Te laat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
INB4: P_z die je nummer vraagt en jij die nee zegt.
MOEST LACENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we in de winter als er sneeuw ligt met zn allen een pic plaatsen waarop we onze naam in het sneeuw hebben gepist?
Inclusief achternaam?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we in de winter als er sneeuw ligt met zn allen een pic plaatsen waarop we onze naam in het sneeuw hebben gepist?
Heheh ik brabbel veelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, wat.
Jij bent echt tof.
ik moet hier nog steeds om lachen ben ik raarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zit overal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myAlles leidt naar jou
[..]
Beetje jammer wel eigenlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
HHAHAHAHHA ooit zon dronken man ging 6 uur sochtends op statoonion tegen mij aan praten was leuk hesprek en toen ging hij weg en ik zei niet voor trein springen he ik vermoord je en hij zei nee zal ik niet doen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij moet echt blogger worden op udowu.nl
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet hier nog steeds om lachen ben ik raar
Maar wat is het nut hiervan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik plas altijd in een sneeuwbal tot er een gat in komt en dan doe ik het in de oven.
haha cool, hopelijk krijg je er wat humor van want dit is niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik plas altijd in een sneeuwbal tot er een gat in komt en dan doe ik het in de oven.
drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar wat is het nut hiervan?
Ik bedoel je pist in een sneeuwbal een gat je doet hem in de oven, en hij smelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |