quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Droom je ook over mij of niet?
Ik ook hoor Rezzieboi. :$quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt geen tv in de buurt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
AZ stream gevonden. Later challas, kusjes
Ga je hond uitlaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?quote:
Kan ookquote:
Freezeviewquote:
Challa ballaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb het probleem dat mijn papa nooit thuis is, en papa en ik zijn de enige die voetbal kijken dus ja. En anders is het meeste stemmen geldig en dan is het geen voetbal voor Flipsquote:
Wijn is voor bazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag zat ik naast alcoholist in trein hij ging wijn drinken en hij was dik
inb4, daar hoef ik niet voor te dromen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?
Ging die ook in dronken staat zijn levensverhaal vertellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee dat is IRL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?
Jij moet echt blogger worden op udowu.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hou daar maar over op, MK weet waarom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naakt mobiel FOK!ken in de trein.
Huwelijksnacht in zichtquote:
Moet ik weer de riem om?quote:
Oké, niet waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Altijd oneens met ts
in dit geval niet toch REZ TOCH REZ TOCH TOCH ZEG NEE JZEG
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij moet echt blogger worden op udowu.nl
zicht=view=oceanviewquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huwelijksnacht in zicht
[..]
Moet ik weer de riem om?
Jij niet, mijn hondje welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huwelijksnacht in zicht
[..]
Moet ik weer de riem om?
Bewijs in de vorm van bewijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg nee
Stond daar niet fifa?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg nee
watquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
HHAHAHAHHA ooit zon dronken man ging 6 uur sochtends op statoonion tegen mij aan praten was leuk hesprek en toen ging hij weg en ik zei niet voor trein springen he ik vermoord je en hij zei nee zal ik niet doen
Oh myquote:
Beetje jammer wel eigenlijkquote:
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.quote:
Haha, wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
OMG DIT DROOMDE IK VANNACHT LMGLFMOMGOMG:'smsms
Gelukt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.
Te laat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.
MOEST LACENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we in de winter als er sneeuw ligt met zn allen een pic plaatsen waarop we onze naam in het sneeuw hebben gepist?
Inclusief achternaam?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we in de winter als er sneeuw ligt met zn allen een pic plaatsen waarop we onze naam in het sneeuw hebben gepist?
Heheh ik brabbel veelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, wat.
Jij bent echt tof.
ik moet hier nog steeds om lachen ben ik raarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zit overal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myAlles leidt naar jou
[..]
Beetje jammer wel eigenlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
HHAHAHAHHA ooit zon dronken man ging 6 uur sochtends op statoonion tegen mij aan praten was leuk hesprek en toen ging hij weg en ik zei niet voor trein springen he ik vermoord je en hij zei nee zal ik niet doen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij moet echt blogger worden op udowu.nl
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet hier nog steeds om lachen ben ik raar
Maar wat is het nut hiervan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik plas altijd in een sneeuwbal tot er een gat in komt en dan doe ik het in de oven.
haha cool, hopelijk krijg je er wat humor van want dit is niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik plas altijd in een sneeuwbal tot er een gat in komt en dan doe ik het in de oven.
drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar wat is het nut hiervan?
Ik bedoel je pist in een sneeuwbal een gat je doet hem in de oven, en hij smelt
Ja?quote:
6 uur vanmiddag beldequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie al dat Ghadaffi dood is?
Schokkend nieuws, dit dat alles!
Ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja?
Maybe doe ik welmja moet wel via mobiel kunnen dan doe ik wel als ik trein zit odzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar wat is het nut hiervan?
Ik bedoel je pist in een sneeuwbal een gat je doet hem in de oven, en hij smelt
HAHAHAH IK STIK BIJNA IN MIJN DRUIFquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha cool, hopelijk krijg je er wat humor van want dit is niks
Ghadaffi, dat was toch een ziekte?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie al dat Ghadaffi dood is?
Schokkend nieuws, dit dat alles!
sterktequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
[..]
HAHAHAH IK STIK BIJNA IN MIJN DRUIF
Ik was ook al op zoek naar flips jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef aight1 het volgende:
is flippiee hier? ik wil graag weten wat er mis is met az
hij wordt door de straten gesleept ofzoietsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef TWP het volgende:
Zijn die officiële autopsie beelden er al van Ghadafi?
13!quote:
az 2-0 achterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
HALLO PINTJENS WAREN LEKKER.
Nog wereldschokkende dingen gebeurt hier?
En de korte rokjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
Hahha als het mogelijk is lukt het mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja!Ik weet niet of het te doen is via mobiel, maar dat moet wel goed komen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
[..]
HAHAHAH IK STIK BIJNA IN MIJN DRUIF
Ik was vanavond scooterjeugd!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
Oké, je hebt postduif op je balkon staan met een liefdesbrief.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, je hebt postduif op je balkon staan met een liefdesbrief.
Dat ben je toch altijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vanavond scooterjeugd!!
Echt heel schokkend en koud en levensgevaarlijk!!
Heel grappigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
WIE WIL MIJN 06?
HAHHAHA 1!1!1!!1 IK HEB GENEENES SMOBIELL HAHAHAH 1!!1!1
Doet 't nietquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hahha als het mogelijk is lukt het mij wel
Heul niet!!quote:
Ik dacht dat DM ping gelijk stond aan fokforumpingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doet 't nietWaarom mij zo aan het lijntje houden dan?
Newbiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat DM ping gelijk stond aan fokforumping
ff checken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe udowu.nl er nu mobiel uitziet, straks is hij kapotlelijk
Hehe, idem, trouwens ook nooit een scooter of rijbewijs daarvoor gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Jaren niet op scooter gezeten. Net moest even.
Geef mij maar een auto
Weenie ik vind wel meevallen ga kijken danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe udowu.nl er nu mobiel uitziet, straks is hij kapotlelijk
Ik mocht altijd als enige de scooter van mn beste vriend lenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ff checken.
[..]
Hehe, idem, trouwens ook nooit een scooter of rijbewijs daarvoor gehad
Mensen zullen je niet zien staan. Ga mee met de hype man!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met dat pingen.
Sorry leg ff uit danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen zullen je niet zien staan. Ga mee met de hype man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |