Maakt niet uit, ik lig op bed. En als hij zijn headset op heeft, vind ik het allang goed met zijn muzieksmaak!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Thaboel het volgende:
ER zit je weer met je headset op de bank lotusss te negeren en muziek te luisteren?
Speciaal voor jou liefiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lig op bed. En als hij zijn headset op heeft, vind ik het allang goed met zijn muzieksmaak!!!
quote:
Ook wel geinig, met die Putin damesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Leningrad Cowboys en RRA Choir is goed te doen.
quote:
Nee joh, kindsoldaatjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook wel geinig, met die Putin dames
quote:
Hyvesquote:
En Braamyo dan?quote:
msn doet het nog steeds niet godverquote:
quote:
hij gaat 20km lopen in 1uur en 16minuten... ligt al te slapen...quote:
GODVER RUBJE IS OVERAL!!!!!quote:
Iemand op mijn studie die Johannes Hans Bondt heet.quote:
Superdupergaaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iemand op mijn studie die Johannes Hans Bondt heet.
Hoe gaaf is dat. J. Bond(t)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Superdupergaaf.Ah, fijn dat je 'm even quote, nu kan ik de grap ook lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihahahohoJa doei.
I reckon my humor is not appreciatedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je 'm even quote, nu kan ik de grap ook lezen..
hihihahahoho
Dat moet je verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I reckon my humor is not appreciated
Ik ging alleen maar effe door op Nibb-it hoor!
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd wasquote:
helaas soms bij culinairquote:
Ben je ook... Maar sommige dingen moet je verdienenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd was
Copy that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je ook... Maar sommige dingen moet je verdienen
REV? Graag gehele sub typen anders snap ik het nietquote:
Dat politiekoortje ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nieuweling fase al gepasseerd was
Nouja, dan maar de, wat mij betreft beste Monty Python sketch.
Die reageert ook altijd in rubjes topics, whatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Negeren die gast, viel me wel eens lastig onder de kloon van galt-factory, zgn zelfverklaard commando via direct messages. Hoi Rubje
Reviews en productbeoordelingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
REV? Graag gehele sub typen anders snap ik het niet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die reageert ook altijd in rubjes topics, what![]()
? Tegen jezelf praten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs doorgedrongen tot in de crew![]()
Heb zelfs nog een paar relletjes met mezelf gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |