Jij moet echt blogger worden op udowu.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag zat ik naast alcoholist in trein hij ging wijn drinken en hij was dik
Hou daar maar over op, MK weet waarom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naakt mobiel FOK!ken in de trein.
Huwelijksnacht in zichtquote:
Moet ik weer de riem om?quote:
Oké, niet waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Altijd oneens met ts
in dit geval niet toch REZ TOCH REZ TOCH TOCH ZEG NEE JZEG
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij moet echt blogger worden op udowu.nl
zicht=view=oceanviewquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huwelijksnacht in zicht
[..]
Moet ik weer de riem om?
Jij niet, mijn hondje welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huwelijksnacht in zicht
[..]
Moet ik weer de riem om?
Bewijs in de vorm van bewijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg nee
Stond daar niet fifa?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook weleens berichtjes van de viva vragen ze mij hey, wil jij columns op onse site ik zeg nee
watquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
HHAHAHAHHA ooit zon dronken man ging 6 uur sochtends op statoonion tegen mij aan praten was leuk hesprek en toen ging hij weg en ik zei niet voor trein springen he ik vermoord je en hij zei nee zal ik niet doen
Oh myquote:
Beetje jammer wel eigenlijkquote:
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.quote:
Haha, wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
OMG DIT DROOMDE IK VANNACHT LMGLFMOMGOMG:'smsms
Gelukt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |