O?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:17 schreef Chinless het volgende:
Wtf?????
Ik raad je aan bij je huidige provider een bundel te nemen voor onbeperkt internet à paar euro per maand.
Wifi is sowiesow meestal gratis.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Chinless het volgende:
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat ze je mod status afpakken en je een Perm ban geven.
En bedankt voor je antwoord op m'n vraag, al vind ik het wel een beetje een raar antwoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Chinless het volgende:
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat ze je mod status afpakken en je een Perm ban geven.
Ik stelde geen vraag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En bedankt voor je antwoord op m'n vraag, al vind ik het wel een beetje een raar antwoord.
in ruil voor jouw antwoord geef ik ook een antwoord op jouw vraag:
nee, sorry.
GAM?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een rust hier.Hier ga je ook geen antwoorden krijgen.
Schopje W&T dan maar.
waar is je mooie plaatje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar sirieus, ik ben hier modderater geworden omdat ik graag me in wil zetten voor het Fok! en als ik me dan toch verveel, dan kan ik net zo goed nuttige dingen doen. Zeg maar. En sobieseau is het wel handig denk ik, internet op je mobiel. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |