quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Droom je ook over mij of niet?
Ik ook hoor Rezzieboi. :$quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt geen tv in de buurt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
AZ stream gevonden. Later challas, kusjes
Ga je hond uitlaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?quote:
Kan ookquote:
Freezeviewquote:
Challa ballaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb het probleem dat mijn papa nooit thuis is, en papa en ik zijn de enige die voetbal kijken dus ja. En anders is het meeste stemmen geldig en dan is het geen voetbal voor Flipsquote:
Wijn is voor bazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag zat ik naast alcoholist in trein hij ging wijn drinken en hij was dik
inb4, daar hoef ik niet voor te dromen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?
Ging die ook in dronken staat zijn levensverhaal vertellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag zat ik naast alcoholist in trein hij ging wijn drinken en hij was dik
Nee dat is IRL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Droom jij ook altijd dat je op fok zit en altijd elke post een bazen post maakt waarbij iedereen je aanbid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |