Warming up van 2rondjes met armen draaien en de reutemeteut. Daarna overspelen met 2tallen en letten op aanname techniek en het rustig spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Nibb-it het volgende:
, wat voor oefening is het uiteindelijk geworden?
OK netjes, succes met 'de toets'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Warming up van 2rondjes met armen draaien en de reutemeteut. Daarna overspelen met 2tallen en letten op aanname techniek en het rustig spelen.
slalom met afronden op goal.
Beetje op m'n stem, gebaren en persoonlijke hulp geven dan makelijk een 8quote:
M90quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Schild het volgende:
[..]
Welke slaapzak is het dan? Van Defensie?
ff serieus je gaat 2nachten 3dagen weg en je slaapzak past er niet in? WTF heb jij ingepakt?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef m.k het volgende:
[..]
M90
Ik heb nu twee opties. Of ik bind hem aan een hele hele oude Karimor rugzak, of ik koop een nieuwe rugzak.
Net ff een visje uit de zee geslingerd, morgen opeten
Slaapzak past niet eens door de opening van mijn rugzak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ff serieus je gaat 2nachten 3dagen weg en je slaapzak past er niet in? WTF heb jij ingepakt?!
De kale eend ja, de vorige keer wou de bandenlegger bij de Kwik-Fit de motorkap openmaken met de koplampverstellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef jankaas020 het volgende:
De kale eend? Of heb ik afgelopen paar maanden iets gemist?
Nieuwe auto'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef jankaas020 het volgende:
Daar heb ik geen last van, met een "spiksplinterbaroe" auto.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:34 schreef jankaas020 het volgende:
Kamerleden: Kunduz wordt alsnog vechtmissie
Good luck.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:44 schreef AchJa het volgende:
Eindelijk een dagje aan het strand gelegen!![]()
Morgen maar eens kijken hoe het met het Griekse luchtruim gaat, anders zit ik hier nog wel ff.
De vlucht naar Athene zal niet zo'n probleem zijn schat ik zo in, maar ATH=>AMS gaat zeuren worden vermoed ik.quote:
Ook eens last van gehad. Tering, wat deden ze moeilijk over het inchecken van een Stinger als handbagage.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
De vlucht naar Athene zal niet zo'n probleem zijn schat ik zo in, maar ATH=>AMS gaat zeuren worden vermoed ik.
Maar goed dat ik hem in de ruimbagage hebt gestopt dan! Goeie tip!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook eens last van gehad. Tering, wat deden ze moeilijk over het inchecken van een Stinger als handbagage.
Ga naar het Beursplijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef Nibb-it het volgende:
Godver kut kpn storing kapitalistische graaiers bankiertuig
Ja, ga naar het Beursplein.quote:
En ze zijn zo blij dat er meer demonstranten bijgekomen zijn. Duh! Het is vakantie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
Ik liep er gisteren nog langs, waren wel weer de usual suspects die daar aan het protesteren waren
Toch wel met ballen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe gezond, ik maak weer verse groentesoep
En vermicelli!quote:
quote:
Merci!quote:
Neuh, ER kan wel wat kilo's erbij hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef jankaas020 het volgende:
Ach, een keer uit het mandje is niet erg, toch? En ik geloof dat ER niet de zwaarste onder ons is, of waren dat hele oude foto's die ik gezien heb?
In tegenstelling tot mijzelf... en ik ben degene die vrijwel altijd gezond eetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ER kan wel wat kilo's erbij hebben.
Dan weten we meteen waar dat door komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijzelf... en ik ben degene die vrijwel altijd gezond eet
Dan moet ik ook maar aan de pizza en patat....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan weten we meteen waar dat door komt.
Euhmmmm......quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar aan de pizza en patat....
quote:
2jaar terug zomer: Geen beweging, vet vreten en afvallen... FML!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar aan de pizza en patat....
FML? Is dat iets als MILF?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2jaar terug zomer: Geen beweging, vet vreten en afvallen... FML!
Fuck My Lifequote:
Mwa, komt wel overeen dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRIET !!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef jankaas020 het volgende:
Hier ook.
We noemen het alleen patat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je gaat blijkbaar met iemand anders naar feestjes.... DUS WIE KAN DE WAS WEER DOEN?quote:
FHMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FML is toch zo iets dat gepresenteerd word als mannenblad?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Braamyo het volgende:
Zo, terug van sporten met mijn papa
Spring ik ff het Facebook in, 1 nieuw bericht van vriend X. Vriend X en ik gaan naar het Power Prog en Metal festival, en vriend X meld dat Sonata Arctica daar zojuist aan toegevoegd is.
Ik en vriend X zijn =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje nichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jij mag ook mee hoor, maar ja... ik wou geen hond in huis! Wie gaat die verzorgen HEA. Precies ! Jij dus, jij wou hem, jij verzorgt hem !!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Thaboel het volgende:
Ja je gaat blijkbaar met iemand anders naar feestjes.... DUS WIE KAN DE WAS WEER DOEN?
---> KLBquote:
Ah, de verbanddoos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Lotusss het volgende:
Morgenochtend van 10:00 - 11:30 EHBO doos spelen bij de voetbalclub voor de jeugd
Btw, wat vind jij lekker bier? Jupiler? Warsteiner? Noem maar watquote:
Guinnessquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Btw, wat vind jij lekker bier? Jupiler? Warsteiner? Noem maar wat
Voor morgen natuurlijk... Duh!quote:
Er is toch al bier? Duits! bier?quote:
Ja, maar voor erbijquote:
ABO??? Que?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
ER! Er zijn zelfs mensen in ABO die jou "kennen".
De Elite binnen FOK!quote:
Oh, da's dan simpel: Guinness.quote:
Kan ik niet binnenkomen, maar waar "kent" men mij dan van??quote:
Neem een abo en je weet het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ik niet binnenkomen, maar waar "kent" men mij dan van??
Gaat geregeld wordenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Even wat simpels.
Ik ben van plan te gaan snurken. Maar des te langer jullie mij wakker houden des te leger de fles goede cognac voor Lotusss en ER.
Je leen poes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw C4, je hebt er morgen een slaap buddy bij
quote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens slapen.... tot morgen Cobra!!!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
C4 veel plezier morgen bij Lotusss en ER![]()
We zien je zondag wel weer ergens verschijnen
Ik heb tijdens al die bezoeken maar 1 persoon in dat shirt gezien. Wil jij weten wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Thaboel het volgende:
EN BLIJF WEG BIJ ER"S LELIJKE PSV SHIRT! nachtmerries![]()
={quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens al die bezoeken maar 1 persoon in dat shirt gezien. Wil jij weten wie?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Thaboel het volgende:
EN BLIJF WEG BIJ ER"S LELIJKE PSV SHIRT! nachtmerries![]()
Van je verhaal dat je terug moest naar Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ik niet binnenkomen, maar waar "kent" men mij dan van??
Heh, nicequote:
Ik kan er niet in, en kan het dus ook niet lezen, wat staat er dan, waar kennen ze me van?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van je verhaal dat je terug moest naar Nederland.
Fogel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van je verhaal dat je terug moest naar Nederland.
Kijk dan even via Lotussssssss.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan er niet in, en kan het dus ook niet lezen, wat staat er dan, waar kennen ze me van?
'Ze' is Fogel, heb hem even hier naar toe gelokt om jou gedag te kunnen zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan er niet in, en kan het dus ook niet lezen, wat staat er dan, waar kennen ze me van?
Dacht ik ook. Net een cd met de 100 beste hits van The Great Satschmo gekocht.quote:
Die slaapt nu, en officieel mag het ook nietquote:
Hoi Fogel, maar waar ken ik je dan van?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'Ze' is Fogel, heb hem even hier naar toe gelokt om jou gedag te kunnen zeggen
Niet gewoon van 't bamkwakken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi Fogel, maar waar ken ik je dan van?
Je moet ze ook alles uitleggen...quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi Fogel, maar waar ken ik je dan van?
Ohhh, zeg dat dan gelijk, alarmbellen begonnen al te rinkelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Je kent me nergens van, ik heb gewoon in je topic gelurkt en heb dat onthouden, da's alles.
Hoop dat alles OK is nu.
Ga jij je hoofd maar breken of je slaza wel in je ruza pastquote:
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, zeg dat dan gelijk, alarmbellen begonnen al te rinkelen
Da past heul nie bij hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je hoofd maar breken of je slaza wel in je ruza past
"ik weet waar je huis woont"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, zeg dat dan gelijk, alarmbellen begonnen al te rinkelen
LOL, geen idee, ga erover nadenkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
"ik weet waar je huis woont"
Ofzo?
Als je een abo had gehad....
Doe dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL, geen idee, ga erover nadenken
GRENADIERS! VOORAAN!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm, dames en heren toehoorders.
Niemand binnen DEF kan verantwoordelijk worden gehouden voor de muzikale posts van ER. Het valt in eerste instantie wel mee, maar geloof me, je gaat er spijt van krijgen dat je ze aanklikt.
Ik was al gewaarschuwd, maar een dubbel gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand binnen DEF kan verantwoordelijk worden gehouden voor de muzikale posts van ER. Het valt in eerste instantie wel mee, maar geloof me, je gaat er spijt van krijgen dat je ze aanklikt.
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was al gewaarschuwd, maar een dubbel gewaarschuwd mens telt voor twee![]()
Was is er mis met de grenadiersmars?
Beter maak je even een stickyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
In eerste en tweede instantie niks...... Maar na X keer gaat de beleving wat minder worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was al gewaarschuwd, maar een dubbel gewaarschuwd mens telt voor twee![]()
Was is er mis met de grenadiersmars?
Geen slecht plan.quote:
Ah, ik snap het.... Dat had ik tot ik een jaar of 12 was en mijn vaders Mars-platen verdonkeremaand hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In eerste en tweede instantie niks...... Maar na X keer gaat de beleving wat minder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |